  • 21. Data: 2009-01-13 18:18:41
    Temat: Re: Nikon a GRU [ D400]
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    tompac pisze:
> [...]
    kon-d400-russina-magazine.jpg
    > Wysypał sie Nikon z nastepca D300 - czekamy na następce A700 od Sonego ;)

    Jak to powiedzieli na KKM-ie:
    Sugerujesz, że Nikon sprzeda tę matrycę Sony? :>

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 22. Data: 2009-01-13 19:04:10
    Od: q...@g...com

    On 13 Sty, 19:18, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    nikon-d400-russina-...

    > Jak to powiedzieli na KKM-ie:
    > Sugerujesz, że Nikon sprzeda tę matrycę Sony? :>

    tutaj troche po ludzku
    http://gizmodo.com/5107298/nikon-d400-dslr-spec-list
    -claims-148mp-sensor-1080p-hd-video

    StaM

  • 23. Data: 2009-01-13 19:21:29
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    q...@g...com rzecze:

    > tutaj troche po ludzku
    > http://gizmodo.com/5107298/nikon-d400-dslr-spec-list
    -claims-148mp-sensor-1080p-hd-video

    Kaiser-Machead

    12:52 PM on Thu Dec 11 2008

    But I have to ask: Does Hitler approve?

    :>>>>>>>>

  • 24. Data: 2009-01-13 20:06:52
    Od: "Matt " <m...@g...pl>

    Mateusz Ludwin <n...@s...org> napisał(a):

    > Tak, wtedy jest bardziej pro :>

    Tak, a najwyższy model może też służyć jako przycisk do papieru i odtwarzacz
    MP4. Wot technika.

  • 25. Data: 2009-01-13 23:46:24
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 13-01-2009 20:04, q...@g...com pisze:

    > tutaj troche po ludzku
    > http://gizmodo.com/5107298/nikon-d400-dslr-spec-list
    -claims-148mp-sensor-1080p-hd-video

    Chyba po murzyńsku :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 26. Data: 2009-01-14 08:40:22
    Od: "Jan Kowalski" <j...@o...pl>

    Użytkownik "Mateusz Ludwin" <n...@s...org> napisał w wiadomości
> [...]

    Tak, 1080p x 24 FPS - cena około 2000 USD.

  • 27. Data: 2009-01-16 21:46:40
    Od: "Me again" <d...@f...pl>

    Użytkownik "dominik" <n...@d...kei.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > krzaczki Nikon D400 krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    > krzaczki CF/UDMA krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki 922 000 krzaczki
    > krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    > krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    > krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki
    > krzaczki krzaczki 2000 krzaczki krzaczki krzaczki krzaczki.
    > ;)
    > Dobrze, że ruskie cyferki przynajmniej mają po ludzku :)

    He, he... po co ten rosyjski w ogóle istnieje? Przecież też łatwo całość
    przetłmaczyć zupełnie go nie znająć ;) W skrócie: Następcą lustrzanki
    cyfrowej D300 będzie D400 z matrycą CMOS o rozdzielczości 14,3 mpix, iso od
    100 do 6400. Będzie nagrywał filmy w rozdzielczości Full HD (1080p) z
    prędkością 24kl/s.Wyposażony będzie w wyświetlacz o rozdzielczości 922kpix
    :-P

  • 28. Data: 2009-01-17 08:33:24
    Od: " tomek" <t...@g...pl>

    > Grażdanka (to co na zdjęciu), grecki, jeszcze coś tam mamy?

    ormianski, hebrajski etc

    pozdr.
    --
    http://photo.net/photos/Szostok