  • 11. Data: 2015-10-06 12:18:25
    Temat: Re: [NTG], ale pośmiać się można z Disco Very Kanał..
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 06.10.2015 o 11:53 Marek <f...@f...com> pisze:

    > Teraz czasami też czytają, czasami słyszę jej nazwisko ale ciekawe
    > tylko po programach bardziej fabularnych (D. Life), natomiast na
    > kanałach popsci chyba rzadziej.

    Może też czytają ale nie przebija się przez "JUŻ ZA CHWILĘ KOLEJNY....!!!".

    --
    SW3
    ----

  • 12. Data: 2015-10-06 12:31:56
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > DaVinci Learning, czy cuś takiego. Program adresowany chyba dla młodszej
    > widowni

    To zalezy (pewnie od pory) bywaja tam tez filmiki calkiem zaawansowane,
    ze az musialem do Wiki zajrzec.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 13. Data: 2015-10-06 12:35:01
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Nie za bardzo chwytam o co Ci chodzi.. Wytłumacz łopatologicznie !!

    Przepraszam, juz odszczekuje, "inzynierzy" sa prawidlowo (ale dla mnie
    brzmi jak nozem po szybie, brrr!).

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 14. Data: 2015-10-06 12:38:03
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    > Praktycznie nie bardzo jest co oglądać.

    To ja tylko pochwale Radka Brzozke, ktory jakims cudem uchowal sie w TVP
    i robi calkiem fajne programy. Krotkie, malo, ale i tak cud, ze sa.
    Chyba w Discovery tez go widzialem.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 15. Data: 2015-10-06 14:05:15
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    ps.com...
    > W zeszłym tygodniu zawijali o konstrukcji A380. Temat cholernie ciekawy!!

    > I nagle słyszę o "WingLED'ach". Wiem co to są (ale to do Pani Nędzy są
    > Winglets a nie LED'y),
    > wiem jak ma to wpływ na aerodynamikę, i ostatecznie wiem, że są to
    > skrzydełka/skrzydliki
    > ( po angolsku WINGLETS ).

    Ja zaczynam coraz bardziej skłaniać sie ku temu, że to radosna tfuurczość
    lektorów.
    Otóż, często oglądam programy o ochronie zwierząt, takie tam.
    Lektorka czyta nazwisko jednego z sędziów pokoju, którym jest Dale
    Gorczynski. Normalnie, lektorzy, nawet ta kobita, czytają po naszemu, Dejl
    Gorczyński. Jego strona jest w necie. A wczorai pani nagle, gorzej, niż by
    polak po angliczańsku to czytał, przeczytała to jako "sędzie Griz-inski"
    (nie źi, tylko z-i, zresztą samo "i" czytane w połowie między "i" a "y"),
    przecież to w żaden sposób się nie zgadza. Jeszcze zrozumiałbym, że czyta w
    transkrypcji angielskiej, ale to nie zgadza się nijak.
    Pomijam już, że treści rzeczywiście są tłumaczone do dupy, ale co ja biedny
    żuczek mogę?

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 16. Data: 2015-10-06 16:12:18
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    W dniu wtorek, 6 października 2015 01:36:30 UTC+2 użytkownik s...@g...com
    napisał:
    > Z tym "pośmianiem" to trochę tak na wyrost, bo nie ma nic "do śmiacia". Byłem w
    zeszłym tygodniu u Rodziców i z ciekawości wyklikałem pilotem Disco-Very. Odmian tych
    "disco" jest trochę. Natywne, znaczy się zwykłe gdzie pokazują jak np. kilku facetów
    zbiera ze śmieciowiska śmieci i robi z tego... w zasadzie wszystko co nadaje się na
    wy..rdolenie tego zaś na śmietnik.

    Ooo, serio gdzieś reaktywowali "Wojny na Złomowisku"??? To był niegdyś mój ulubiony
    program telewizyjny a jednocześnie wielkie marzenie, żeby kiedyś wziąć w czymś takim
    udział (jestem ogólnotechniczny, warsztatowe początki swe zaś zawdzięczam dziadkowi -
    starej daty mistrzowi budowlanemu, który za pomocą paru gwoździ z odzysku i kłębka
    drutu byłby w stanie ruskim i Burana naprawić zapewne) :)

    > Czyż do Pani Nędzy nie stać ich na autoryzowanie tłumaczeń przez byle absolwenta
    Wyższej Szkoły Zawodowej?

