  • 81. Data: 2018-11-02 12:14:42
    Temat: Re: No to czekamy na trupa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2018 o 09:41, J.F. pisze:

    > Owszem, ale nie bardzo wiemy - zawsze tak jezdza, czy chwilowo, bo np
    > musial zwolnic.

    Ejj no - piszesz, że nie trzymają i załączasz film gdzie trzymają i
    argumentujesz, że może ten twój film niereprezentatywny;)

    > I co - zwolnili wszystkich i zatrudnili na nowo, czy przeniesli prawie
    > wszyskich ?

    Ponieważ się sprawą interesowałem ze względu na podobieństwo do mojej,
    to moge z czystym sumienim powiedzieć że raczej "przenieśli prawie
    wszystkich" nie jest dobrym przybliżeniem.

    > Bo odkad weszlismy do Unii, to celnikow zrobilo sie za duzo, dolozono im
    > akcyze, co z kolei owocowalo tym, ze np z uzywanym samochodem trzeba
    > bylo po urzedach biegac. Teraz PiS mial ambitniejsze plany uszczelnienia
    > ... to moze jednak naturalna zmiana  ?

    Jeszcze raz - rozwiązanie stosunku pracy jest opisane w kodeksie pracy.
    Wyjmowanie ludzi spod tego kodeksu w czasie jego obowiązywania i prawa
    do sądu jest czystym skurwysyństwem i tak należy w związku z tym
    traktowac obecne władze. Zwłaszcza jak zwalniają kobiety w ciąży i ma
    urlopach macierzyńskich i jednocześnie pierdolą o polityce prorodzinnej.
    Tak - pani premier obecnie wicepremier _do_spraw_społecznych_ została
    poinformowana - nie dostrzegła problemu.

    Ale to off top - w temacie grupy jest to, że analogiczne skurwysyństwo
    popełnioniła wobec kierowców bor pani słusznie była p.o. premier
    straszydło, a teraz tłumaczy się, że nie ona nic wspólnego ze "swoimi"
    wypadkami - otóż ma - dwa wspólne mianowniki - czystki personalne i
    tupolewizm. Na efekty długo nie trzeba było czekać i a spodziewam się w
    końcu "poległych". Mam nadzieję, że bez osób postronnych jak 10 kwietnia.

    > "nie wykazal sie kreatywnoscia wymagana na stanowisku" ... czy "nie
    > pasuje do nowych wymogow politycznych".

    Jest jeden problem - trzeba to obronić w sądzie i okaże się, że
    kreatywność jest wręcz niepożadana - no i dalej nie można za to zwolnić
    kobiet na macierzyńskich i osób w okresach ochronnych.

    > Wygrac wybory, znow sie dorwac do stanowiska i czym predzej wyplacic
    > sobie nagrode :-)

    mam na myśli drobniejsze przyjemności;)

    > Ale co - wczesniej nie mieli potrzeby posadzic "swoich" ?

    Widać mieli mniejsze potrzeby, albo bardziej się wstydzili. Dość że TKM
    to kojarzy się głównie z AWS i obecnym PiSem.

    > Czy nie za 3 tys /mc ...

    Obecnie za znaczenie więcej. Chyba nie myślisz, że oni ta "reformę"
    robili po to żeby na swoich zaoszczędzić?

    Shrek

  • 82. Data: 2018-11-02 12:46:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    >Ejj no - piszesz, że nie trzymają i załączasz film gdzie trzymają i
    >argumentujesz, że może ten twój film niereprezentatywny;)

    Jeden jedzie blisko, a trzech daleko :)

    >Ponieważ się sprawą interesowałem ze względu na podobieństwo do
    >mojej, to moge z czystym sumienim powiedzieć że raczej "przenieśli
    >prawie wszystkich" nie jest dobrym przybliżeniem.

    I co - zmienil sie sklad celnikow i urzedow skarbowych ?

    >Jeszcze raz - rozwiązanie stosunku pracy jest opisane w kodeksie
    >pracy. Wyjmowanie ludzi spod tego kodeksu w czasie jego obowiązywania
    >i prawa

    Ale celnik to na sluzbie a nie w pracy :-)
    Celnikow akurat dlugo zwalniano i wczesniej - proponowano przenosiny,
    wtryniono akcyze ..

> [...]

    >czystki personalne i tupolewizm. Na efekty długo nie trzeba było
    >czekać i a spodziewam się w końcu "poległych". Mam nadzieję, że bez

    Co by nie mowic - za poprzedniej ekipy bylo tych wypadkow jakos mniej.
    Ale czy naprawde chcialo im sie zwalniac szeregowych kierowcow,
    pardon - oficerow ?
    I za co - bo chyba nie za to, ze za PRL jezdzili ...

    >Jest jeden problem - trzeba to obronić w sądzie i okaże się, że
    >kreatywność jest wręcz niepożadana -

    Ale mial uargumentowac a wymyslil za malo ...

    >no i dalej nie można za to zwolnić kobiet na macierzyńskich i osób w
    >okresach ochronnych.

    No gdzie ci tam kobieta z wozkiem ladnie napisze, ze pojazd powinien
    miec nad nia pierwszenstwo :)

> [...]

    >Obecnie za znaczenie więcej. Chyba nie myślisz, że oni ta "reformę"
    >robili po to żeby na swoich zaoszczędzić?

    No niby tak, ale co - kierowca ma zarabiac tyle co premier, czy
    podniesc premierowi, zeby mial pare razy wiecej niz kierowca ?

    Na razie prezes poslom i samorzadowcom obcial.
    Ale moze przewidzial wynik wyborow :-)

    J.

  • 83. Data: 2018-11-02 12:59:30
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2018 o 12:46, J.F. pisze:

    > Jeden jedzie blisko, a trzech daleko :)

    Ci pozostali to wcale nie musiał być BOR.

