  • 71. Data: 2017-09-09 23:08:57
    Temat: Re: Na początku zegarki elektroniczne były drogie
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A musi tyle trwac? Rozni ludzie uzywaja samochodow do roznych celow. Mnie by
    wystarczyl taki co w zime ma zasieg 30 kilometrow. Na razie elektryki nie nadaja sie
    dla akwizytorow albo dla tych co na codzien potrzebuja samochod o zasiegu trzydziestu
    kilometrow plus raz w roku wyjazd na wakacje 500 kilometrow.

  • 72. Data: 2017-09-10 00:35:40
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 9 Sep 2017 14:08:57 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    > A musi tyle trwac? Rozni ludzie uzywaja samochodow do roznych celow.
    > Mnie by wystarczyl taki co w zime ma zasieg 30 kilometrow.

    W zime na narty jezdze. Musi miec zasieg 500km.
    I pozadana mozliwosc szybkiego doladowania na kolejne 500.

    J.

  • 73. Data: 2017-09-10 03:57:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To elektryk na razie nie dla Ciebie.