  • 11. Data: 2020-01-29 16:55:57
    Temat: Re: Muszę dołożyć pamięci RAM w laptopie (DDR3)
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 16:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Od razu trzeba było, żeś tania cipa.

    I co? Poprawiło się? Lepiej się czujesz?

    --
    t0maszek

  • 12. Data: 2020-01-29 18:45:09
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Tomaszek, 27 sty 2020 w news:r0mvss$1506$1@gioia.aioe.org
    napisałeś/aś:

    > Dylemacik: którą kupić? iść za producentem i liczyć na to, że Vaio
    > łyknie dwa różne moduły czy iść za parametrami i kupić innego
    > producenta, ale o identycznych parametrach.

    Osobiście wybrałbym te same parametry. I kupowałbym używke - taniej.

  • 13. Data: 2020-01-29 19:33:34
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 29 Jan 2020 16:55:57 +0100
    doszła do mnie wiadomość <r0s9ud$1f4u$1@gioia.aioe.org>
    od Tomaszek <t...@o...pl> :

    >I co? Poprawiło się? Lepiej się czujesz?

    To jest jakiś srajd, nie dyskutować.
    Najlepiej killfile.

  • 14. Data: 2020-01-30 14:20:17
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2020-01-29 o 19:33, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
    > To jest jakiś srajd, nie dyskutować.
    > Najlepiej killfile.

    Aż wrażliwy to ja nie jestem;) A niech sobie pisze;)

    --
    t0maszek

  • 15. Data: 2020-02-05 17:32:44
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    Modernizacja zakończona sukcesem. Modernizacji dokonałem w firmie Axus
    na giełdzie przy GUS w Warszawie - pawilon 14 (chwalił będę to chyba się
    nie pogniewają). Zabrałem ze sobą laptopa, żeby mi dołożyli coś
    pasującego do tego co już jest. I gdybym tak nie zrobił, tylko zaczął
    zamawiać pamięci po kolei po internetach to bawiłbym się jeszcze z tym z
    miesiąc. Na początku włożyliśmy pamięć o identycznych parametrach ale
    innej firmy - klops. Potem tylko tę nową - klops. Zamiana slotów -
    klops. Inna firma, te same parametry - klops. Jeszcze jakaś inna -
    klops. Trzecia czy czwarta - klops.
    W końcu któraś z kolei poszła i to w parze z tą istniejącą. W domu już
    wykonałem memtest (kilka przebiegów) - OK. Windows 10 też trochę
    pochodził - OK. Całość pamięci widzi po kilku włączeniach.
    Z ciekawości podejrzałem w CPU-Z i to jest ta pamięć:
    https://www.memorybenchmark.net/ram.php?ram=Ramaxel+
    Technology+RMT3170ME68F9F1600+4GB&id=5030

    Inna częstotliwość, inne CL, nawet napięcie jest inne (1.5V - Kingston,
    Ramaxel - 1.35V)
    Śmiga i jest stabilnie. I bądź tu mądry i pisz wiersze:/

    Gościu z Axus mówi, że wcale nie jest zaskoczony, Sony jest okropnie
    kapryśne jeśli chodzi o pamięci RAM. W zasadzie to pasują mu tylko te,
    które zamontowało fabrycznie Sony i koniec. Reszta to loteria.

    I dzięki takim firmom jak Axus zaoszczędziłem kupę czasu i nerwów.
    Dzięki Panowie za profesjonalne podejście i znajomość tematu. Macie mnie
    już jako klienta.
    www.axus.pl

    --
    t0maszek