  • 101. Data: 2019-04-16 22:59:24
    Temat: Re: Najbliższa przyszłość motoryzacji - nowa norma
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedawno dalem linka do strony na ktorej bylo napisane ze na podstawie cepiku ok 40%
    nie ma oc i przegladow.

  • 102. Data: 2019-04-16 23:08:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak sobie wyobrazasz w tej materii swoja madrosc jesli uwazasz ze istnienie w
    spisach o 30% wiecej samochodow to urzednicza glupota. Co trzeci bys wykreslal zeby
    sie zgadzalo? Sluchalem jakis czas temu Michalkiewicza. Mowil ze sa glosy ze na ziemi
    jest za duzo ludzi. To on pyta kogo najpierw wyeliminowac zeby zrobilo sie mniej.

  • 103. Data: 2019-04-17 00:12:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

> [...]
    jest za duzo ludzi. To on pyta kogo najpierw wyeliminowac zeby zrobilo sie mniej.

    Ja sobie wyobrażam że w danych urzędu powinno być zapisane to co
    istnieje faktycznie. Bo inaczej powoływanie się na te dane jest bez sensu.
    A w temacie za dużo ludzi to najpierw wyeliminować tych którzy
    zadają idiotyczne pytanie w stylu "kogo najpierw wyeliminować?".
    Reszta może sobie żyć jeśli ma za co.

    Pozdrawiam

  • 104. Data: 2019-04-17 01:17:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Skad urzad ma wiedziec ze czegos nie ma jak nie zostalo to zgloszone? Przetarg na
    szklane kule ma zrobic. Jedyna metoda to teraz wezwac kilka milionow ludzi do
    zlozenia wyjasnien co zrobili z samochodem ktorych jako ostatni byli legalnymi
    wlascicielami. A jak wlasciciel umarl albo wyjechal na egzotyczne wyspy i slad za nim
    zaginal to urzad moze wykreslic z kartoteki samochod ktorego byl wlascicielem
    trzydziesci lat temu? Sytuacja z nadmiarowymi samochodami jest bez wyjscia i
    najlepiej bedzie jak zostanie tak jak jest. Zwlaszcza ze nikomu to nie szkodzi tak
    jak mnie nie szkodzi twoja martwica mozgu

  • 105. Data: 2019-04-17 12:13:14
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >To niech bedzie 0,05. Dac numer konta zebys przelal jednorazowo
    >skumulowane?

    Najpierw zaprosic na eksperyment, w ktorym zademonstrujesz ze
    rzeczywiscie ok 0.05l/h swiatla kosztuja.

    To wlasnie nazywam "niemierzalne" - niby wszyscy wiedza, ze tyle
    powinno byc, a zmierzyc sie nie da :-)

    J.

  • 106. Data: 2019-04-17 12:14:50
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Poldek" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2019-04-15 o 11:59, robot pisze:

    >Nie dość, że grozi nam zmniejszenie CO2, to jeszcze likwidacja
    >mitycznych odcinków Autobahnen bez ograniczeń prędkości
    >https://www.umwelt-plakette.de/pl/pl/2019-04-14.htm

    Dlaczego mitycznych ?
    Mityczne to beda, jak pakiet wejdzie :-)

    J.

  • 107. Data: 2019-04-17 12:24:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 2019-04-16 o 19:57, J.F. pisze:
> [...]
    [...]
    > z 2014
    > https://www.motofakty.pl/artykul/polisa-oc-ile-pojaz
    dow-w-polsce-nie-ma-obowiazkowego-ubezpieczenia.html

    >Czyli nie 30% a tylko 17,5% i do do spółki z nieznanymi sprawcami.

    Tak, mozna by nawet sugerowac obnizenie tego procentu.

    Nawiasem mowiac - sporo, ale ciekawe ile to przypadki "losowe".
    No nie - chyba niewiele, bo zeby tak zapomniec kiedy dokladnie polisa
    sie skonczyla i akurat miec wypadek ...

    A ile - policja odnotowala, ze sprawca nie mial OC przy sobie, ale
    jednak mial.

    Wychodzi jednak na to, ze liczbe polis wypada podniesc dosc istotnie,
    aby uzyskac ilosc jezdzacych pojazdow
    ... choc moje drugie auto czeka az sie zmobilizuje do zlomowania,
    stoi, a polise ma ...

    Swoja droga - nie potrafie znalezc ile tych polis bylo np w 2018r ...

    J.

  • 108. Data: 2019-04-17 13:02:25
    Od: p...@g...com

    --Swoja droga - nie potrafie znalezc ile tych polis bylo np w 2018r ...

    liczba polis OC posiadaczy pojazdów mechanicznych na koniec 2018 r

  • 109. Data: 2019-04-17 13:13:38
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 17 kwietnia 2019 01:17:25 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
> [...]
    najlepiej bedzie jak zostanie tak jak jest. Zwlaszcza ze nikomu to nie >szkodzi tak
    jak mnie nie szkodzi twoja martwica mozgu

    Jak mnie wybiorą królem i wytrzeźwieje po koronacji to wprowadzę zasadę ze każde auto
    które przez ponad 12 miesięcy nie ma wykupionej polisy OC z automatu otrzymuje status
    "do złomowania". I właściciel ma zgłosić skąd odebrać takie auto. Odbierane będzie za
    darmo i bez konsekwencji przez uprawnione stacje demontażu.
    Ale jeśli kogoś jadącego takim autem policja zatrzyma czy ktoś taki spowoduje wypadek
    to auto złomujemy na koszt kierowcy. Opłata za zezłomowanie w takim przypadku to
    10tys + ew regers za spowodowanie wypadku itp

  • 110. Data: 2019-04-17 13:20:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >ma zgłosić skąd odebrać takie auto. Odbierane będzie za darmo i bez
    >konsekwencji przez uprawnione stacje demontażu.

    A kara za niezgloszenie miejsca odebrania gdzie ?

> [...]
    >spowoduje wypadek to auto złomujemy na koszt kierowcy.
    >Opłata za zezłomowanie w takim przypadku to 10tys + ew regers za

    regres przeciez juz i tak jest i to nawet za 1 dzien.
    Zlomowanie ... jedne auta po wypadku i tak tam trafia, inne warto
    zabrac, sprzedac ... zeby na regres starczylo :-)

    A reszta ... widac za glupi jestes na krola, co ty - nie wiesz w jakim
    kraju zyjesz ?
    Zaraz sie okaze, ze wlasciciel sie usmiecha i mowi "szukajcie, to moze
    znajdziecie', a przymuszony ... oswiadcza, ze sprzedal Iwanowi
    Kuzniecowowi :-)

    J.