  • 241. Data: 2014-01-16 16:57:00
    Temat: Re: Nachlany tramwajarz zabił dwie osoby w Łodzi
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-01-16 16:22, Użytkownik Budzik napisał:

    > Ja wiem co to jest leasing.
    > Pytam, w czym widzisz problem?

    Nie do końca wierzę.
    Przeczytaj tytuł wątka i odpowiedz, w myśl proponowanych
    przez idiotów przepisów powinni komunikacji miejskiej zabrać
    ten tramwaj ? A autobus czy należący do jakiejś firmy
    transportowej tir czy dostawczak ? A pojazd należący
    do armii, też zabrać armii bo kierowcy nie dopilnowała ?

    Pozdrawiam

  • 242. Data: 2014-01-16 17:06:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 15:00:51 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > Po pierwsze - skąd wiesz.

    stąd, że od dawna wielu takowej poszukuje a policja twierdzi, zę nie ma

    > Po drugie - warto byłoby to wiedzieć, jeżeli faktycznie dbamy o
    > bezpieczenstwo a nie o statystyki.

    oczywiście, podobnie jak wielu innych. Ale wtedy wyszłoby, że główna
    przyczyną wypadków nie jest prędkość ani nawet niedostosowanie prędkości
    do warunków na drodze tylko wymagałoby to porządnej analizy zdarzeń

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 243. Data: 2014-01-16 17:07:12
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 15:22:24 +0000 osobnik zwany Budzik
    napisał:

    > Użytkownik John Kołalsky j...@k...invalid ...

    > Ja wiem co to jest leasing.
    > Pytam, w czym widzisz problem?
    >
    > co do zubażania rodziny - mandat czy inna kara finansowa nałożona przez
    > sąd równiez zubaża.

    to powiedz, że postulujesz podniesienie mandatów do 50.000 zł

  • 244. Data: 2014-01-16 17:14:39
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-16 15:23, AZ pisze:

    > <http://zagloba.salon24.pl/559960,4-7-pijani-kierowc
    y-statystyka-a-przekazy-medialne-na-przykl>

    > Co prawda nie ma podzialu na zawartosc ale dobrze przeczytac.

    Nie wiem czy było:
    http://moto.wp.pl/kat,92714,title,Ekspert-alkomaty-w
    -samochodach-to-bzdura,wid,16322698,wiadomosc.html?t
    icaid=112089
    O sytuacji wypowiada się Wojciech Pasieczny, emerytowany
    policjant, który odszedł na emeryturę w stopniu młodszego
    inspektora na stanowisku radcy w WRD KSP (był też szefem drogówki
    stołecznej), biegłym sądowym od rekonstrukcji wypadków itd.
    Pewnie ma za małe doświadczenie i jego opinia nie jest warta
    uwagi:P

  • 245. Data: 2014-01-16 17:20:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-16, Artur Maśląg <f...@p...com> wrote:

> [...]
    > stołecznej), biegłym sądowym od rekonstrukcji wypadków itd.
    > Pewnie ma za małe doświadczenie i jego opinia nie jest warta

    To jeden czlowiek z na prawde NIEWIELU ktory sensownie gada. Tylko co z tego,
    jak taki Sokolowski i ten drugi lysy pieprza to co im sie kaze...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 246. Data: 2014-01-16 17:22:04
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-16, AZ <a...@g...com> wrote:

> [...]
    >>
    > To jeden czlowiek z na prawde NIEWIELU ktory sensownie gada. Tylko co z tego,
    > jak taki Sokolowski i ten drugi lysy pieprza to co im sie kaze...

    A, no ale z drugiej strony idiotyczne "10 mniej ratuje zycie" ale to mozna
    zrozumiec - jakos na chleb zarobic musi...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 247. Data: 2014-01-16 17:22:30
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-16 17:06, masti pisze:

    > stąd, że od dawna wielu takowej poszukuje a policja twierdzi, zę nie ma

    ... czyli nie wiesz, a tylko tak tobie się wydaje.

    > oczywiście, podobnie jak wielu innych. Ale wtedy wyszłoby, że główna
    > przyczyną wypadków nie jest prędkość ani nawet niedostosowanie prędkości
    > do warunków na drodze

    Tego również nie wiesz...

    > tylko wymagałoby to porządnej analizy zdarzeń

    W tej materii można spokojnie uznać, że statystyka z tej przyczyny
    jest wręcz zaniżona.

  • 248. Data: 2014-01-16 17:28:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 16 Jan 2014 17:22:30 +0100 osobnik zwany Artur Maśląg
    napisał:

    > ... czyli nie wiesz, a tylko tak tobie się wydaje.

    pokaż mi taką statystykę.

    > Tego również nie wiesz...

    jak zwykle wiesz lepiej

    > W tej materii można spokojnie uznać, że statystyka z tej przyczyny jest
    > wręcz zaniżona.

    czyli Ci się wydaje

  • 251. Data: 2014-01-16 17:31:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

> [...]
    > szefem drogówki stołecznej), biegłym sądowym od rekonstrukcji wypadków
    > itd. Pewnie ma za małe doświadczenie i jego opinia nie jest warta

    Powtórzył tezy z naszej dyskusji... :)

  • 250. Data: 2014-01-16 17:31:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > stąd, że od dawna wielu takowej poszukuje a policja twierdzi, zę nie
    > ma

    Dzieki za info.

> [...]
    > przyczyną wypadków nie jest prędkość ani nawet niedostosowanie
    > prędkości do warunków na drodze tylko wymagałoby to porządnej analizy

    Otóż to. Ale chyba o to chodzi prawda? O poznanie i zwalczanie realnych
    problemów a nie działanie pod publiczkę.

    Tam, wiem, naiwny jestem...