  • 11. Data: 2016-02-11 19:00:01
    Temat: Re: Myślisz, że umiesz lutować?
    Od: "forestdumb" <...@...z>

    Paweł Pawłowicz wrote:
    > To obejrzyj:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI
    >
    > :-)
    > P.P.

    A jak to jest z tym usuwaniem topnika?

    Mam od 10lat albo i 15lat taka paste do lutowania - tlusta, ciemno brazowa.
    Roztopiona pasta idzie jak lut kapilarnie do gory, tak latwo sie tego nie
    usunie.

    Sama kalafonia moze sprowokowac miedz do korodowania? A ta moja tlusta pasta?

    Niektore chinskie kabelki to sa mocno zasniedziale daleko od izolacji. Chyba
    siarka czy co w niej jest juz powoduje korozje miedzi...

  • 12. Data: 2016-02-12 00:45:39
    Od: Michał Czarkowski <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał:

    > To obejrzyj:
    >
    > https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI
    >
    > :-)
    > P.P.

    Który ze standardów ipc (http://ipc.org/) jest tu użyty i na jakim
    ,,poziomie"?
    :-D
    Pozdrawiam

  • 13. Data: 2016-02-12 20:37:21
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Paweł Pawłowicz wrote in <news:56bc5515$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    > https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI

    Z przeciwleglego kranca Wszechswiata:
    www.youtube.com/watch?v=nXkOxP5hka4#t=1m
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 14. Data: 2016-02-12 21:59:54
    Od: Dykus <d...@s...wp.pl>

    Witam!

    W dniu 2016-02-11 o 10:32, Paweł Pawłowicz pisze:

    > To obejrzyj:
    > https://www.youtube.com/watch?v=0SnOW2VdCTI

    W temacie lutowania - Mistrzostwa Polski w lutowaniu:
    http://rsc.zone/

    Startuje ktoś? :)

    :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.

  • 15. Data: 2016-02-12 22:06:50
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Dykus pisze:

    > W temacie lutowania - Mistrzostwa Polski w lutowaniu:
    > http://rsc.zone/
    >
    > Startuje ktoś? :)

    Ale dlaczego termin zawodów wybrali w marcu?!
    Luty byłby zdecydowanie lepszy!

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2016-02-12 22:08:40
    Od: v...@g...com

    użytkownik astro napisał:
    > Paweł Pawłowicz wrote in <news:56bc5515$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    >
    > Z przeciwleglego kranca Wszechswiata:
    > www.youtube.com/watch?v=nXkOxP5hka4#t=1m

    Jaki to styl? Na dziobaka?

    Musi on dużo czytał o uszkodzeniach termicznych.

  • 17. Data: 2016-02-13 16:39:54
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:n9lc9i$lio$1@usenet.news.interia.pl...
    > Paweł Pawłowicz wrote in <news:56bc5515$0$663$65785112@news.neostrada.pl>
    >
    > Z przeciwleglego kranca Wszechswiata:
    > www.youtube.com/watch?v=nXkOxP5hka4#t=1m

    Choroba Parkinsona? Japierpapier, jakby ruchał, a nie lutował... Czy może ja
    przewrażliwiony jestem?

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.

  • 18. Data: 2016-02-13 16:45:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 11 Feb 2016 10:42:36 +0100, Grzegorz Kurczyk napisał(a):

    > Masakra =8-)
    > Jakbym miał odprawiać taki rytuał przy każdym kabelku, to na robotę by
    > mi życia nie starczyło ;-)

    Nie martw sie - jego fachowo polutowany kabelek kosztuje tyle, ze
    starcza :-)

    J.

  • 19. Data: 2016-02-13 16:50:27
    Od: Mario <M...@...pl>

    W dniu 2016-02-12 o 22:08, v...@g...com pisze:

    > Jaki to styl? Na dziobaka?

    Ty się śmiejesz, a on może ma Parkinsona.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 20. Data: 2016-02-13 22:29:31
    Od: Dominik Morawiec <m...@g...com>

    Przed hejtem wielkiego Clive'a obejrzyjcie inne jego filmiki :)
    W/w filmik z LED to film dla beki. Warto uczyć się języków :)