  • 31. Data: 2019-10-07 10:12:10
    Temat: Re: Moje auto elektryczne ...
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Sun, 06 Oct 2019 21:31:59 -0700, japanizer wrote:

    > Hmm, jak im to się zwraca?
    >
    > 5 EUR x 365 = 1825 EUR

    Oj mój błąd - teraz się spostrzegłem!

    Najtańsza opcja to nie Clio za 5 Eur/doba, tylko Twingo za 4 Eur/doba.
    Twingo: 4 Eur/doba
    Clio : 5 Eur/doba
    Tipo : 6 Eur/doba

    Mateusz

  • 32. Data: 2019-10-07 10:22:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia 07 Oct 2019 07:53:49 GMT, Mateusz Viste napisał(a):

    > Nie, nie ma nic takiego - ubezpieczenie jest ich. Co prawda można wykupić
    > tzw. "gwarancję", czysto opcjonalną, która spowoduje obniżenie franczyzy
    > w razie uszkodzeń z 1500 EUR do 300 EUR.
    >
    > Ja tego nigdy nie brałem, i w żaden sposób nikt mnie do tego nie
    > namawiał, poza wskazaniem że istnieje i na czym polega.

    To moze na tych 1500 euro zarabiaja ? :-)

    J.

  • 33. Data: 2019-10-07 10:32:56
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 07 Oct 2019 10:22:18 +0200, J.F. wrote:

    > To moze na tych 1500 euro zarabiaja ? :-)

    Nie, to też na pewno nie. Nigdy żadnego naciągactwa z ich strony nie
    doświadczyłem. Dwa lata temu zdarzyło mi się nawet zwrócić auto z
    pękniętym zderzakiem (zima, wąska i stroma uliczka, twingo na letnich
    oponach...).

    Żadnych problemów nie robili - spisali protokół, a po tygodniu przysłali
    mailem kosztorys z lokalnego warsztatu na jakieś 350 euro (części +
    montaż + lakierowanie), z pytaniem czy mi to odpowiada, czy też wolałbym
    wypożyczyć auto na 1 dzień żeby oddać je do naprawy gdzieś indziej.

    Mateusz

  • 34. Data: 2019-10-07 11:59:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

> [...]
    > (części + montaż + lakierowanie), z pytaniem czy mi to odpowiada,
    > czy też wolałbym wypożyczyć auto na 1 dzień żeby oddać je do naprawy

    Wypozyczyli ci zima auto na letnich oponach a potem ządali zapłaty?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 35. Data: 2019-10-07 13:56:48
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Mon, 07 Oct 2019 09:59:57 +0000, Budzik wrote:

    > Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Wypozyczyli ci zima auto na letnich oponach a potem ządali zapłaty?

    Hmm, może to nie były "letnie", tylko jakieś "wielosezonowe"? Nie pomnę.
    Na pewno nie zimówki - wypożyczalnie raczej nie bawią się w zimówki, poza
    tymi alpejskimi.

    Mateusz

  • 36. Data: 2019-10-07 17:59:56
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Mateusz Viste m...@n...pamietam ...

    > Hmm, może to nie były "letnie", tylko jakieś "wielosezonowe"? Nie
    > pomnę. Na pewno nie zimówki - wypożyczalnie raczej nie bawią się w
    > zimówki, poza tymi alpejskimi.

    Rozumiem. Jak całoroczne to nie ma punktu zaczepienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Z dalszych eksperymentów zrezygnował." Mark Twain

  • 37. Data: 2019-10-07 20:37:47
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    > Serwisowanie jest zależne od kilometrów, a za te obowiązuje dodatkowa
    > stawka. 5 EUR/dzień to za posiedzenie sobie na parkingu. Aby pojeździć
    > dochodzi bodajże 0.09 EUR/km. Ale to chyba wszędzie tak jest?

    nie wszędzie, to raczej zależne od wypożyczalni. Teraz biorąc auto w
    Polsce nie brałem pierwszego z brzegu, a drugie z brzegu ;) właśnie ze
    względu na brak limitu km (w obrębie kraju)
    Dużo nie wypożyczam, ale opcje z limitem km trafiały mi się rzadko.
    Ja obstawiam że jednak zarabiają dzięki niskiej cenie zakupu + dodatkowe
    ubezpieczenie - bo chyba w Polsce trzeba się ubezpieczyć przez
    wypożyczalnię- lub nie ubezpieczać wcale (nie można wykupić
    ubezpieczenia w niezależnej firmie), z resztą wielu ludzi nie wie że
    może takie ubezpieczenie wykupić gdzieś indziej, a we Włoszech strasznie
    próbowali mimo wszystko swoje ubezpieczenie wcisnąć, twierdząc że żadne
    inne nie zadziała..

    Lukasz

  • 38. Data: 2019-10-07 22:56:01
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Sun, 6 Oct 2019 19:27:19 +0200, nadir napisał(a):

    > Gdyby u nas były takie ceny, to bym od razu z jednego z samochodów
    > zrezygnował.

    W MiiMove Astra 150kM z automatem kosztuje 100PLN za dobę plus spalone
    paliwo. Dlatego z żoną mamy teraz jeden samochód, a jak potrzebujemy dwóch,
    to bierzemy MiiMove.
    Passat za 200PLN na dobę nie wydaje się jakoś strasznie tani ani drogi.
    Taka Astra jak MiiMove kosztuje 94k.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 39. Data: 2019-10-09 23:48:00
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2019-10-07 o 22:56, P.B. pisze:

    > W MiiMove Astra 150kM z automatem kosztuje 100PLN za dobę plus spalone
    > paliwo. Dlatego z żoną mamy teraz jeden samochód, a jak potrzebujemy dwóch,
    > to bierzemy MiiMove.

    6 euro po dzisiejszym kursie to jest około 26zł, Astra nie jest ani 4x
    szybsza, ani 4x większa od Tipo. Dla celów, do których ja używam
    samochodów, mi to się nie kalkuluje. No i najważniejsze, w mojej okolicy
    nie ma MiiMove, więc nadal użytkuje 2 samochody z musu, a trzeci jako hobby.

    > Passat za 200PLN na dobę nie wydaje się jakoś strasznie tani ani drogi.

    To zależy co i jak się liczy.

    > Taka Astra jak MiiMove kosztuje 94k.

    Jak pożyczam auto na dni czy godziny, to jego cena tak średnio mnie
    interesuje.

  • 40. Data: 2019-10-10 08:09:06
    Od: d...@g...com

    Cena za wynajem rzędu kilku euro za dobę to raczej nie w Polsce. Przed chwilą
    sprawdziłem kilka wypożyczalni w Warszawie i wypożyczając samochód na jeden dzień (24
    h) nigdzie nie wychodzi taniej niż 100 zł za dobę. Nawet jak się wybierze najmniejszy
    samochód i najtańszą opcję, bez żadnych dodatków.