  • 211. Data: 2018-07-23 14:04:43
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Na swiecie sa miejsca ze tak jest i nikt nie narzeka. Idz do piekarni. Zobaczysz ze
    sa chleby za 1,60 za bochenek i za 12 zlotych tez sa. Piwo u znajmiego w knajpie
    kosztuje 5 zlotych w Andelsie 35 za taka sama butelke.

  • 212. Data: 2018-07-23 14:07:13
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Jest i opcja ze z umowa najmu mozna przyjsc.

  • 213. Data: 2018-07-23 14:12:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 lipca 2018 13:59:59 UTC+2 użytkownik Budzik napisał:

    > W jakim sensie nie ten czas?
    W takim że chyba zmiana pokoleniowa musi zajść żeby osłabła wiara w papier i
    pieczatki
    Technicznie pewnie w miarę prosto tak zrobić jak piszemy ale opór maszyny
    biurokratycznej jest duży.
    Zobacz dokumenty do auta i PJ
    Ile czasu już sire przymierzają zęby zrobić ze nie musisz tego przy sobie wozić bo w
    bazach te dane mają.
    I termin po raz kolejny odłożony

    > To o czym napisałem to ma kazda najprostsza apka, kazdy portal, kazde
    > wszystko w internecie...
    Ano tak jest
    Powoli się to zmienia
    Dużo spraw już przez epuap załatwić można
    Dowód córce zamówiłem(i nawet fotka pstryknięta smartfonem starczyła) do rejestru
    usług medycznych się zalogowałem epuapem a jeszcze niedawno wymagali potwierdzenia w
    oddziale nfz
    ZUS dużo danych udostępnia po zalogowaniu- aczkolwiek wniosku o wyliczenie kapitału
    początkowego nie udało mi się online złożyć.
    Sprawę zdjęcia z fotoradaru z ITD tez przez jakiś portal wyjaśniałem.

  • 214. Data: 2018-07-23 14:14:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

> [...]
    sa chleby za 1,60 za bochenek i za 12 zlotych tez sa. Piwo u znajmiego w knajpie
    kosztuje 5 zlotych w Andelsie 35 za taka sama butelke.

    Ale cena ta nie zależy od tego, kto kupuje.

    --
    Liwiusz

  • 215. Data: 2018-07-23 14:15:02
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Jest i opcja ze z umowa najmu mozna przyjsc.

    Co ma mieszkanie do samochodu?

    --
    Liwiusz

  • 216. Data: 2018-07-23 14:15:12
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 23 lipca 2018 14:07:14 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder
    napisał:
    > Jest i opcja ze z umowa najmu mozna przyjsc.

    Tylko po co?
    A jak w pracy bym chciał swoją korespondencje urzędową odbierać?

  • 217. Data: 2018-07-23 14:33:10
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > To zrobmy proporcjonalne do zarobkow i posiadanego majatku kary. Za to samo emeryt
    majacy 1100 emerytury i mieszkajacy w mieszkaniu komunalnym 100 zlotych. Ktos kto ma
    nowy lub prawie nowy dom, samochod wart 70 000 i jezdzacy na wakacje do Singapuru
    9000 zlotych mandatu. Stawka dzienna do przeliczenia na areszt to 1/30,5 wykazywanego
    dochodu.

    A jak ktoś ma dom wybudowany na kredyt hipoteczny, a auto w leasingu to
    zamiast mandatu będą mu wypłacać 9000zł?

    Wedle twojej teorii tak by wypadało :)

  • 218. Data: 2018-07-23 14:51:05
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Ty sie o instytucje nie martw, martw sie o siebie. Jak jeszcze nie przyszedl czas na
    to ze masz nadcisnienie to taki czas przyjdzie. W aptece magister sie pomyli i da lek
    na podwyzszenie cisnienia. Da sie odkrecic tylko trzeba znac adres pacjenta. Nie
    dotra do Ciebie w jakim czasie, dostaniesz wylewu i bedziesz do smierci warzywem jak
    bedziesz mial pecha. Jest jeszcze sporo powodow dla ktorych w Twoim interesie jest
    zeby urzedy rozne znaly Twoj adres pod ktorym przebywasz. Dlatego pomimo ze jest
    obowiazek meldunkowy wprowadzili pojecie adresu zamieszkania mogacego nie pokrywac
    sie z adresem zameldowania.

  • 219. Data: 2018-07-23 14:56:09
    Od: p...@g...com

    -- W takim że chyba zmiana pokoleniowa musi zajść żeby osłabła wiara w papier i
    pieczatki.

    co najmniej jedna generacja urzednikow musi odejsc (w stan spoczynku)

    to jest beton. beton zbrojony :-)

  • 220. Data: 2018-07-23 15:04:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Tak jak Ty rozumuja oszusci i przekreciarze. Wartosc nie zalezy od kredytu. Ktos
    zbudowal dom na kredyt. Dom na wolnym rynku jest warty milion. Samochod w leasingu
    jest warty tyle ile rat za niego wplacono. Oszukiwanie na dochodzie srednio oplacalne
    bo im nizszy dochod tym wskaznik zlotych za dzien gorszy. Jak przychodzi komornik
    zajac dom czy samochod to go interesuje aktualna wartosc a nie czy sa jakies raty czy
    ich nie ma.