  • 11. Data: 2018-10-30 20:38:16
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2018 o 20:25, J.F. pisze:

    > Ale "Bezpośrednio po zdarzeniu zatrzymano także dwie inne osoby:
    > kierowcę i pasażera samochodu, który w momencie wypadku przejeżdżał obok
    > auta prowadzonego przez 25-latka. Zachodziło bowiem podejrzenie, że obaj
    > kierowcy się ścigali."
    >
    > Policja przypadkiem stala 100m dalej ?

    Monitoring?

    > No i  "Usłyszeli również zarzut bezpośredniego sprowadzenia katastrofy w
    > ruchu lądowym, zagrażającej życiu i zdrowiu wielu osób, za co grozi do 8
    > lat więzienia."
    >
    > prokurator przesadzil w zarzutach, czy nie ?
    > Bo gdyby tam pielgrzymka przechodzila ...

    Może wcześniej przejechali koło grupy ludzi. Nie wiemy.

    Shrek

  • 12. Data: 2018-10-30 22:40:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa. Nie dorabiaj pizdzie uszu
    tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier albo wypierdalaj na drzewo.

  • 13. Data: 2018-10-30 23:27:24
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2018 14:40:57 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):
    > To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa.

    Mozesz przypomniec ilu mieszkancom twojego miasta odpowiadaja rzady
    pis ... wedle ostatnich wyborow :-)

    >Nie dorabiaj pizdzie uszu tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier
    albo wypierdalaj na drzewo.

    A pod kogo podpada BOR/SOP ?
    Czyli premier i Kaczynski sa winni :-)

    J.

  • 14. Data: 2018-10-30 23:30:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 30 Oct 2018 20:38:16 +0100, Shrek napisał(a):

    > Monitoring?

    to by nie bylo "bezposrednio", chyba ze pismaki znow cos napisaly z
    sufitu.

    > Może wcześniej przejechali koło grupy ludzi. Nie wiemy.

    Chyba nie musieli przejezdzac, wystarczy ze grupa mogla sie zdarzyc
    ... ale z drugiej strony - to by kazdemu mozna taki zarzut postawic

    J.

  • 15. Data: 2018-10-31 00:39:21
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jakie to ma znaczenie w kwestii wypadkow robionych przez premiera albo prezydenta?
    Juz pytalem ale nie odpowiedziales. Z glupim usmieszkiem sie urodziles czy to nabyte?

  • 16. Data: 2018-10-31 00:40:37
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-30 o 09:33, p...@g...com pisze:
    > https://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,frog-zl
    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

    > jak Bozia da to moze trafi na prokuratora albo sedziego

    Ale po co ?

  • 17. Data: 2018-10-31 00:42:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-10-30 o 10:57, p...@g...com pisze:
    > https://www.tvn24.pl/dwie-osoby-zginely-na-pasach-w-
    jeleniej-gorze-zarzuty-dla-kierowcow,879862,s.html

    > zawsze jezdzili szybko ale bezpiecznie

    A jak ktoś nie jechał jak Frog i nie brał udziału w wyścigu ulicznym a
    jednak kogoś przejechał na pasach to co ma sobie zarzucić?

  • 18. Data: 2018-10-31 05:32:27
    Od: "TeRa" <t...@r...pl>

    Użytkownik "kk" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    amal-zakazy-bedzie-tak-jezdzil-do-konca-zycia-czyjeg
    os-lub-swojego,277642.html

    > Ale pierdoły. Gość umie sprawnie jeździć i nie boi się tego robić.

    Wielu takich "sprawnie jeżdzących" leży na cmentarzu, lub w szpitalu.
    Najgorsze jest to, że ofiary takich debili też leżą na cmentarzu,
    lub w szpitalu.

  • 19. Data: 2018-10-31 06:42:44
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To ze Ci rzady pisu nie odpowiadaja to nie moja sprawa. Nie dorabiaj pizdzie uszu
    tylko pisz jakie wypadki spowodowali prezydent i premier albo wypierdalaj na drzewo.

    To że ci rządy pisu odpowiadają to twoja sprawa. Pytasz co ma wspólnego
    premier z wypadkami sop to ci piszę - jest kurwa ich zwierzchnikiem,
    więc to premier za nich odpowiada.

    "Nie dorabiaj pizdzie uszu i wypierdalaj na drzewo."

    Shrek

  • 20. Data: 2018-10-31 06:45:57
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 30.10.2018 o 23:30, J.F. pisze:

    > to by nie bylo "bezposrednio", chyba ze pismaki znow cos napisaly z
    > sufitu.

    Czemu. "Koledzy" mogli się zatrzymać, a czynności cjwilę trwają -
    koledzy policjantów na miejscu mogli w miedzyczasie przejrzeć monitoring
    miejski.

    Shrek