  • 11. Data: 2016-10-13 16:51:39
    Temat: Re: Myszka bezprzewodowa i dwa odbiorniki?
    Od: " ...:::WISKOLER:::..." <j...@b...rh>

    Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Olaf Frikiov
    Skiorvensen naskrobał(a):

    > Logitech takie robi, mysz:
    > http://www.logitech.com/pl-pl/product/ultrathin-touc
    h-mouse-t630

    No fajna, tylko deczko droga i doktor mnie zabije jak zobaczy cenę.
    A nie o to chodzi by mnożyć byty myszowe w gabinecie.
    --
    ...:::WISKOLER:::...
    Stirlitz z Plejshnerem szli ulicą i omawiali plan przyszłej operacji.

  • 12. Data: 2016-10-13 18:53:17
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-10-13 16:47, ...:::WISKOLER:::... wrote:
    > i co mu zrobisz?

    Pokażesz dlaczego rozwiązanie z VNC jest lepsze. Najlepiej demostrując
    że jak tu klika "dodaj pacjenta", to tam klika "zdetonuj głowicę".

    > Tak więc VNC odpada bo to nie pójdzie na XP

    Pójdzie. Zarówno klient jak i serwer.

    , zresztą podląd na dużym
    > monitorze już mu zrobiłem podpinając wyjście VGA do drugiego wejścia w
    > monitorze.

    Okno vnc może sobie przenieść na drugi monitor podpiety pod Win7. Wygoda
    uzywania milion razy lepsza niż klikanie jedną myszką w dwa pulpity.

    Jesli podepniesz jakimś cudem dwa kompu pod jeden pulpit będziesz
    prędzej czy później *winny* tego że coś się klineło nie tak jak miało.
    Lekarz nie jest winien z definicji.

  • 13. Data: 2016-10-13 19:54:28
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces JaNus <bez@adresu> zwrócił błąd:

    > No nie, nie naraz. Zaś jeszcze rozszerzając zagadnienie:
    > czy nano-odbiornik nie jest dość istotnym składnikiem ceny?

    Oni to rozdają jak cukierki. Jak ktoś musi to można kupić ten odbiornik
    (a właściwie nadajniko-odbiornik), za jakieś 10 dolarów czy 45 złotych.
    Jeśli to kosztuje w sklepie 10 dolarów, to znaczy że u żółtego
    producenta pewnie z pół dolara.

    > Bo za BT-towy zapłaciłem ca 25 zeta, to i ten w standardzie 2,4 GHz
    > cosik musi być nietani. Ale nie widzę nigdzie ofert, że w sprzedaży
    > są same tylko myszy, nano-nadajniki, czy zestawy klawiszy - te na 2,4

    Mysz z kompletu MK520 możesz kupić oddzielnie (nazywa się M310),
    podobnie nano. Samej klawiatury chyba się nie da, i ona się faktycznie
    umie zepsuć. Ale jest na tyle tania, że można kombo traktować jako
    klawiaturę. Mysz z zestawu jest IMO za słaba żeby jej używać, i lepiej
    podmienić na jakąś inną. U mnie w domu są dwie inne myszy Unifying
    używane z tą klawiaturą, tzn. M650 i Marathon (a do grania mam podpięte
    na stałe myszy przewodowe :))

    Można jednak kupić klawiaturę podobną bez myszy.

    > To nie chwytam: nie opłaca się producentowi, czy konsumentowi?
    > Przecież, jak ktoś tu wspomniał, może się zepsuć jeden element, a
    > pozostałe są OK. To czemu nie można dostać *tylko* tego, co zepsute?
    > Ale to pewnie tylko spece od marketingu, czyli nakłaniania klienta,
    > by wydał jak najwięcej - wiedzą.

    Logitechowe częściowo się da. Jeśli się nie da jakiegoś modelu, który
    kiedyś był dostępny, to pewnie został wycofany ze sprzedaży. Wiesz,
    jakoś muszą uzasadnić istnienie tego kombo, żeby je sprzedać. Osobiście
    mam do Logitecha żal, że nie zrobił następców np. klawiatury G19.
    Przypuszczam, że jakiś markeid zadecydował.

    --
    Saiko Kila
    My dog's name is Muhammad.

  • 14. Data: 2016-10-13 19:54:31
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

    Proces PiteR <e...@f...pl> zwrócił błąd:

    > no jeszcze czego zebyś mi ruszał kursorem zza ściany.