    Żartujesz? Tłumaczenia im robią np. studenci anglistyki, a korekta jeśli jest, to
    wyrywkowa i pozbawiona jakichkolwiek konsultacji specjalisty. W "Mythbusters" kiedyś
    mnie zabili bezpiecznikiem ziemnozwarciowym, zaś w internecie wyczytałem opis
    programu n/t współczesnych myśliwców, w którym m.in. pokazywano proces odłączania
    zewnętrznych zbiorników paliwa ("tanks"). Dokładnie pokazywano, gdzie były, jak się
    wypinały, całą komunikację pilot-wieża w czasie tego procesu też przytaczano. Polski
    lektor zaś cały czas mówił o jakichś czołgach, które pilot stracił i już ich nie
    widzi :DDDD

  • 17. Data: 2015-10-06 16:13:02
    Od: Artur Miller <n...@n...com>

    W dniu 2015-10-06 o 11:48, Marek pisze:

    > Jasne. Koleżanka szukała roboty przez ponad rok w swoim zawodzie. Gdy
    > zdobyła tą robotę myślisz, że już tak szybko jej zależy by ja stracić?
    > Wiadomość między wierszami od zleceniodawcy jest czytelna: jak się jej
    > nie podoba może nie robić, jest kolejka chętnych na tą robotę.
    > Poza tym ona nie jest pracownikiem, takie usługi robić im można jedynie
    > jako firma zew.

    tym bardziej w umowie należy zastrzec terminy. w tym opcję "express".

    tak długo jak będziemy pozwalali na takie wałki, tak długo one będą się
    dziać. i dlatego w PL jest właśnie tak jak jest. "jak się nie podoba, to
    50 studentów już czeka na to miejsce". a potem powstają wątki taki jak
    ten. sami sobie je tworzymy.

    a.

  • 18. Data: 2015-10-06 16:41:38
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Praktycznie nie bardzo jest co oglądać. Jeśli już zdarzy się jakiś
    > ciekawszy rodzynek, to co rusz bywają błędy, począwszy choćby od
    > słynnego już nierozróżniania prądu od napięcia.
    jakieś kilka lat temu tłumacze nauczyli się że w gniazdku jest napięcie
    przemienne ( nie zmienne)

    ToMasz

  • 19. Data: 2015-10-06 17:05:08
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Jarek P." <j...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Żartujesz? Tłumaczenia im robią np. studenci anglistyki, a korekta jeśli
    > jest, to wyrywkowa i pozbawiona jakichkolwiek konsultacji specjalisty. W
    > "Mythbusters" kiedyś mnie zabili bezpiecznikiem ziemnozwarciowym,

    A co powiecie na:
    "UWAGA Termin "część przewodząca" odnosi się do części przewodzącej prąd
    elektryczny, która jest:
    - nienormalnie zasilona, i....."
    PN-EN 60950-1:2004 str.81.
    P.G.

  • 20. Data: 2015-10-06 17:13:04
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

[...]

    ========

    To ja się chyba zacznę bać, że jak będą mówić o puli (pool) jakiegoś zasobu,
    żeby nie przetłumaczyli tego na "basen" (także pool).
    Jak np. w jakimś realidiotic show gościu na pustyni zapowie "mam w puli 3
    ruchy", żeby nie zrobiono "mam w basenie 3 ruchy".
    Dość śmiesznie wyglądają tłumaczenia z Windows, gdzie często terminologia
    zahacza o pulę właśnie, pomijam już "kierowcę karty graficznej", bo to w
    sumie dalekie od prawdu nie jest, choć brzmi kuriozalnie. Ale wykąpać
    Windows w basenie, to ja bym nie chciał... A tu chodziło tylko np. o
    base...tfu, o pulę przerwań...