  • 71. Data: 2018-11-01 22:56:05
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-01 o 10:54, r...@k...pl pisze:

    > Ma umiejętności wyższe od przeciętnych, które skutecznie niweluje taką jazdą.

    No właśnie, a wydźwięk artykułu jest zupełnie inny.

  • 72. Data: 2018-11-01 23:04:02
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Skąd wiesz, że się nie rozbił? To, że do tej pory żyje to może być równie
    > dobrze kwestia szczęścia jak i bezpieczeństwa luksusowych pojazdów.

    Wątek przeczytaj. Było, że leży na cmentarzu lub w szpitalu. Leży?

    > Umiejętności swoją drogą jakieś ma, to oczywiste. Ale takie umiejętności
    > nie biorą się znikąd, człowiek uczy się na błędach.

    A czyich? Generalnie jest coś takiego jak talent.

  • 73. Data: 2018-11-01 23:05:32
    Od: kk <k...@o...pl>

    > To, że o jego ofiarach nic nie wiemy nie znaczy że ich nie ma.

    To, że nie wiemy znaczy, że nie wiemy a nie że one są.

  • 74. Data: 2018-11-01 23:09:50
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Tylko o sprawność.

    Otóż to!

    Pewnie jak ci dają mandat za szybkość to mówisz:
    > Panie władzo ja wcale nie szybko, ja jechałem sprawnie!

    Pierzysz od rzeczy. W artykule wyraźnie stało, że Frogowi zarzuca się
    popełnienie 100 wykroczeń. Myślisz, że 100 razy mu zarzucają
    przekroczenie prędkości?

  • 75. Data: 2018-11-02 00:06:51
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Nov 2018 22:56:05 +0100, w <prfspn$lue$1@news.icm.edu.pl>, kk <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > No właśnie, a wydźwięk artykułu jest zupełnie inny.

    Że spowoduje wypadek czy że nie umie jeździć?
    To pierwsze jest oczywiste, to drugie niekoniecznie.

  • 76. Data: 2018-11-02 01:10:00
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** kk pisze tak:

    > A tam wcale o szybkość nie chodziło.

    Mnie chodziło, że ma zbyt szybki procesor. Trafi na panią Krysię i
    zakończy karierę.

    --
    Piter

    Sweet little girl I prefer
    You behind the wheel
    Me the passenger

  • 77. Data: 2018-11-02 09:20:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 1 Nov 2018 23:09:50 +0100, kk napisał(a):

    > Pierzysz od rzeczy. W artykule wyraźnie stało, że Frogowi zarzuca się
    > popełnienie 100 wykroczeń. Myślisz, że 100 razy mu zarzucają
    > przekroczenie prędkości?

    Zapewne, jak cię złapią na jeździe pod prąd, argumentujesz że to robisz
    bardzo sprawnie. Podobnie przy wyprzedzaniu na 3-go czy w niedozwolonym
    miejscu. Jeśli to robisz sprawnie to nie ma zagrożenia ani wykroczenia.
    Am I right?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 78. Data: 2018-11-02 09:23:36
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 01 Nov 2018 23:04:02 +0100, kk wrote:

    > Wątek przeczytaj. Było, że leży na cmentarzu lub w szpitalu. Leży?

    Ja zauważam tylko, że w nowoczesnym, luksusowym samochodzie nie tak łatwo
    się zabić.

    > A czyich? Generalnie jest coś takiego jak talent.

    Niewątpliwie. Jednak nawet najbardziej utalentowany łyżwiarz doznał w
    życiu dotkliwych upadków.

    Mateusz

  • 79. Data: 2018-11-02 09:41:27
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    W dniu 01.11.2018 o 16:10, J.F. pisze:

    >hm.. https://youtu.be/TKLGDOD5ayE?t=20 20 sekunda.

    Owszem, ale nie bardzo wiemy - zawsze tak jezdza, czy chwilowo, bo np
    musial zwolnic.
    Ci za nim juz nie sa tak blisko.

    >>> zapisy. Skoro zrobili ustawę o zmianie nazw z BOR na SOP i
    >Dokładnie ta sam - czystki z obejście kodeksu pracy.

    I co - zwolnili wszystkich i zatrudnili na nowo, czy przeniesli prawie
    wszyskich ?

    Bo odkad weszlismy do Unii, to celnikow zrobilo sie za duzo, dolozono
    im akcyze, co z kolei owocowalo tym, ze np z uzywanym samochodem
    trzeba bylo po urzedach biegac. Teraz PiS mial ambitniejsze plany
    uszczelnienia ... to moze jednak naturalna zmiana ?

    >Pracownik robi ci mu każą,

    "ale jak ja moge zwiekszych wydatki, jesli pieniedzy brakuje"

    > a normalnie, żeby go zwolnić trzeba napisać uzasadnienie. Tak sobie
    > wymyśliło państwo.

    "nie wykazal sie kreatywnoscia wymagana na stanowisku" ... czy "nie
    pasuje do nowych wymogow politycznych".
    A moze "nie rozumie suwerena" :-)

    >Teraz to bezczelnie obchodzi i wyjmuje ludzi spod prawa i prawa do
    >sądu. Za to nalezy się kop w ryja. Rozumiesz, że państwo które
    >otwarcie i bez krępacji łamie umowy, które same na ludziach wymusiło
    >(bo państwo stoi za kodeksem pracy) ma zerową wiarygodność? Dla mnie
    >jest to powód, żeby państwo traktować jak wroga i przez zasadę
    >wzajemności nie mieć żadnych skrupułów - jak jest okazaja to trzeba
    >od państwa próbowac uzyskać "rekomnpensatę".

    Wygrac wybory, znow sie dorwac do stanowiska i czym predzej wyplacic
    sobie nagrode :-)

    >Większe kurewstwo.

    Ale co - wczesniej nie mieli potrzeby posadzic "swoich" ?
    Czy nie za 3 tys /mc ...

    J.

  • 80. Data: 2018-11-02 10:00:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kk" napisał w wiadomości grup

    >Pierzysz od rzeczy. W artykule wyraźnie stało, że Frogowi zarzuca się
    >popełnienie 100 wykroczeń. Myślisz, że 100 razy mu zarzucają
    >przekroczenie prędkości?

    W zaleznosci od trasy - jesli gdzies stoi 60 na kazdym skrzyzowaniu,
    podnoszace ... ale tez jednak ustanawiajace limit.
    Wiec jak ktos jedzie stale 90, to co skrzyzowanie przekracza dozwolona
    predkosc.
    A jakby podniesienia nie bylo, to tylko raz :-)

    Fotoradary co prawda beda mialy inne zdanie, ale na razie tak gesto
    nie stoja.

    Setka takich znakow sie chyba nie uzbiera, wiec musieli doliczyc
    ciagle linie ... no i co jeszcze ?
    Zbyt gwaltowne manewry ?
    Wymuszenie pierwszenstwa przy zmianie pasa, gdy sie wcinal na
    centymetry i zmuszal do hamowania ?
    Czy takie ogolne "stworzenie zagrozenia bezpieczenstwa" ?

    J.