  • 11. Data: 2016-05-08 16:59:48
    Temat: Re: Na co szła kasa z fotoradarów
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > W bielsku ponad trzykrotnie.

    O kurcze... Niezle... To ile teraz płacicie?

    Ale pytałem Cavallino bo wiem, ze on z moich okolic, byłem ciekawy dlaczego
    u niego tak duzo.

  • 12. Data: 2016-05-08 20:47:45
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-05-08 o 16:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik janusz_k J...@o...pl ...

    > O kurcze... Niezle... To ile teraz płacicie?
    Pamięć krótka, miało być prawie trzykrotnie.Potem trochę spadły.
    Było 100 ale od chyba zeszłego roku obniżyli do 88 na 4 osoby na 2 mies,
    sortowane, czyli to daje teraz 44zł na miesiąc, a przed płaciłem
    18zł/miesiac.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 13. Data: 2016-05-08 20:51:46
    Od: WS <L...@c...pl>

    W dniu niedziela, 8 maja 2016 16:59:49 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > O kurcze... Niezle... To ile teraz płacicie?
    >
    > Ale pytałem Cavallino bo wiem, ze on z moich okolic, byłem ciekawy dlaczego
    > u niego tak duzo.

    Tylko chyba troche trudno porownywac... Np. u mnie w na wsi placilo sie od ilosci
    pojemnikow, teraz od osoby... Dla jednych to lepiej, dla innych gorzej, np. u mnie
    mieszkala tylko mama, wiec dla 1os jest taniej, ale kuzynka majac 5 osob placi wiecej

    WS

  • 14. Data: 2016-05-08 22:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    > innych gorzej, np. u mnie mieszkala tylko mama, wiec dla 1os jest
    > taniej, ale kuzynka majac 5 osob placi wiecej

    Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.
    Ja płace podobnie przed i po - róznica jest własnie taka, ze wczesniej jak
    miałem wiecej smieci to musiałem pare złotych dorzucic obsłudze smieciarki,
    teraz nie tylko zabieraja smieci tyle ile mam ale tez regularnie odbieraja
    plastiki i zielone.

  • 15. Data: 2016-05-09 00:36:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

> [...]
    > taniej, ale kuzynka majac 5 osob placi wiecej

    Skads sie te dzikie smietniska w lesie brały.
    ---
    Brały się stąd, że państwo brało podatki powszechne a nie zajmowało się
    problemem śmieci. A dzisiaj zajęło się śmieciami bo dwa razy płacisz.

[...]
    No właśnie widzę jak dwa razy płacisz. A właściwie to trzy, Ty jeszcze te
    śmieci segregujesz i wynosisz. Nie wiem po co segregować plastikowe i
    szklane butelki oraz metale, ale ...

    ... może lubisz, może nie wpadłeś, może ...

  • 16. Data: 2016-05-09 07:47:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

> [...]
    > i szklane butelki oraz metale, ale ...
    >
    > ... może lubisz, może nie wpadłeś, może ...

    Dlaczego wczesniej raz a teraz dwa razy?

    Wczesniej tez segregowałem, wiec w tym temacie nic sie u mnie nie zmieniło.
    Szklane wyrzucam osobno, natomiast metali od plastików nie segreguje, łatwo
    je oddzielic, poza tym chyba nawet w zaleceniach jest tak, ze kartoniki po
    napojach mozna wrzucac razem z plastikami a to pewnie własnie dlatego, ze
    maja w srodku jakas aluminiowa warstwe.

  • 17. Data: 2016-05-09 09:23:04
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    W dniu 06.05.2016 o 09:40, T. pisze:

> [...]
    >dwa razy drożej, wywóz kuleje, zwłaszcza oidpadów problemowych na
    >osiedlach, a i tak związkowi gminnemu nie wystarcza i ma sporą dziurę w

    U mnie jest taniej, wywożą zielone, mogę im podrzucić gruz i cokolwiek
    innego w ilościach "indywidualno-prywatnych". Postęp i to znaczny.

  • 18. Data: 2016-05-09 09:27:24
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    7.0.0.1...

    Użytkownik WS L...@c...pl ...

> [...]
    >teraz nie tylko zabieraja smieci tyle ile mam ale tez regularnie odbieraja

    Od tego roku u mnie dodatkowo worki sami zostawiają (np. przy odbiorze
    zielonego).

  • 19. Data: 2016-05-09 10:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost n...@d...pl ...

    > Od tego roku u mnie dodatkowo worki sami zostawiają (np. przy odbiorze
    > zielonego).

    Myslałem ze to standard. U nas tez zostawiaja.

  • 20. Data: 2016-05-09 11:15:42
    Od: "Ghost" <n...@d...pl>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Ghost n...@d...pl ...

    >Myslałem ze to standard. U nas tez zostawiaja.

    W zeszłym roku musiałem się fatygować. Ale przyszła dobra zmiana pisu i jest
    git ;-) A raczej przegięcie w drugą stronę, biorą dwa worki zostawiają pięć.