  • 1. Data: 2019-11-27 17:09:36
    Temat: Monitor brzęczy
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Kupiłem tanio polisingowca Eizo S2100. Coś w nim brzęczy jak stary
    wiatraczek na grafie. Jest to prawdopodobne żeby w monitorze było jakieś
    wymuszone chłodzenie czy to raczej jakaś przetwornica?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2019-11-27 21:41:25
    Temat: Re: Monitor brzęczy
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Kupiłem tanio polisingowca Eizo S2100. Coś w nim brzęczy jak stary
    > wiatraczek na grafie. Jest to prawdopodobne żeby w monitorze było jakieś
    > wymuszone chłodzenie czy to raczej jakaś przetwornica?

    Na 97% przetwornica.
    Albo filtry albo kubki.

    Wymieniaj szybko elektrolity, póki jeszcze żyje.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2019-11-28 19:29:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Kupiłem tanio polisingowca Eizo S2100. Coś w nim brzęczy jak stary
    > wiatraczek na grafie. Jest to prawdopodobne żeby w monitorze było jakieś
    > wymuszone chłodzenie czy to raczej jakaś przetwornica?

    Są w nim głośniki?

    --
    animka

  • 4. Data: 2019-11-28 20:00:37
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2019 19:29:27 +0100, Animka napisał(a):

    > Są w nim głośniki?

    Nie.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2019-11-28 20:13:34
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A mucha?

    -----

  • 6. Data: 2019-11-28 20:39:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 28 Nov 2019 20:13:34 +0100, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > A mucha?
    >
    > -----

    Zdechła.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 7. Data: 2019-11-28 21:13:49
    Od: collie <c...@v...pl>

    > Kupiłem tanio polisingowca Eizo S2100. Coś w nim brzęczy jak stary
    > wiatraczek na grafie. Jest to prawdopodobne żeby w monitorze było jakieś
    > wymuszone chłodzenie czy to raczej jakaś przetwornica?

    Zmień zasilacz.

  • 8. Data: 2019-11-29 00:20:18
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Jacek Maciejewski" 1...@4...net

    > Zdechła.

    Może dusza zdechłej muchy jęczy...

    Czy nie łatwej otworzyć i zobaczyć?...
    (niż pytać szklane kule)

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 9. Data: 2019-11-29 10:40:07
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-11-27 17:09, Jacek Maciejewski wrote:
    > Kupiłem tanio polisingowca Eizo S2100. Coś w nim brzęczy jak stary
    > wiatraczek na grafie. Jest to prawdopodobne żeby w monitorze było jakieś
    > wymuszone chłodzenie czy to raczej jakaś przetwornica?

    Przetwornica. Eizo "tak maja", przynajmniej niektore modele badz
    bardziej zauwazalne moze per egzemplarz. Moj S2233W tez tak ma,
    tyle ze glownie slyszalne przy uspieniu. Takze raczej taki urok
    niz faktyczne uszkodzenie, ale jak Ci bardzo przeszkadza to moze
    da sie pogadac ze sprzedawca aby wymienil na "cichszy" egzemplarz.

    --

    memento lorem ipsum

  • 10. Data: 2019-11-29 11:29:06
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>