  • 41. Data: 2019-02-24 16:59:58
    Temat: Re: Mój silnik oleju nie pali....
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun c...@j...ru ...

> [...]
    > dodatkowo gaz o przebiegu lekko ponad 100tys. Pewnie wielce byś się
    > zdziwił gdybym Ci pokazał próbki z bagnetów olejowych obu aut.
    > Diesel - olej (po 2 latach od wymiany) prawie jak pozostałe
    > nieużywane resztki w bańce - benzynka - wizualnie w kolorze
    > przypomina smolę. Czy możemy z tego wyciągać jedyne daleko idące
    > wnioski - moim zdaniem - NIE. Kolor oleju to pochodna wielu spraw,
    > nie tylko samego przepracowania. Bo w benzynowcu wystarczy
    > przejechać parę kilometrów po wymianie a wygląd jest gorszy niż po
    > kliku latach przepracowanych w( moim) dieslu.

    Ale to bardzo dziwne, bo ogólnie to w benzynie olej od wymiany do wymiany
    powinien wygladac bardzo podobnie czyli w kolorze słomkowo złotym.
    To własnie w dieslu po przejechaniu niewielkiej odległosci nowy olej
    wyglada tak jakby w ogole nie był zmieniany.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 42. Data: 2019-02-24 17:19:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-02-24 o 16:59, Budzik pisze:

> [...]
    > To własnie w dieslu po przejechaniu niewielkiej odległosci nowy olej
    > wyglada tak jakby w ogole nie był zmieniany.

    W starej dobrej benzynie mógł tak wyglądać i faktycznie nie było tak źle
    jak przypominam sobie stare dobre 1.6 8V K7M w Renault Megane.
    Mam teraz z bezpośrednim wtryskiem Tojotowskie kompletne ścierwo 1AZ-FSE
    i wygląda tak samo jak ze starego dobrego 2.4JTD.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 43. Data: 2019-02-24 20:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Irokez n...@w...pl ...

> [...]
    > Mam teraz z bezpośrednim wtryskiem Tojotowskie kompletne ścierwo
    > 1AZ-FSE i wygląda tak samo jak ze starego dobrego 2.4JTD.

    A no to chyba ze tak.
    Wnioski wyciągam na podstawie zdecydowanie starszych samochodów.
    Najnowszy rocznikowo to bedzie Doblo 2009 ze starym poczciwym fiatowskim
    silnikiem 1.6 16v 103KM

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty zostały pocięte tendencyjnie,

  • 44. Data: 2019-02-24 21:40:02
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-24 o 09:24, p...@g...com pisze:
    > Wieczne są jak ktoś mało jeździ. Znajomy robi 15-20 tkm dieslem rocznie i
    przysięgnie na święty obrazek że częsta wymiana oleju to przesąd.

    "Wieczne" - miałem na myśli duże przebiegi. Źle się wyraziłem.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 45. Data: 2019-02-24 22:33:47
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2019-02-24 o 11:18, Kris pisze:

    > Jesteś taki typ że się nie dasz przekonać
    > Wszyscy w tym wątku Tobie piszą że z tym silnikiem ze zdjęcia to jakaś lipa a Ty
    swoje

    Znów Cię pogięło? Co Ty w ogóle komentujesz?
    Zenkowi odpisałem, że rozumiem, zgadzam się. Ty natomiast ni z gruszki
    ni z pietruszki wyjeżdżasz z tekstem, że nie daję się przekonać.

    Wiem, że złośliwości to Twoja życiowa ideologia lecz to, że po raz
    kolejny fabrykujesz fakty, kłamiesz tylko po to by było można z kogoś
    drwić, to już choroba.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek