  • 321. Data: 2018-07-29 15:10:54
    Temat: Re: Niezapłacone mandaty
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 29 Jul 2018 04:37:55 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Zapytam w stylu jak pytałes J.F- co proponujesz w zamian?
    > o wg mnie uznanie za doręczone po dwóch avizach/próbachdoręczenia jest ok/
    > Obywatel podaje gdzie mu doręczać i tam doręczają. nie odbiera jego strata.

    Ale obywatel ma prawo wyjechac na dluzszy urlop ?

    Liczac sie z tym, ze go zamkna przy powrocie, mandat przyszedl po
    wyjezdzie ...

    Albo np zaparkowal na chodniku w miejscu dozwolonym, a za tydzien
    urzad stwierdzil, ze chodnik naprawi/film nakreci/Prezydenta przyjmie,
    stosowny znak ustawi, za 3 dni auto wywiezie, a potem kaze placic za
    miesiace przechowywania ...

    > Oczywiście teoretycznie lepiej by było zeby doręczać do rąk własnych
    > ale tak się nei da W życiu byś się finału sprawy sądowej nie
    > doczekał bo dłuznik druga strona ne odbiera korespondencji

    Tylko pierwszy pozew. Potem ma obowiazek sam dbac o swoje sprawy i
    podawac adres lub sam sie dowiadywac :-)

    J.

  • 322. Data: 2018-07-29 18:01:24
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-07-29 o 13:37, Kris pisze:

> [...]
    nei da
    > W życiu byś się finału sprawy sądowej nie doczekał bo dłuznik druga strona ne

    Nonsens, strony są powiadamiane na rozprawie o terminie kolejnych.