    From: kk <k...@o...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Moje auto elektryczne ...
    Date: Sat, 5 Oct 2019 11:33:41 +0200

    http://niusy.pl/@otomoto.pl/a8c

    "
    ...to moje kolejne autko elektryczne , takie hobby .
    autem mozna zrobic na spokojnie 120 km , ja po roku jazdy zrobie 150 ,
    smart ma pompe ciepla wiec nagrzewa sie blyskawicznie , ladowarka 16
    amper w 4 godziny naladuje do pelna , mozna korzystac z szybkich
    ladowarek na miescie ktore do 80% laduja w 20 min.
    zastanow sie ile razy jezdzi sie w droge w roku , ja oszczedzam jezdzac
    imiev 13 tys rocznie a jak lece w trase to biore najnowszego pasata za
    200 zl na dobe i mam wszystko w dupie . najlepiej miec taryfe g12w i
    wtedy naladowanie auta kosztuje 5 zl . wszystko moge opowiedziec tel .
    po co tesla za pol miliona jak trzeba ja ladowac tydzien z gniazdka jak
    i tak na noc auto stoi , ma byc tak zeby w ciagu 8 godzin naladowac w
    nocnej taryfie i 2 godz w ciagu dnia . i koniec z tymi haslami MOZE HOT
    DOGA , ALBO PUNKCIKI NA, MOZE KARTE ZALOZYC albo WCISNAC PANU DUZA
    PAROWKE W MALA BULKE I ZALAC KECZUPEM ja pier.... juz tego nie slysze od
    2 lat . auto jak nowe z salonu , wystawiam fakture vat 23% ale....ale na
    pewno zaoszczedzone w urzedzie skarbowym pcc , oraz dokladam stalowe
    felgi na zime . auto ma niesamowity start z miejsca
    "