  • 61. Data: 2015-10-15 11:22:13
    Temat: Re: [NTG], ale pośmiać się można z Disco Very Kanał..
    Od: Waldemar <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 06.10.2015 um 01:36 schrieb s...@g...com:
    > Z tym "pośmianiem" to trochę tak na wyrost, bo nie ma nic "do śmiacia". Byłem w
    zeszłym tygodniu u Rodziców i z ciekawości wyklikałem pilotem Disco-Very. Odmian tych
    "disco" jest trochę. Natywne, znaczy się zwykłe gdzie pokazują jak np. kilku facetów
    zbiera ze śmieciowiska śmieci i robi z tego... w zasadzie wszystko co nadaje się na
    wy..rdolenie tego zaś na śmietnik.

    > ŁOłł !! Mamy jeszcze Science Disco Very Channel!! Hmmm, by się wydawało kanał
    popularnonaukowy, powinno być ciekawe.. Nic bardziej złudnego !!

    > W zeszłym tygodniu zawijali o konstrukcji A380. Temat cholernie ciekawy!!
    >
    > I nagle słyszę o "WingLED'ach". Wiem co to są (ale to do Pani Nędzy są Winglets a
    nie LED'y), wiem jak ma to wpływ na aerodynamikę, i ostatecznie wiem, że są to
    skrzydełka/skrzydliki ( po angolsku WINGLETS ).

    > Czyżbym się przesłyszał? Z uwagą słucham lektora dalej.. Niestety Nie, nie
    przesłyszałem się :(( Lektor dalej p...li głośno i wyraźnie o Wing-LED'ach..

    > W innym programie Disco-Very też fandzolili o pewnej lotniczej katastrofie.
    Katastrofa była spowodowana błędnym odczytem. Czego? Altimetra, w/g Disco - Very.
    Nawet nie chcę myśleć jakby geniusze z tej stacji przetłumaczyli (w kontekście
    awiacji) "Rotate".

    > Czyż do Pani Nędzy nie stać ich na autoryzowanie tłumaczeń przez byle absolwenta
    Wyższej Szkoły Zawodowej? Biorąc tanich durni za tłumaczy, przerywając program co
    chwila reklamą podpasek i biorąc od abonamentów kasiorę abonencką robią se z owych
    jaja.

    > Ja tego nie mam, miał nie będę, zwracam ino uwagę. Nie moje siano, róbta co chceta,
    ino nie marudzić że Was rzydy okradają.

    > Zrezygnować z CNN,BBC, Disco-wuj wie co, itp... !!

    Wersja niemiecka jest też do pupy. Zresztą czasem nadają u nas wersje
    dwujęzyczne i jak przełączam na wersję oryginalną to też są takie
    bambole, że aż brzuch ze śmiechu boli.

    1. Reportaż z fabryki samochodów. Coś dłubałem przy kompie, telewizor
    grał w tle. Cały czas słyszałem coś o dżessi. Chodziło o chasis.

    2. tłumaczenie 'to control' jako kontrola.
    3. technika i technologia pieprzy się już w normalnej mowie, ale DVC
    jest w te klocki też dobry.
    4. Przeliczanie stopni F na C: czasem po prostu tylko jednostki zmieniają.
    5. J.W. z milami, stopami i yardami

    Ostatnio oglądam Man vs Viral. Już w wersji oryginalnej są niesamowite
    błędy merytoryczne. A "idioci z ulicy" jakieś ochy i achy do niebios
    kierują. Tych chyba z łapanki biorą. Dowód na to, że też brytyjczycy
    mogą być idiotami i zarabiać pieniądze.

    Ale fajny program na dobranoc.

    Waldek

  • 62. Data: 2015-10-15 11:45:20
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
[...]

    Szacun, że udało Ci się obejrzeć kawałek zwykłego programu. Ja zwykle
    trafiam na reklamy, zajawki następnych programów albo autopromocję.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 63. Data: 2015-10-17 15:13:46
    Od: k...@g...com

    W dniu czwartek, 15 października 2015 11:22:17 UTC+2 użytkownik Waldemar napisał:
    > 1. Reportaż z fabryki samochodów. Coś dłubałem przy kompie, telewizor
    > grał w tle. Cały czas słyszałem coś o dżessi. Chodziło o chasis.
    Jeszcze nie spotkałem się z tymi, żeby ktoś powiedział 'szasi'
    albo 'czasi' w telewizorze:)

    > 4. Przeliczanie stopni F na C: czasem po prostu tylko jednostki zmieniają.
    > 5. J.W. z milami, stopami i yardami
    W innym amerykańskim programie (o gotowaniu) amerykańscy kucharze
    nie mogli sobie poradzić z przepisem podanym przez brytyjskiego
    szefa kuchni, bo było tam "550 g mąki", a oni nawet nie wiedzieli,
    czego to jest jednostka.
    A tych problemów z przeliczaniem absolutnie nie jestem w stanie
    zrozumieć, żyjemy w czasach, kiedy wpisuję do google "5 yards",
    a on mi wyrzuca na górze strony "4.572 meters".

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 64. Data: 2015-10-17 21:37:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 17 Oct 2015 06:13:46 -0700 (PDT), k...@g...com
> [...]
    > zrozumieć, żyjemy w czasach, kiedy wpisuję do google "5 yards",
    > a on mi wyrzuca na górze strony "4.572 meters".

    a jak wpiszesz 550 g, to co wyrzuca ?

    J.

  • 65. Data: 2015-10-17 23:21:12
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    Saturday, October 17, 2015, 9:37:32 PM, you wrote:

    >>> 4. Przeliczanie stopni F na C: czasem po prostu tylko jednostki zmieniają.
    > a jak wpiszesz 550 g, to co wyrzuca ?

    Siakieś anaboliki wyrzuca... Ale jak wpiszesz 454 g to też niewiele
    mądrego się dowiesz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 66. Data: 2015-10-18 02:36:41
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 17 października 2015 21:38:11 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
    > a jak wpiszesz 550 g, to co wyrzuca ?
    Podejrzewam, ze uzywajac amerykanskiego IP, wyrzuci jakas jednostke
    imperialna, niestety nie mam pod reka proxy, zeby przetestowac:)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Piotrowski

  • 67. Data: 2015-10-18 08:00:50
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2015-10-17 23:21, RoMan Mandziejewicz wrote:
    [...]
    > Siakieś anaboliki wyrzuca... Ale jak wpiszesz 454 g to też niewiele
    > mądrego się dowiesz...
    Bo trzeba "454 grams" wpisać. :-D Swoją drogą to trochę słaby ten
    kalkulator. Amerykaniec wpisze 550 gramów i pokaże mu się że to jest
    1.21 funta i on dalej może tego nie zrozumieć. Trzeba by mu napisać, że
    to jest 1 i 7/32 funta. :-D swoją drogą zawsze mnie fascynowały takie
    rysunki:
    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:English_leng
    th_units_graph.png
    https://commons.wikimedia.org/wiki/File:English_mass