  • 31. Data: 2019-09-12 13:06:28
    Temat: Re: Movano/Master 2017 2.3 96kW/130KM
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Brak Ci argumentów merytorycznych, to kolejny raz wyjaśniasz osobom
    > postronnym "kto wygrywa"?

    Brak ci argumentów merytorycznych w temacie chowania klamek
    w tesli więc moje teksty i pytania o to wycinasz a wyskakujesz
    z atakami personalnymi w stylu "brak ci argumentów merytorycznych".

    W odpowiedzi na pytanie "kto wygrywa" odpowiem że raczej nie ten
    który unika dyskusji merytorycznej a ucieka w przytyki personalne,
    pytaniem czy aby rozmówca ma w temacie wiedzę nie chwaląc się
    przy tam swoją.

    Pozdrawiam

  • 32. Data: 2019-09-13 08:28:06
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 12.09.2019 13:06, RadoslawF wrote:

> [...]
    > który unika dyskusji merytorycznej a ucieka w przytyki personalne,
    > pytaniem czy aby rozmówca ma w temacie wiedzę nie chwaląc się

    Teraz przeszedłeś do taktyki "na zmęczenie"?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 33. Data: 2019-09-13 16:23:29
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Teraz przeszedłeś do taktyki "na zmęczenie"?

    Nie.
    Ty przeszedłeś do takiej taktyki.
    Ani jednej wypowiedzi merytorycznej, wszystkie opluwające
    oponenta. A może ty taka taktykę nazywasz jakoś inaczej?
    Napiszesz jak?

    Pozdrawiam

  • 34. Data: 2019-09-17 09:32:13
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 13.09.2019 16:23, RadoslawF wrote:
    > A może ty taka taktykę nazywasz jakoś inaczej?
    > Napiszesz jak?

    Taktyka nazywa się "Czytam tylko nagłówki i dołączam się do dyskusji" i
    Ty ją stosujesz. Sam nie jechałeś Teslą, przeczytałeś nagłówek że "zła
    klamka była", dostałeś linki do wideo gdzie pokazane jest jak otwiera
    się drzwi od wewnątrz i nie różni się to zbytnio od innych aut, ale
    przesz w zaparte - "klamki w Teslach są be".

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 35. Data: 2019-09-17 11:47:52
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

> [...]
    > się drzwi od wewnątrz i nie różni się to zbytnio od innych aut, ale
    > przesz w zaparte - "klamki w Teslach są be".

    O nieumiejętności znalezienia klamki nie doczytałeś.

    A w Teslach klamki są be. Zewnętrzne, chowające się w karoserię
    i nie pokazujące się po wypadku, wewnętrzne, te schowane
    i te które zastąpiono przyciskiem.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2019-09-19 10:59:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik adam a...@a...pl ...

    > Ma może ktoś? Ewentualnie Mastera?
    > Świeżo nabyłem. Czy to chodzi na adblue, czy bez?
    > Pod wskaźnikiem poziomu paliwa jest drugi mały wskaźnik czegoś,
    > pewno to jest adblue, ale nie widzę nigdzie wlewu.
    > Gdzie ten wlew może być?

    Kumpel kupował chyba w 2018 i jest juz adblue ale on ma wersje 170KM
    Wlew jest ponizej wlewu paliwa.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 37. Data: 2019-10-12 15:55:08
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 17.09.2019 11:47, RadoslawF wrote:
    > A w Teslach klamki są be. Zewnętrzne, chowające się w karoserię
    > i nie pokazujące się po wypadku, wewnętrzne, te schowane
    > i te które zastąpiono przyciskiem.

    Są tak samo złe, jak sklep z farbami w którym nie można kupić wkrętów.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 38. Data: 2019-10-12 22:18:21
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Są tak samo złe, jak sklep z farbami w którym nie można kupić wkrętów.

    Nieprawda.
    Są tylko tak złe jak sklep z farbami bez wyjścia ppoż i blokującymi się
    drzwiami głównymi z ukrytymi klamkami.

    Pozdrawiam

  • 39. Data: 2019-10-15 22:18:48
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2019-09-07 o 20:12, nadir pisze:
    > Ale to jest dowód na to, że koledzy niedostosowani do Nexii czy Nexia
    > do kolegów? Bo że nie przeczytali instrukcji, to ja mogę rozumieć.

    Albo za dużo "przeczytali" :)

    Nie wiem jakim trzeba by być idiotą lub jak bardzo nachlanym, aby nie
    umieć otworzyć drzwi w Nexii.

    Fakt, że mógł ktoś załączyć blokadę drzwi przed otwarciem ich od
    wewnątrz przez dzieci, bo w takie blokady było to auto wyposażone. Wtedy
    drzwi można otworzyć tylko i wyłącznie z zewnątrz, ale dotyczy to drzwi
    tylnych.

    Fakt, że nieco inaczej ona działa jak w Kadecie, ale podobne rozwiązania
    można było spotkać w innych samochodach np. w niektórych Toyotach,
    Hiunaiach.

    > Kadet był normalny, Nexia już mogła być spierdolona.

    Ech... zebrało mi się na sentymenta. Jednym spośród ok. 20 aut, których
    byłem posiadaczem, była właśnie Nexia. Auto nie do zajebania,
    naprawialne przez każdego, nawet mało ogarniętego kowala w byle jakiej,
    przydrożnej szopie. Auto mega niezawodne, a części (klocki,
    amortyzatory, wahacze, sprzęgła itp. to co się wymieniało
    eksploatacyjnie) tanie jak barszcz. Zjeździłem tym autem pół Polski
    robiąc miesięcznie po 4-5 tys. km. Jedynie mogła jej dorównywać Mazda
    323 którą także miałem. Tyle, że Mazda o wiele szybciej rdzewiała.

    Lanos to już nie to.