  • 21. Data: 2017-06-25 00:08:11
    Temat: Re: Nieudana naprawa
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Po co u zasadnienie w prostej sprawie. Ale prosisz i masz. Zdecydowales ze chcesz
    miec nowa pompe. To wymienil, nalezy mu sie zaplata za robote i zwrot kasy za pompe
    jak wylozyl na nia kase. Przysluguje Ci gwarancja na pompe. Napisales ze stara pompa
    byla wykochana co zostalo potwierdzone sprawdzeniem cisnienia. Nowa daje dobre
    cisnienie. Mechanik wykonal prace i nalezy mu zaplacic. Ale samochod dalej chujowo
    jezdzi. Wiesz co? W tej sytuacji to nawet jak to byla diagnoza mechanika ze nalezy
    wymienic pompe i wymiana nie przyniosla oczekiwanego rezultatu to tez mu sie kasa
    nalezy. Stara pompa byla zuzyta i kwalifikowala sie do wymiany.

  • 22. Data: 2017-06-25 02:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > przyniosla oczekiwanego rezultatu to tez mu sie kasa nalezy. Stara
    > pompa byla zuzyta i kwalifikowala sie do wymiany.

    Nie zrozumiałes. Nie chodzi o to ze auto nadal chujowo jezdzi.
    Chodzi o to ze jak wjezdzało do warsztatu to normalnie jezdziło a obecnie
    udaje sie je zapalic raz na ruski rok a o jezdzeniu nie ma mowy bo zaraz
    gasnie.
    Paniał?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak nie obnaża ludzkiego charakteru, jak obrażanie się

  • 23. Data: 2017-06-25 02:01:43
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Budzik pisze tak:

    > Jak podchodzicie do takich sytuacji.
    > Dałem do naprawy auto - normalnie jezdzace, majace 1-2 dziennie
    > niewielki problem z moca (pomagało ponowne odpalenie auta)
    > Podejrzewałem pompe w zbiorniku paliwa.
    > Pompa wymieniona przez mechaniora, auto od tego czasu nie odpala.
    > Mechanik szuka, szuka, sprawdza, nie znajduje, coś wymienia
    > zgodnie z tym co pokazuje komputer ale to nei pomaga i poddaje
    > się.

    Może podejdź do tematu jak grubodupy król relaksu, który traktuje
    samochody jak odkurzacz. Proszę pana ja płacę za efekt a nie za próby
    naprawy.

    Pompa w zbiorniku gupia ma zasilanie +12v i on nie potrafi zdiagnozować
    stabilności tego zasilania? To niech podłączy obcy akumulator na próbę.

    > Pompa wymieniona przez mechaniora, auto od tego czasu nie odpala.

    no to zepsuł. Pompa kręci i auto nie odpala?

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 24. Data: 2017-06-25 02:26:34
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Zrozumialem. Pytales jak placic. A co do sposobu naprawy. Trzeba przywrocic stan
    sprzed wymiany pompy. Czyli trzeba zamontowac ta pompe ktora byla.

  • 25. Data: 2017-06-25 07:12:46
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2017-06-25 o 00:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik m4rkiz m...@m...od.wujka.na.g.com ...

    > Gdyby tu była taka sytuacja ze zlecone przeze mnie robota nie dała efektu i
    > auto wraca do mnie w stanie jak przed naprawa to słowa bym nie powiedział.
    > Ale tu jest inaczej - auto normalnie jezdzace wjechało a wyjechało na
    > lawecie...

    To nie był mechanik tylko fryzjer.

  • 27. Data: 2017-06-25 12:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik PiteR e...@f...pl ...

    > Pompa w zbiorniku gupia ma zasilanie +12v i on nie potrafi zdiagnozować
    > stabilności tego zasilania? To niech podłączy obcy akumulator na próbę.

    > no to zepsuł. Pompa kręci i auto nie odpala?

    Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy wysokiego
    cisnienia.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Obelgi to argumenty tych, którzy nie mają argumentów"

  • 26. Data: 2017-06-25 12:00:36
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Zrozumialem. Pytales jak placic. A co do sposobu naprawy. Trzeba
    > przywrocic stan sprzed wymiany pompy. Czyli trzeba zamontowac ta pompe
    > ktora byla.

    Naprawde sadzisz ze to nie zostało zrobione?

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 28. Data: 2017-06-25 14:40:39
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 25 Jun 2017 10:00:36 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Ano. Pokazuje ze jest problem z cisnieniem na wejsciu do pompy wysokiego
    > cisnienia.

    To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest problemem?

    --
    //\/\aciek
    docktor(a)poczta.onet.pl

  • 29. Data: 2017-06-25 20:00:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > To może właśnie ten czujnik ciśnienia przed pompą wys. ciś. jest
    > problemem?

    Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
    To nie to.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze

  • 30. Data: 2017-06-25 20:38:39
    Od: yabba <g...@g...com>

    W dniu 2017-06-25 o 20:00, Budzik pisze:
    > Użytkownik Maciek d...@p...onet.pl ...

    > Wymieniony na nowy a potem jeszcz raz dla pewnosci na kolejny.
    > To nie to.

    Może wężyk z baku jest niedrożny?

    yabba