  • 131. Data: 2019-02-21 20:33:02
    Temat: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

    > Nie idzie zapytać?

    Ależ zapytałem, pochwaliłem, ale dostałem odpowiedź, że nic nie zrobili...
    Zapytałem czemu jeździli dwa razy to mi powiedział że raz jechał mechanik
    ale wibracje byly dziwne, wiec za drugim razem jechał szefuncio.

  • 132. Data: 2019-02-21 20:33:03
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Pewno dolozyl smaru.

    Ale czemu nie chce się przyznać?

    Wibracje dalej są, ale wyraźnie mniejsze.

  • 133. Data: 2019-02-21 20:40:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jak ci mowil co popsute to co jako pierwsze wymienil? Napisales ze kompletne poloski
    z przegubami.

  • 134. Data: 2019-02-21 21:21:21
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Pszemol pisze tak:

    > Mam taki breaker bar 1/2 calowy na 60cm. Kupiony właśnie na okazję
    > odkręcania piast kiedyś w Toyotce.

    Kup sobie przedłużkę 1metr na 1/2 cala lub złóż z mniejszych

    https://rg-narzedzia.com.pl/redukcje-przeguby-przedl
    uzki/facom-przedluzka-1-2-500mm-s217.html

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 135. Data: 2019-02-21 21:26:39
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    PiteR <e...@f...pl> wrote:

    > Kup sobie przedłużkę 1metr na 1/2 cala lub złóż z mniejszych
    >
    > https://rg-narzedzia.com.pl/redukcje-przeguby-przedl
    uzki/facom-przedluzka-1-2-500mm-s217.html

    Acha, teraz rozumiem co napisałeś.
    Przedłużkę bolca klucza, nie przedłużkę ramienia...

  • 136. Data: 2019-02-21 21:26:40
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Jak ci mowil co popsute to co jako pierwsze wymienil? Napisales ze
    > kompletne poloski z przegubami.

    Tak, pierwsze wymienił półośki.

    Poduchy były na końcu.

  • 137. Data: 2019-02-22 02:22:58
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Tak, pierwsze wymienił półośki.
    >
    > Poduchy były na końcu.

    Co z tego wynika dla Ciebie?

  • 138. Data: 2019-02-22 03:27:40
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dla mnie nic nie wynika. Dla Ciebie wynika ze bedziesz mial wydatek.

  • 139. Data: 2019-02-22 13:13:30
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Dla mnie nic nie wynika. Dla Ciebie wynika ze bedziesz mial wydatek.

    Albo i nie będę.
    Auto drży ale po tej diagnozie bardzo niewiele w porównaniu do tego co
    drżało.
    Z tym można przetrwać do wiosny i pobawić się samemu jak się już ociepli.

  • 140. Data: 2019-02-22 18:45:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Sadzisz ze jak polozysz sie na ziemi i popatrzysz to sie samo naprawi? Czesci
    zamienne beda potrzebne a one kosztuja.