  • 11. Data: 2018-11-04 16:59:43
    Temat: Re: Negocjacje ceny damochodu
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Bolko s...@g...com ...

    > Oglądałem w tv program gdzie dwóch gości kupuje auto i ma na nim
    > zarobić. I jest scena negocjacji ceny. Auto wystawione za 8900.
    > Kupujący daje 5000. Sprzedający mówi 8000. Dalej nie ogladalem.
    > Fikcja filmowa? Czy to tak jest?

    Ja kiedys sprzedawałem auto za niecałe 2k.
    Przyjechało dwóch gosci, ogladaja, przypierdalaja sie do jakis pierdoł
    typu peknieta delikatnie lampa.
    Jak zapytałem czy chca dla siebie to prawie padli ze smiechu - takie
    młode wilczki handlarze.
    Kaza odpalic - krece i nic... Kreci ale nie odpala...

    No to oni, ze lubią sobie pogrebac w takich autach i ze za 800wezma.
    Odeslałem na drzewo bo wiedziałem ze auto sprawne i jezdzace.

    Co sie okazało - ogladajac zmienili kolejnosc kabli zaplonowych.

    Reasumujac - proby negocjacji duzych kwot sie zdarzaja :)))

    A juz powaznie to chyba kazdy wystawiajac liczy sie z tym ze jakas czesc
    ceny jest do spuszczenia. Jedni to wiedza, drudzy to wiedza - jak w
    turcji :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 12. Data: 2018-11-04 20:59:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 2 listopada 2018 08:26:37 UTC+1 użytkownik Bolko napisał:
> [...]
    scena negocjacji ceny. Auto wystawione za 8900. Kupujący daje 5000. Sprzedający mówi

    Średnio co 2 lata jakieś auto sprzedaję a inne kupuję
    Jak sprzedaje to wystawiam na początek cenę zawyżoną w stosunku do tego za ile jestem
    gotów sprzedać o jakieś 20-30%
    Czasami się trafi taki co to targować się nie lubi i kupi
    Z tym że nie zatajam żadnych informacji o stanie technicznym, i zawsze daje
    potencjalnemu kupcowi kluczyki mówiąc żeby sobie nawet cały dzień pojeździł czy tam
    na stację diagnostyczna podjechał jak ma taki kaprys.
    Forda Galaxy kilka lat temu sprzedawałem. Za 3 tys byłem gotów go oddać ale pierwszą
    ceną dałem 4400zł
    Pierwszy dwóch klientów przyjechało to najbardziej "narzekali" że rysa na drzwiach i
    gdzieś jeszcze jakieś ślady rdzy. Przypomniałem im że kupują prawie pełnoletnie auto
    a jak chcą bez rys i rdzy to 80km dalej jest salon firmowy. Trzeci kupujący
    przyjechał, popatrzał, dałem mu kluczyki ale dłużej jak 5 minut nie jeździł.
    Wyszedł i zaproponował 4 tys to j mówię 4200zł. I wziął;)
    Forda Ka z 10 lat temu tez mi się udało sprzedać po mojej cenie "wywoławczej" a że
    jak to w Fordach Ka podłogi już tam prawie nie było, brak wspomaganie i kilka innych
    defektów(kupujący o wszystkim wiedział) to położyłem kasę za ten samochód w
    szufladzie i nie ruszyłem przez tydzień bo myślałem że jak facet na spokojnie
    przemyśli transakcję to wróci. Nie wrócił.
    Z pozostałymi autami już tak super nie było i przeważnie zjeżdżałem z ceny
    wywoławczej jak widziałem że kupujący nie przyjechał dupy zawracać a przyjechał kupić
    auto.
    1,5 roku temu żony auto sprzedawałem- w opisie napisałem m.in do kiedy przegląd i
    ubezpieczenie, że ma hak itp. Do ogłoszenia dodałem z 10 zdjęć w tym 8 na których
    wyraźnie z każdej strony widać auto z zewnątrz, na co najmniej 2 fotkach widać hak.
    Kilka godzin po aktywacji ogłoszenia dostaję smsa o treści: "do kiedy przegląd i
    ubezpieczenie, czy auto ma hak i jaki kolor auta"