  • 21. Data: 2012-07-29 22:46:28
    Temat: Re: Nie jedz na Hel!
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "jerzu" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s57b18p7e56mvg0uh2jf2mfmi5sfk5ji0c@4ax.
    com...

    > Ja płaciłem 180 zł. za 3 osoby.

    Jakby to było z klimą, kuchnią, łazienką, tv i kilkoma pokojami to ceny
    byłyby jak w Chorwacji....
    Tyle że jeszcze trzeba trafić na 7/7 dni pogody i morze o temperaturze 25
    stopni i więcej.....
    Do zrobienia?

  • 22. Data: 2012-07-29 22:50:13
    Od: "Arbiter" <_@_.pl>

    > Jakby to było z klimą, kuchnią, łazienką, tv i kilkoma pokojami to ceny
    > byłyby jak w Chorwacji....

    a ile teraz wołają za apartmany w Chorwacji?

    > Tyle że jeszcze trzeba trafić na 7/7 dni pogody i morze o temperaturze 25

    W Chorwacji tez nie ma gwarancji pogody. Ale fakt, ze lepiej niz u nas. No i
    morze pod wzgledem wody i plywania spooooooooooooooro fajniejsze. Bo plaże
    to juz niekoniecznie.

  • 23. Data: 2012-07-29 22:52:00
    Od: "Arbiter" <_@_.pl>

    > Ja płaciłem 180 zł. za 3 osoby. Chcesz namiar?

    podsylaj:)
    tu lub
    http://arbiter.pl/zdjecie/9933

    dzieki

  • 24. Data: 2012-07-29 22:53:15
    Temat: Re: Nie jedź na Hel!
    Od: "Arbiter" <_@_.pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Mieszkając na południu, mamy blisko Czechy, później Austrie i już w
    > Chorwacji. A jak się nie podoba w Chorwacji, to piękna plaża jest w

    a jak teraz najszybciej dojechac do Chorwacji? Dajmy na to z Łodzi,
    powiedzmy do krk

  • 25. Data: 2012-07-29 22:55:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 22:46:28 +0200, Cavallino napisał(a):

> [...]
    > byłyby jak w Chorwacji....
    > Tyle że jeszcze trzeba trafić na 7/7 dni pogody i morze o temperaturze 25

    25 stopni to chyba i nie w Chorwacji.

    Ale naukowcy grzmia ze Baltyk sie podgrzewa :-)

    J.

  • 26. Data: 2012-07-29 22:56:15
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <_@_.pl> napisał w wiadomości grup

    > a ile teraz wołają za apartmany w Chorwacji?

    Za 60 Eur czwórkę w powyższym standardzie znalazłem bez problemu przed 14
    dniami i to w Medulin, czyli jednej z droższych miejscówek (ze względu na
    piaszczystą plażę i zatoczkę).

    > W Chorwacji tez nie ma gwarancji pogody.

    Byłem nad Adriatykiem chyba z 6 razy, deszcze nie widziałem ani razu, ani
    jednego dnia.

    >Ale fakt, ze lepiej niz u nas. No i morze pod wzgledem wody i plywania
    >spooooooooooooooro fajniejsze. Bo plaże to juz niekoniecznie.

    Owszem, piachu trzeba poszukać, albo jechać do Czarnogóry.
    Niby dalej, ale suma sumarum koszty wychodzą podobnie.

  • 27. Data: 2012-07-29 22:57:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Arbiter" <_@_.pl> napisał w wiadomości grup

    > Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

    > a jak teraz najszybciej dojechac do Chorwacji? Dajmy na to z Łodzi,

    DK1, A1, Cieszyn, Słowacja, Austria, Słowenia, Chorwacja.

  • 28. Data: 2012-07-29 22:58:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    net...

    > 25 stopni to chyba i nie w Chorwacji.

    Zależy gdzie, ostatnio mam chyba pecha, bo tak zimnej wody nigdzie nie udało
    mi się spotkać, zazwyczaj trafiam na zdecydowanie cieplejszą, zupę
    normalnie.
    W Medulin to miała ze 30, lekką licząc, ale to zrozumiałe, bo tam jest
    zatoczka o głębokości do 1m.

  • 29. Data: 2012-07-29 23:00:40
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 29 Jul 2012 22:46:28 +0200, "Cavallino"
    <c...@k...pl> wrote:

    >Jakby to było z klimą, kuchnią, łazienką, tv i kilkoma pokojami to ceny
    >byłyby jak w Chorwacji....

    Powiedz mi gdzie takie ceny w Chorwacji nzaleźć. Bo ja albo nie umiem,
    albo szukam nie tam, gdzie trzeba.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 30. Data: 2012-07-29 23:04:48
    Od: jerzu <t...@i...pl>