  • 141. Data: 2019-02-22 23:40:34
    Temat: Re: Mocne wibracje przodu auta przy przyspieszaniu
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Zenek Kapelinder <4...@g...com> wrote:
    > Sadzisz ze jak polozysz sie na ziemi i popatrzysz to sie samo naprawi?
    > Czesci zamienne beda potrzebne a one kosztuja.

    Wydatek jeśli nawet będzie to pewnie mniejszy. Albo jak auto wymienię na
    inne to kto inny będzie miał wydatek.

  • 142. Data: 2019-02-23 04:28:09
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Dadza Ci na zlomie tyle ile jedna uzywana poloska kosztuje.

  • 143. Data: 2019-03-16 10:15:08
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 18 Feb 2019 06:14:40 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >Passat jest raczej tym nudniejszym z niemieckich aut: Jetta fajniejsza.

    ROTFL ;)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 144. Data: 2019-03-16 10:19:17
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 18 Feb 2019 06:30:28 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >I bardzo mnie urzekł analogowy zegarek na środku konsoli :-)

    Usiądź w nowym. Też jest zegarek analogowy.

  • 145. Data: 2019-03-16 10:28:05
    Od: j...@i...pl

    On Fri, 15 Feb 2019 18:36:10 -0600, "Pszemol" <P...@P...com>
    wrote:

    >A poważniej - uznaję minimalistyczne podejście do życia.

    Minimalistyczne podejście do życia nie 2.8v6. To 1.0 EcoBoost ;)

  • 146. Data: 2019-03-16 10:45:15
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sat, 16 Mar 2019 10:28:05 +0100, jerzu.xyz wrote:

    > Minimalistyczne podejście do życia nie 2.8v6. To 1.0 EcoBoost ;)

    EcoBoost to przecież wtrysk jest, więc na bogato.

    Mateusz

  • 147. Data: 2019-03-16 15:59:25
    Od: p...@g...com

    Lifting w drodze. Zegarek zniknął ;-)