-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.P
OSTED!not-for-mail
From: Jacek <k...@a...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Moment dokręcania śrub w kołach
Date: Sun, 17 Feb 2019 13:43:52 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 13
Message-ID: <q4bku9$hqj$1@node1.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: host-89.25.156.108.static.3s.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1550407433 18259 89.25.156.108 (17 Feb 2019 12:43:53
GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 17 Feb 2019 12:43:53 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
Thunderbird/60.5.0
X-Mozilla-News-Host: news://news.atman.pl:119
Content-Language: pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2650289
[ ukryj nagłówki ]Oglądam tu posty Kolegów w sprawie śrub w kołach i widzę, że klucz
trzeba przedłużyć rurą, żeby od/do-kręcić.
Sprawdziłem w tabeli, że moment dokręcania śrub w kołach to przeważnie
100-110 Nm, chociaż trafiają się auta, gdzie jest 180 (VW Multivan).
Najzwyklejszy klucz ma 30 cm długości, więc mamy siłę 40-70 kG
zakładając, że przykładamy siłę nie na samym końcu klucza, tylko 25 cm
od główki.
Wydaje mi się, że używanie rury przedłużającej może świadczyć, że ktoś
wcześniej do****lił na maxa, albo śruby są pordzewiałe. Inaczej
przeciętny facet bez przedłużki potrafi te 50 kG dać z siebie.
No chyba, że gatunek męski jest na wyginięciu i wypiera go jakiś twór
eunuchoidalny.
Jacek
Następne wpisy z tego wątku
- 17.02.19 14:13 Pszemol
- 17.02.19 14:15 J.F.
- 17.02.19 14:41 spider
- 17.02.19 14:52 Pszemol
- 17.02.19 14:59 Budzik
- 17.02.19 15:10 RadoslawF
- 17.02.19 15:18 Jacek
- 17.02.19 15:29 Mateusz Viste
- 17.02.19 16:46 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 16:55 Mateusz Viste
- 17.02.19 16:57 Pszemol
- 17.02.19 17:02 Tomasz Gorbaczuk
- 17.02.19 17:04 Mateusz Viste
- 17.02.19 17:22 Mateusz Viste
- 17.02.19 19:12 Jacek
Najnowsze wątki z tej grupy
- Elektryk przytarł podłogę
- Seat Altea MPI 102 KM Czy tym da się jeździć?
- Odkrywanie ameryki - auta gnija.
- ile pali hybryda
- no plans to put the hard shoulder back
- Tak a propo oznakowania na S8
- Nowa inwigilacja
- nakupcie sobie Borygo
- Samochód w ogniu
- Jak uszkodzona sonda lambda wpływa na dawkowanie paliwa?
- Michelin ucieka z Perły Północy
- Motodziennik #272 Zaspani aktywiści na mostach i Mediolan w Polsce
- P0 jusz żondzi
- Taryfikator mandatów
- A w USA benzyna kosztuje 3 złote. I co na to Tusk? ;-)
Najnowsze wątki
- 2024-04-29 Gdańsk => UX/UI Designer <=
- 2024-04-29 Gdańsk => AI Specialist <=
- 2024-04-29 frankowicze odcinek NNN
- 2024-04-29 Warszawa => Specjalista ds. Cyberbezpieczeństwa <=
- 2024-04-29 Kraków => MS Dynamics 365BC/NAV Developer <=
- 2024-04-29 Zielona Góra => Inżynier R&D Energoelektronik <=
- 2024-04-29 Warszawa => Google Ads Freelancer <=
- 2024-04-28 wymiana przewodu od licznika do mieszkania
- 2024-04-28 Lustra w maszynie ASML
- 2024-04-28 Elektryk przytarł podłogę
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Nowy, "szybki "komputer AsRock nie posiada modułu TPM
- 2024-04-27 Warszawa => Inżynier DevOps (projekt JP) <=
- 2024-04-27 Warszawa => Senior Account Manager (on-site) <=
- 2024-04-27 Wrocław => Dyrektor Sprzedaży (branża usług/produktów IT) <=