  • 11. Data: 2009-01-13 11:02:14
    Temat: Re: Nikon a GRU [ D400]
    Od: d'plus <d...@t...pl>

    Marcin [3M] pisze:

    > 2000 to cena gazu dla polszy ;)

    ROTFL

  • 12. Data: 2009-01-13 11:56:33
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> wrote:
> [...]

    [...]
    > Nikon D400 - Idealny kompromis. Ja nie znam rosyjskiego.

    Eee, no co wy? Chyba język wroga trzeba znać? Ech, widać młodzi... :))

    Ja to nawet instrukcje po rusku czytam (z pamięci: "Nażimaja knopku
    <mieni>..." itd. :))

    pozdro

    [mr.]

    PS. A wystarczy te cyferki wpisać do guglarki i 1000 rekordów się sypie...

  • 13. Data: 2009-01-13 12:26:47
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    "Paweł W." napisal:
    > Mienia zawut Pawiel. Ja żiwu w Warszawie. Gdzie dziengi. Nie strielac !!!
    > Chyba starczy. ;)

    Nie. Brakuje Ci jeszcze:

    - ruki wwierch

    - nie sobirajtie majoj karowy, wazmitie zenu

    :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 14. Data: 2009-01-13 12:26:55
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Mariusz [mr.] pisze:

    > Eee, no co wy? Chyba język wroga trzeba znać? Ech, widać młodzi... :))

    Mienia zawut Pawiel. Ja żiwu w Warszawie. Gdzie dziengi. Nie strielac !!!
    Chyba starczy. ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 15. Data: 2009-01-13 12:33:24
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek_P pisze:

    > Nie. Brakuje Ci jeszcze:
    >
    > - ruki wwierch

    Dzięki, przyda się.

    > - nie sobirajtie majoj karowy, wazmitie zenu
    >
    > :)

    Nie mam krowy. :(

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 16. Data: 2009-01-13 12:54:30
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Tue, 13 Jan 2009, dominik wrote:

    > to ja to przepiszę:
    >
    > Nikon D400: krzaczki krzaczki

    Marudzisz.
    Zawsze wzbudza u mnie zdumienie, jak łatwo ludzie uczą się innego
    języka (kilka tysięcy słów...) i jak niedosiężnie stawiają "zwykłe"
    alfabety (kiladziesiąt znaków max). Chińskich "graficznych" nie
    liczę :)
    Grażdanka (to co na zdjęciu), grecki, jeszcze coś tam mamy?

    > krzaczki

    Transliteracja: "otlicznycj kompromiss mieżdu cenoj
    i kaczestwom"

    > krzaczki

    "priedstawliajet soboj połuprofessjinalnaja"

    > krzaczki

    A czytaj sobie sam ;P

    > ;)
    >
    > Dobrze, że ruskie cyferki przynajmniej mają po ludzku :)

    :D

    pzdr, Gotfryd

  • 17. Data: 2009-01-13 13:12:50
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik ""Paweł W."" napisał

    > Mienia zawut Pawiel. Ja żiwu w Warszawie. Gdzie dziengi. Nie strielac !!!
    > Chyba starczy. ;)

    Starczy - żeby dostać serie z kałacha albo conajmniej kopa od specnazisty
    ; )
    Potrzebny by był jeszcze jakiś kit w stylu:
    "kamandir, maja babuszka ruska, ja toże ruski, ja was żdał wsjo żyzń, szto
    wy diełali w wasiemdziesiat pierwom ? Jaruzelski chuj, on nie pabiedił"
    Na koniec lepiej przeżegnć się po prawosławnemu ; )

    adam

  • 18. Data: 2009-01-13 15:52:52
    Od: Uncle Pete <p...@a...waw.pl>

    > - ruki wwierch
    >
    > - nie sobirajtie majoj karowy, wazmitie zenu

    Nie zabirajte. Sobirat' oznacza "zbierać", a krowa Ci w polu nie rośnie :)

    Piotr

  • 19. Data: 2009-01-13 16:02:15
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Uncle Pete napisal:
    > Nie zabirajte. Sobirat' oznacza "zbierać", a krowa Ci w polu nie rośnie :)

    Rosnie, rosnie, chyba, ze akurat do obory zapedzona :)

    No widzisz, jak cwierc wieku temu na maturze pozegnalem sie z rosyjskim
    to mi tylko fragmenty fonetyczne zostaly. I nawet jeden tomik
    "Russkij jazyk w kartinkach" :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 20. Data: 2009-01-13 18:17:09
    Od: "tompac" <t...@a...pl>

    > http://nikonrumors.com/wp-content/uploads/2009/01/ni
    kon-d400-russina-magazine.jpg

    Wysypał sie Nikon z nastepca D300 - czekamy na następce A700 od Sonego ;)