    To niestety i tak jest możliwe, po dokonaniu ataku:
    https://packetstormsecurity.com/files/138922/SYSS-20
    16-060.txt

    --
    Saiko Kila
    Hello children, welcome to the world of Biology. I hope you all have

  • 15. Data: 2016-10-13 19:57:26
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

> [...]

    klawiaturę. Mysz z zestawu jest IMO za słaba żeby jej używać, i lepiej
    podmienić na jakąś inną. U mnie w domu są dwie inne myszy Unifying
    używane z tą klawiaturą, tzn. M560 i Marathon (a do grania mam podpięte

  • 16. Data: 2016-10-13 20:46:50
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Saiko Kila pisze tak:

    > Proces PiteR <e...@f...pl> zwrócił błąd:

    > To niestety i tak jest możliwe, po dokonaniu ataku:
    > https://packetstormsecurity.com/files/138922/SYSS-20
    16-060.txt

    świetnie

    czy klawiatura jeszcze się trzyma czy też złamana?

    "Powerful 2.4 GHz wireless as reliable as a corded connection.
    30 foot range. Work at your desk or across the room. Auto-frequency
    switching virtually eliminates dropouts even in the busiest wireless
    environments. 128-bit AES keyboard encryption keeps your information
    secure"

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 17. Data: 2016-10-13 22:06:31
    Od: Saiko Kila <f...@b...cy>

> [...]

    > switching virtually eliminates dropouts even in the busiest wireless
    > environments. 128-bit AES keyboard encryption keeps your information

    Na razie się ponoć trzyma, ale ponieważ hakerzy wysyłają informacje do
    producenta kilka miesięcy przed ujawnieniem publicznym (jak są
    grzecznymi chłopcami), to może się okazać że się już nie trzyma.

    Problem z myszami jest taki, że można nią udawać klawiaturę, czyli
    klawiatura w ogóle nie musi być hakowana jeśli się shakowało mysz.

    Ta shakowana mysz z linka nawiasem mówiąc to właśnie M310 o której
    pisałem w poście obok.

    Tu jest link z częścią urządzeń wrażliwych na hacka MouseJack (udawanie
    klawiatury):
    https://www.bastille.net/affected-devices

    Przy czym ponoć nowe firmware logitechowe ma temu zapobiegać. Inne firmy
    zdaje się olały problem.

    --
    Saiko Kila
    I merely remarked that in my harem she would be the third or even the

  • 18. Data: 2016-10-14 08:26:37
    Od: Yakhub <a...@t...te>

    Dnia Wed, 12 Oct 2016 20:05:41 +0200, ...:::WISKOLER:::... napisał(a):

    > Witam.
    > Dostałem zadanie podłączenia jednej myszki bezprzewodowej do dwóch
    > komputerów. Wyc polega na tym iż wymagania jakie postawiono przed takim
    > zetawem to jedna myszka i dwa odbiorniki (receivery?) do niej. Każdy z nich
    > będzie docelowo wpięty do portu USB innego komputera, natomiast sama mysz
    > ma być jedna.

    Tak żeby całkiem automatycznie to działało to chyba się nie da.

    Ja stosuję podobne rozwiązanie.

    Ściągnij sobie programik:
    http://support.logitech.com/en_us/software/logitech-
    connection-utility-software

    Żeby "przełączyć się" pomiędzy jednym odbiornikiem a drugim, musisz włączyć
    na komputerze programik i zrestartować myszkę.

    --
    Yakhub

  • 19. Data: 2016-10-14 14:36:16
    Od: Aristide Torchia <a...@g...pl>

    W dniu 2016-10-13 o 16:47, ...:::WISKOLER:::... pisze:
> [...]
    > w klawiaturze Logitecha (to razem z myszą było kupowane jako zestaw) drugi
    > odbiornik. Polegać to ma na tym żeby wsadzić drugi odbiornik do kompa z Win
    > 7 i tą myszką podłączoną do XP móc sterować również w W7. JA zwracałem mu
    > i uwagę że jak będzie klikał na coś w XP to tak samo bedzie klikał w W7 ja
    > nie daję żadnej gwarancji że czegoś nie spieprzy przy okazji. Ale uparł się
    > że tak by chciał, i co mu zrobisz?
    > Tak więc VNC odpada bo to nie pójdzie na XP, zresztą podląd na dużym
    > monitorze już mu zrobiłem podpinając wyjście VGA do drugiego wejścia w

    Cześć,

    A może programowy KVM by się sprawdził? Wprawdzie ja używałem na 2
    monitorach stojących obok siebie a podłączonych właśnie do 2 kompów.
    Korzystałem na codzień z Input Directora, testowałem też Muliplicity
    (łatwiejszy w konfiguracji)

    Multiplicity 3
    http://edgerunner.com/multiplicity

    Input Director