  • 21. Data: 2016-05-09 17:34:50
    Temat: Re: Na co szła kasa z fotoradarów
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09.05.2016 o 09:27, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Budzik" napisał w wiadomości grup
    7.0.0.1...

    > Użytkownik WS L...@c...pl ...

    I dalej rosną, więc na to akurat nic nie pomogło.

    U mnie zawsze tak robili.
    A że plastików, zielonych i innych szkieł mam więcej niż śmieci, więc
    wywóz był raz na 2 tygodnie i kosztował mniej, bo nie trzeba było płacić
    za 4 osoby, tylko za wywożony pojemnik.
    No i kluczowa sprawa - konkurencja sprawiała, że można było wybrać
    najtańszą firmę, albo ją pogonić gdy źle wywoziła.

    Obecnie te same firmy po przetargach dostają kilka razy więcej niż
    dostawały wcześniej za to samo, a obywatel może z reklamacją udać się na
    drzewo.

  • 22. Data: 2016-05-09 17:42:33
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    > Myslałem ze to standard. U nas tez zostawiaja.

    W Konstantynowie-Łódzki śmieciarka zostawia tylko pusty kubeł.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 23. Data: 2016-05-09 18:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > I dalej rosną, więc na to akurat nic nie pomogło.

    Hmm, no to to juz mi się w głowie nie mieści - naprawde tak jest?

  • 24. Data: 2016-05-09 21:07:41
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2016-05-09 o 09:23, Ghost pisze:
    > U mnie jest taniej, wywożą zielone, mogę im podrzucić gruz i cokolwiek
    > innego w ilościach "indywidualno-prywatnych". Postęp i to znaczny.

    Pewnie masz domek, willę czy cuś ;-)

    W blokowiskach w Lublinie 2 x drożej i rzadszy wywóz.

    Teraz pomnóż to przez ilość mieszkań... Jest z kogo doić NIE? :-)

  • 25. Data: 2016-05-09 21:16:32
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 9 May 2016 21:07:41 +0200, z <...@...pl> wrote:

    >W blokowiskach w Lublinie 2 x drożej i rzadszy wywóz.

    Ja płaciłem za 3 os. 25,83, teraz płacę 28 zł. Warszawa.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06