  • 21. Data: 2010-05-16 16:45:43
    Temat: Re: Most
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 16 May 2010 09:36:04 -0700 (PDT), Konrad Anikiel wrote:

    >Jasne. Napewno przewidzi jakie problemy mogą wyjść w trakcie
    >realizacji inwestycji i w eksploatacji.

    Hej, on nie ma prowadzic inwestycji, tylko wstepnie zaprojektowac i
    policzyc jakie sa wymogi i okreslic czy to ma jakies zalety.
    Jak bedzie mialo to moze ktos sie zaczne tym interesowac.
    Obawiam sie tylko ze nie bedzie mialo.

    >Widzę że jesteś głęboko
    >przekonany do swojej tezy że ten most to porażka, a głównym argumentem
    >jest dla Ciebie to że Ci się nie spodobał...

    On mnie zaintrygowal. Jest inny niz inne. Inne wiadomo dlaczego sa
    jakie sa - ten mi sie tylko o tyle nie podoba ze nie wiem.

    Zeby on byl jakis piekny to moze bym nie protestowal. Ale to zwykle
    pudelko, co tam sie ma podobac, albo nie podobac :-)

    A nie widzac sensu konstrukcyjnego ani innych takich konstrukcji -
    tak, przekonany jestem ze to porazka. Mysle ze z powodow
    ekonomicznych.

    J.

  • 22. Data: 2010-05-16 20:55:50
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    On May 16, 5:45 pm, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    >
    > A nie widzac sensu konstrukcyjnego ani innych takich konstrukcji -
    > tak, przekonany jestem ze to porazka. Mysle ze z powodow

    Słuchaj, nie chce mi się z Tobą spierać o ten most, bo ani na mostach
    się nie znam ani nic o nim nie wiem. Przyznasz jednak, że jeśliby ktoś
    powiedział że projekty Gemini i Apollo nie miały sensu ekonomicznego
    więc były porażką- to uznanoby go za osobę o bardzo wąskim horyzoncie
    myślowym. Odnoszę wrażenie że na taką osobę w tym wątku się
    kreujesz...
    Konrad