  • 21. Data: 2019-09-10 20:28:50
    Temat: Re: Movano/Master 2017 2.3 96kW/130KM
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.09.2019 00:38, RadoslawF wrote:
    > Krytyka złych rozwiązań technicznych też cie boli?
    > Czy boli tylko krytyka rozwiązań stosowanych w tesli?

    Żeby krytykować, to trzeba mieć jakieś pojęcie. Autorytetem na jakich
    polach innych poza klamkami jesteś? Medycyna? Budownictwo? Klamki
    projektujesz do pojazdów, domów, przedszkoli?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 22. Data: 2019-09-10 21:49:01
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 9 Sep 2019 13:50:53 +0200, Mirek Ptak
    <n...@n...pl> wrote:

    >Wg instrukcji do Movano wlew jest pod klapką wlewu paliwa.

    W Masterze 2016 wlew AdBlue jest po prawej stronie auta, a paliwa po
    lewej. Czyżby w Movano było inaczej? Nie sądzę. Tak jak piszesz jest w
    Traficach. Wszystko jest pod jedną klapką.
    Może ta instrukcja od "nowego" Movano czyli modelu 2019?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 23. Data: 2019-09-10 22:21:05
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Żeby krytykować, to trzeba mieć jakieś pojęcie. Autorytetem na jakich
    > polach innych poza klamkami jesteś? Medycyna? Budownictwo? Klamki
    > projektujesz do pojazdów, domów, przedszkoli?

    A jakie ty masz pojęcie żeby mnie krytykować?
    Bo w temacie motoryzacji to mam nawet papiery.
    A ty w temacie krytyki innych?

    Jak dzieciak wpadnie w dziurę w chodniku to zarządcę dróg
    wolno mu skrytykować czy nie? Bo chodzi jeszcze do szkoły,
    jest nieletni i nie ma uprawnień?
    Ma już pojęcie czy jeszcze nie panie specjalistą w temacie
    mania racji?

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2019-09-11 10:45:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 10.09.2019 22:21, RadoslawF wrote:
    > Ma już pojęcie czy jeszcze nie panie specjalistą w temacie
    > mania racji?

    Mylisz pojęcia. Ja nie jestem w tym temacie specjalistą, dlatego nie
    krytykuje tylko próbuje zrozumieć. Wyszło na to, że to Ty jesteś
    specjalistą od mania racji.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 25. Data: 2019-09-11 12:11:32
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    On 2019-09-10 21:49, j...@i...pl wrote:

> [...]
    > Traficach. Wszystko jest pod jedną klapką.
    > Może ta instrukcja od "nowego" Movano czyli modelu 2019?

    Masz rację - na obrazkach to ładnie pokazali w instrukcji - AdBlue po
    prawej pod klapką, a wlew paliwa po lewej - tez pod klapką :)
    Moje "tłumaczenie" instrukcji było po prostu lekką nadinterpretacją
    oryginału :)

    Pozdrawiam - Mirek
    --
    Mirek Ptak
    kolczan( a t )outlook(kropek) c om

  • 26. Data: 2019-09-11 13:04:31
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Mylisz pojęcia. Ja nie jestem w tym temacie specjalistą, dlatego nie
    > krytykuje tylko próbuje zrozumieć. Wyszło na to, że to Ty jesteś
    > specjalistą od mania racji.

    Stosujesz moralność Kalego: tobie wolno krytykować mnie, mnie
    nie wolno krytykować błędnych rozwiązań Tesli.
    Tego że mam rację wolisz nie dostrzegać i przenosisz dyskusje
    na grunt personalny, pytanie o to w czym jestem autorytetem
    pogrążyło cię całkiem.

    Pozdrawiam

  • 27. Data: 2019-09-11 19:49:41
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.09.2019 13:04, RadoslawF wrote:
> [...]
    > Tego że mam rację wolisz nie dostrzegać i przenosisz dyskusje
    > na grunt personalny, pytanie o to w czym jestem autorytetem

    Ale Ty sam nie masz racji, bo skąd możesz to obiektywnie wiedzieć...

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 28. Data: 2019-09-11 22:11:11
    Od: RadoslawF <u...@d...invalid>

    > Ale Ty sam nie masz racji, bo skąd możesz to obiektywnie wiedzieć...

    A ty dalej to samo?
    To skąd ty możesz to obiektywnie wiedzieć skoro nie masz racji?

    Natomiast jak rozumiem w temacie niepotrzebnego maskowania
    klamek w tesli nie jesteś się w stanie wypowiedzieć.
    Tej wiedzy nie posiadasz.
    To po co ten brak wiedzy przypisujesz rozmówcy?
    Poza chęcią zabłyśnięcia w internecie oczywiście.

    Pozdrawiam

  • 29. Data: 2019-09-11 23:49:42
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2019-09-11 o 12:11, Mirek Ptak pisze:

> [...]
    > prawej pod klapką, a wlew paliwa po lewej - tez pod klapką :)
    > Moje "tłumaczenie" instrukcji było po prostu lekką nadinterpretacją

    Tak jest po prawej, znalazłem parę dni temu, ale nie zaglądałem na grupę
    i nie mogłem napisać.

  • 30. Data: 2019-09-12 08:38:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 11.09.2019 22:11, RadoslawF wrote:
    > To po co ten brak wiedzy przypisujesz rozmówcy?
    > Poza chęcią zabłyśnięcia w internecie oczywiście.

    Brak Ci argumentów merytorycznych, to kolejny raz wyjaśniasz osobom
    postronnym "kto wygrywa"?

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz