  • 91. Data: 2018-11-03 07:37:10
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2018 o 21:53, J.F. pisze:

    > Ale to nadal nie tlumaczy przyczyn :-)

    Tłumaczuy - poprzedni jakby coś takiego wypłynęło, to by przewalili
    wybory (jak po taśmach u sowy). Ci się nie boją bo im się należy i co
    więcej ich elektrorat uważa tak samo.

    > Zwolnili starych, zeby zatrudnic swoich i dac im mieszkanie w
    > Warszawie ? To by wiecej wyplacili.

    Cwierć bańki to mało, za sam fakt zatrudnienia?

    > Zwolnili starych, bo im ideologcznie nie pasowali, a teraz lapanke
    > robia ?
    >
    > Czy starzy jak sie dorobili mieszkania i emerytury, to sami uciekli?

    Już ci pisałem - skoro w ustawie znalazły się specjalne zapisy
    umożliwiwiające czystkę personalną, to znaczy że ją planowano. Skoro
    planowano, to znaczy że możesz być pewny, że ja wykonano.

    Shrek

  • 92. Data: 2018-11-03 09:24:43
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 2 Nov 2018 23:40:44 +0100, kk napisał(a):

    > Ja? Pojebało Cię? Mówimy o Frogu.

    Mówimy o twojej idiotycznej argumentacji w sprawie Froga. Jak jeździ
    "sprawnie" to nie ma sprawy :) Zapewne też tak czynisz - jeździsz
    "sprawnie" łamiąc prawo. Już o łamaniu rozsądku nie wspomnę bo to rzecz
    ci obca.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 93. Data: 2018-11-03 11:09:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Nov 2018 07:37:10 +0100, Shrek napisał(a):

    > Tłumaczuy - poprzedni jakby coś takiego wypłynęło, to by przewalili
    > wybory (jak po taśmach u sowy).

    Eee tam.
    A kwota w skali budzetu wrecz smieszna. No i sie nalezy.

    Co najwyzej Rydzyk im zarzuci, ze szukaja oszczednosci nie tam gdzie
    trzeba.
    P.S. na helikopterach miliardy "zaoszczedzili"

    > Ci się nie boją bo im się należy i co więcej ich elektrorat uważa tak samo.

    > Cwierć bańki to mało, za sam fakt zatrudnienia?

    Sztuk malo. Jakby zatrudnili nowych, ktorym sie nalezy, to by dostali.

    A kwota ... w Warszawie moze w sam raz ...

    > Już ci pisałem - skoro w ustawie znalazły się specjalne zapisy
    > umożliwiwiające czystkę personalną, to znaczy że ją planowano. Skoro
    > planowano, to znaczy że możesz być pewny, że ja wykonano.

    Ale tylko czystke ?
    Czy juz swoich zatrudnili, ale zapomnieli o pieniadzach :-)

    No i czemu teraz a nie dwa lata temu ?

    J.

  • 94. Data: 2018-11-03 11:20:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2018 o 11:09, J.F. pisze:

    > Eee tam.
    > A kwota w skali budzetu wrecz smieszna. No i sie nalezy.

    Ale wyborcy nie patrzą przez pryzmat budżetu a tego, że komuś dali za
    darmo ćwierć banki.

    O tym że przenieśli te środki z programu "za życiem" to już w ogóle
    byłaby medialna katastrofa.

    > Co najwyzej Rydzyk im zarzuci, ze szukaja oszczednosci nie tam gdzie
    > trzeba.
    > P.S. na helikopterach miliardy "zaoszczedzili"

    No nie? I już brakuje. Dziwne...

    > Sztuk malo. Jakby zatrudnili nowych, ktorym sie nalezy, to by dostali.

    Jakby dostali od razu, to by negatywnie na lojalność wpłynęło. Zresztą -
    może mieli, tylko akurat kasy zabrakło i trzeba ukraść nieuleczalnie chorym.

    > A kwota ... w Warszawie moze w sam raz ...

    Mi tam w Warszawie nie dali ćwierć bańki na początek.

    > Ale tylko czystke ?
    > Czy juz swoich zatrudnili, ale zapomnieli o pieniadzach :-)

    Wiesz - taki tam burdel mają - temu daj, tamtemu daj. Wystarczy, że ktoś
    zapomniał, podwładni dupowłazy bali się przypomnieć... W końcu skąż
    wynika, że muszą kalekim dzieciom zabierać.
    Shrek

  • 95. Data: 2018-11-03 11:42:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Nov 2018 11:20:51 +0100, Shrek napisał(a):
    > Ale wyborcy nie patrzą przez pryzmat budżetu a tego, że komuś dali za
    > darmo ćwierć banki.

    Wybaczyliby. To nie bylo dla ministra, ani nawet dla dostawcy.

    > O tym że przenieśli te środki z programu "za życiem" to już w ogóle
    > byłaby medialna katastrofa.

    A co to za program ?

