  • 21. Data: 2010-06-23 20:03:17
    Temat: Re: Niestabilna pralka
    Od: "Plumpi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:hispqq$45f$1@inews.gazeta.pl...

    > Poradźcie mi, proszę, jak umocować pralkę automatyczną
    > w łazience. Pralka Indesit ciągle slizga się na kafelkach.
    > Najgorzej jak jest mało prania. Próbowałem bardzo
    > wielu sposobów, włącznie z matą antypoślizgową, ale
    > nic nie jest skuteczne.
    >
    > ...już mi zaczyna klejenie chodzić po głowie... :-)

    Miałem identyczny problem :)
    Znalazłem rozwiązanie bajecznie proste. Otóż kupiłem dwustronną taśmę
    klejącą i poszukałem w piwnicy 4 plastikowe zakrętki od słoiczków (mogą też
    być metalowe). Dokładnie umyłem te zakrętki oraz płytki na podłodze, po czym
    przykleiłem tą taśmą te zakrętki denkiem do płytek dokładnie pod nóżkami
    pralki.

  • 22. Data: 2010-06-24 05:10:04
    Od: PeJot <P...@o...pl>

    Plumpi pisze:

> [...]
    > też być metalowe). Dokładnie umyłem te zakrętki oraz płytki na podłodze,
    > po czym przykleiłem tą taśmą te zakrętki denkiem do płytek dokładnie pod

    Czyli pralka ma pewien margines swobody :)

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 23. Data: 2010-06-24 06:28:17
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli pralka ma pewien margines swobody :)

    Ja się przez pół roku użerałem z latającą pralką.
    Rozwiązaniem było porządne wkręcenie nóżek,
    i tym samym usztywnienie ich. Pralka twardo stoi!

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 24. Data: 2010-06-28 10:49:25
    Od: "Dobi" <...@...nl>

    > Użytkownik "PeJot" <P...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ja się przez pół roku użerałem z latającą pralką.
    > Rozwiązaniem było porządne wkręcenie nóżek,
    > i tym samym usztywnienie ich. Pralka twardo stoi!

    W 15 letnim Boschu niemieckim
    wystarczyło wyczyścić blaszane amortyzatory.

    Dobi

    ps. BTW dwustronna taśma silikonowa wyczynia cuda z wyciszeniem lodówki

  • 25. Data: 2010-06-28 18:42:09
    Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Dobi" <...@...nl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Dobi
    >
    > ps. BTW dwustronna taśma silikonowa wyczynia cuda z wyciszeniem lodówki

    Może... ja mam zwykłego Indesita...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 26. Data: 2010-06-29 06:58:18
    Od: "Dobi" <...@...nl>

    > Może... ja mam zwykłego Indesita...

    Jeden producent oszczędza na dobrych profilach blaszanych,
    drugi na amortyzatorach. Teletombola:)

    Generalnie jak łomocze a sztywno stoi to amorki.
    Łomocze i dzwonią zewnętrzne blachy to kiepska stabilizacja.
    Nie łomocze a dzwonią zew. blachy, to znaczy że jest za nowa:D

    Pozdrawiam. Dobi z Lublina.