  • Data: 2019-10-06 14:10:40
    Temat: Re: Moje auto elektryczne ...
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No ale Ty pewnie nie chcesz Twizy bo rowerem
    > jeździsz i autobusem.

    masz fajne hobby - duży plus. jesteś testerem nowej technologii - duży
    plus. chcesz zachęcić innych - też fajnie. ale jak zaczynasz podawać
    argumenty z dupy - to już baaaardzo nie fajnie. Pisz co chcesz, ale nie
    ściemniaj. że TY nie widzisz, albo nie odczuwasz wad elektryka, to nie
    znaczy ze w okolicy osoby czytającej Twoje zwierzenia, jest darmowa
    ładowarka, że przełkną problemy z ogrzewaniem i zasięgiem. To samo w
    drugą stronę. wielu z nas jeździ nieco drożej niż Ty na elekrtykiem, a
    nie o rząd wielkości drożej. również na stacji paliw nigdy nie słyszałem
    żeby mnie ktoś nagabywał punktami albo hot dogiem. A już następujące
    porównanie: Zakup elektryka plus tania energia, lub zakup spalinowego
    auta na lpg/diesla plus droższe paliwo, zakładając normalną jazdę wogóle
    nie wychodzi korzystnie dla elektryka. 2zł/litrLPG razy 8litrów na 100
    masz 16zł. przy 10 tyś km rocznie masz 1600zł!!! Czy warto sobie
    zawracać głowę? A co jak Ci akumulatory zdechną ze starości? Znowu bajki
    o tym że w telefonie za 4 tyś złotych bateria wytrzymuje 2 lata a w
    samochodzie 10lat albo i więcej?

    ToMasz

    Ps a teaz z innej beczki. na dzień dzisiejszy, są pewne preferencje dla
    pojazdów elektrycznych. ładowanie, miejsca parkingowe, wjazd "głębiej"
    w miasto. Inwalidzi też mają swoje preferencje na parkingach, ale tu już
    widać, że kto pierwszy ten lepszy. nadejdzie moment, gdy na darmowy prąd
    będie tylu chętnych, ze przestanie być darmowy. że na miejsca parkingowe
    będie tylu chętnych że wystarczy dla mniej niż jednego procenta. wtedy
    wrócimy do koncepcji którą Ty możesz jedynie odsunąć w czasie. miast bez
    samochodów - rowerem, hulajnogą lub z buta dwa kilometry. Auta
    niezależnie od sposobu zasilania postoją na parkingach w okół miast a w
    gęstej zabudowie jeździć będą jednoślady. I w brew zdrowemu rozsądkowi
    ocieplenie klimatyczne przesuwa Polskę w stronę krajów w których
    jednośladu można używać cały rok.