    > I co - zmienil sie sklad celnikow i urzedow skarbowych ?

    Jakby im nie była potrzeba możliwość wywalania ludzi z roboty bez
    uzasadnienia i z obejście kodeksu pracy i prawa do sądu... to by jej tam
    nie umieścili. Nie wszyscy tam są na poziomie suskiego - skoro to
    zrobili to nie bez powodu. Znalazłem kilkadziesiąt spraw w tym temacie.
    Większości pewnie nie znalazłem. Większość pewnie spraw nie pozakładała,
    bo wiedziała, że de facto nie mają prawa do sądu.

    > Ale celnik to na sluzbie a nie w pracy :-)

    Uważaj z tym emotkiem, bo jak tak dalej pójdzie to kiedyś jakieś
    skurwysyństwo aktualnego rządu dotknie ciebie i też będą lecieć w chuja.

    > Celnikow akurat dlugo zwalniano i wczesniej - proponowano przenosiny,
    > wtryniono akcyze ..

    No i trudno. Ale robiono to w ramach obowiązującego prawa.

    > Co by nie mowic - za poprzedniej ekipy bylo tych wypadkow jakos mniej.
    > Ale czy naprawde chcialo im sie zwalniac szeregowych kierowcow, pardon -
    > oficerow ?

    Jeszcze raz - gdyby nie potrzebowali zapisu umożliwającego czystki, to
    by go do ustawy nie wrzucili. Skoro wrzucili, to znaczy że czystki
    zrobili. Jak uzasadnisz inaczej, że z vipami jeżdzą świeżaki, skoro
    byliby na stanie doświadczeni?

    > I za co - bo chyba nie za to, ze za PRL jezdzili ...

    Za to to już na 100% chyba, że akurat to był dobry komuch - jak piotrowicz.

    > Ale mial uargumentowac a wymyslil za malo ...

    Spróbuj w sądzie pracy wpisać źle wymyślony powód zwolnienia to się
    przekonasz. No i na czystki to trzababy wiele powodów wymyślić.

    > No niby tak, ale co - kierowca ma zarabiac tyle co premier, czy podniesc
    > premierowi, zeby mial  pare razy wiecej niz kierowca ?

    Akurat wypłaty dla premierów to opracowali.

    Offtop. Ja tylko tu zostawię - będą "polegli".

    Shrek

  • 84. Data: 2018-11-02 13:40:09
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 1 Nov 2018 23:04:02 +0100, w <prft8j$q6c$1@news.icm.edu.pl>, kk <k...@o...pl>
    napisał(-a):

    > A czyich? Generalnie jest coś takiego jak talent.

    Jaki talent? :D
    Jakby miał talent, to już dawno brywałby na torze.

  • 85. Data: 2018-11-02 15:53:12
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

> [...]

    > oficerow ?
    > I za co - bo chyba nie za to, ze za PRL jezdzili ...

    Część sama spieprza z tego burdelu.
    Od lutego odeszło 50 doświadczonych kierowców, w sumie coś koło 200.

    To wyjaśnia wszystko......

  • 86. Data: 2018-11-02 16:32:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2018 o 13:40, r...@k...pl pisze:

    > Jaki talent? :D
    > Jakby miał talent, to już dawno brywałby na torze.

    No właśnie - nie przypominam sobie nagrań gdzie by jakiś szczególny
    talent ujawniał.

  • 87. Data: 2018-11-02 18:11:19
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.11.2018 o 09:41, J.F. pisze:

    > Ale co - wczesniej nie mieli potrzeby posadzic "swoich" ?
    > Czy nie za 3 tys /mc ...

    No i się wyjaśniło.

    "Jak informuje "Fakt", pieniądze przeznaczone na realizację programu "Za
    życiem" zostaną przekazan na ekwiwalenty dla funkcjonariuszy za
    nieotrzymanie służbowego mieszkania w mieście, w którym pełnią służbę.

    Na wypłatę ekwiwalentu czeka 160 osób. W tym roku wypłacono tylko jeden,
    w wysokości 260 tys. zł. Rząd szuka środków w rezerwach i 25 mln zł
    znalazł w tej przeznaczonej na program "Za życiem"."

    Dolary przeciw orzechom, że tych 160 to nowy narybek?

    Shrek

  • 88. Data: 2018-11-02 21:53:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 2 Nov 2018 18:11:19 +0100, Shrek napisał(a):

> [...]
    > znalazł w tej przeznaczonej na program "Za życiem"."
    >
    > Dolary przeciw orzechom, że tych 160 to nowy narybek?

    Ale to nadal nie tlumaczy przyczyn :-)

    Zwolnili starych, zeby zatrudnic swoich i dac im mieszkanie w
    Warszawie ? To by wiecej wyplacili.

    Zwolnili starych, bo im ideologcznie nie pasowali, a teraz lapanke
    robia ?

    Czy starzy jak sie dorobili mieszkania i emerytury, to sami uciekli?

    J.

  • 89. Data: 2018-11-02 23:40:44
    Od: kk <k...@o...pl>

    > Zapewne, jak cię złapią na jeździe pod prąd, argumentujesz że to robisz
    > bardzo sprawnie. Podobnie przy wyprzedzaniu na 3-go czy w niedozwolonym
    > miejscu. Jeśli to robisz sprawnie to nie ma zagrożenia ani wykroczenia.
    > Am I right?

    Ja? Pojebało Cię? Mówimy o Frogu.

  • 90. Data: 2018-11-02 23:42:32
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-11-02 o 13:40, r...@k...pl pisze:

    > Jaki talent? :D
    > Jakby miał talent, to już dawno brywałby na torze.

    Jakby wszystkie drogi potraktować jako taki duży tor ...

    :-)