    > No nie? I już brakuje. Dziwne...

    Dziwne to moze nie, kwestia tylko czy za pare lat ich nie zabraknie

    > Jakby dostali od razu, to by negatywnie na lojalność wpłynęło. Zresztą -
    > może mieli, tylko akurat kasy zabrakło i trzeba ukraść nieuleczalnie chorym.

    > Mi tam w Warszawie nie dali ćwierć bańki na początek.

    A i tak uznales, ze ci sie oplaca.

    Przeciez te przepisy sa starsze, jak sie chce miec czlowieka w
    Warszawie za umiarkowana pensje, to mu trzeba mieszkanie zapewnic lub
    doplacic.

    > Wiesz - taki tam burdel mają - temu daj, tamtemu daj. Wystarczy, że ktoś
    > zapomniał, podwładni dupowłazy bali się przypomnieć...

    Ale przeciez nie zatrudnili byle kogo, tylko po znajomosci.
    To sie protektorzy powinni przypomniec :-)

    >W końcu skąż wynika, że muszą kalekim dzieciom zabierać.

    Program mieli, a szczegolow nie zaplanowali.
    No i nie wydali i zrobila sie nadwyzka :-)

    J.

  • 96. Data: 2018-11-03 11:51:02
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2018 o 11:42, J.F. pisze:

    > Wybaczyliby. To nie bylo dla ministra, ani nawet dla dostawcy.

    Jedno tak. Ciągle - nie ma mowy. Zreszta przeciwiczyli to na taśmach. Z
    bardziej błahych spraw zrobiło się wielkie szambo.

    > A co to za program ?

    Płacą jednorazowo 4k za urodzenie dziecka z cieżkimi wadami.

    > Ale przeciez nie zatrudnili byle kogo, tylko po znajomosci.
    > To sie protektorzy powinni przypomniec :-)

    Z przesunięcia budżetowego.

    > Program mieli, a szczegolow nie zaplanowali.
    > No i nie wydali i zrobila sie nadwyzka :-)

    No - klęska. Za mało śmiertelnie chorych dzieci.

    Dobra - naprawdę offtop się robi. Nie będę cię przekonywał w kółko, ze
    skoro zrobili przepisy umożliwiające czsytkę to ją porzeprowadzili i
    obecna kicha z sopem wynika z tego, że vipów wożą kurierzy.

    Jak nie chcesz to nie wierz:P

    Shrek

  • 97. Data: 2018-11-03 12:17:46
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 3 Nov 2018 11:51:02 +0100, Shrek napisał(a):

    > Jedno tak. Ciągle - nie ma mowy. Zreszta przeciwiczyli to na taśmach. Z
    > bardziej błahych spraw zrobiło się wielkie szambo.

    Nie przecwiczyli - "nagrody nam sie slusznie nalezaly"

    > Płacą jednorazowo 4k za urodzenie dziecka z cieżkimi wadami.

    No i co - nie beda placic, czy sie takie nie rodza ?

    Jednorazowo ? To powinno byc ze 2k co miesiac ...

    > No - klęska. Za mało śmiertelnie chorych dzieci.

    Smiertelnie ?
    A to moze i dobra kwota ... ale chrzest i pogrzeb sa drozsze..

> [...]
    > skoro zrobili przepisy umożliwiające czsytkę to ją porzeprowadzili i
    > obecna kicha z sopem wynika z tego, że vipów wożą kurierzy.

    No powiedzmy ze nie jestem przekonany.
    Musialbym jakies szczegolowe liczby zobaczyc z kilku ostatnich lat.

    Takie rzeczy sie robi aby obsadzic swojego generala. Aby awansowac
    paru "swoich". Albo sie uwolnic od konkursow, wyborow itp.
    Albo pozbyc niewygodnych.

    Mozna tez po to, aby "swoim" dac i szeregowe stanowiska, ale jak widac
    cos im sie nie spieszylo - wiec czy na pewno o to chodzi ?:-)

    J.

  • 98. Data: 2018-11-03 12:22:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 03.11.2018 o 12:17, J.F. pisze:

    > No powiedzmy ze nie jestem przekonany.
    > Musialbym jakies szczegolowe liczby zobaczyc z kilku ostatnich lat.

    Szukaj. Już ci pisałem - skoro wrzucasz do ustawy zapisy o czystkach, to
    znaczy, że taki jest jej cel. A skoro tak, to właśnie tak się stało. To
    że kierownik straszydła ma duże doświadczenie w powozeniu jako... kurier
    tez nikt sobie nie zmyślił. Fakty są jakie są.
    Wystarczy proste 2+2:P

    EOT;)

    Shrek

  • 99. Data: 2018-11-03 19:25:23
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    > "sprawnie" to nie ma sprawy :) Zapewne też tak czynisz - jeździsz
    > "sprawnie" łamiąc prawo. Już o łamaniu rozsądku nie wspomnę bo to rzecz

    Spieprzaj głupku