  • 181. Data: 2015-04-23 08:44:36
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    T. pisze:
> [...]
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > Kilka spraw:
    > 1. Jazda w kolumnie motocyklistów wymaga zezwolenie i pilotowania przez
    > policję. Jeśli tego nie ma - jadą jak wszyscy użytkownicy drogi, a więc
    > przede wszystkim nie blokują całej szerokości jezdni.
    > 2. Motocykle muszą spełniać normy hałasu. Jak nie to zabieramy dowód
    > rejestracyjny.
    > 3. Nie mogą propagować symboli komunistycznych ani faszystowskich.
    >
    > T.
    przy okazji czy Rosja (ew. jeszcze ZSRR) jest sygnatariuszem konwencji
    genewskiej o ruchu drogowym?? Jesli tak, (a tak pewnie jest), to mają
    prawo tranzytu pojazdami legalnymi wg ICH norm.

    PozdrawiamM

  • 182. Data: 2015-04-23 08:48:03
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    __Maciek pisze:
    > Fri, 17 Apr 2015 08:08:21 +0200 "J.F." <j...@p...onet.pl>
    > napisa?:

    > To w czasie nocnego postoju mo?e si? niekt?rym motocyklom jaka? awaria
    > przydarzy?, albo pogorszenie stanu technicznego kwalifikuj?ce do
    > odebrania dowodu rejestracyjnego :-)

    podżeganie do rozboju jest karalne niewiele mniej niz rozbój. Uważaj.

    PozdrawiamM

  • 183. Data: 2015-04-23 08:50:09
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    > Kamerka i jedziemy ... przepisowo.
    > Czy kamerka i kalasznikow, bo wy Polacy zawsze na strzelanine

    a może po prostu przestac ich zauważać..... niech jadą w pizdu gdzie
    chcą i jak chcą. Sprawa bedzie nieaktualna i niezauważalna na drugi
    dzień. Tylko kto naszym pismakom da temat zatępczy?

    PozdrawiamM

  • 184. Data: 2015-04-23 11:31:22
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-04-23 o 08:44, MichałG pisze:
> [...]
    > genewskiej o ruchu drogowym?? Jesli tak, (a tak pewnie jest), to mają
    > prawo tranzytu pojazdami legalnymi wg ICH norm.

    Wydaje mi się, że konwencja nie dotyczy stanu technicznego pojazdu, a
    tylko jego wyposażenia. Jeśli w Rosji mozna jechać ciężarówką o nacisku
    30 t na oś, nie oznacza to, że można taką wjechać do UE. Ale niech
    fachowcy się wypowiedzą...
    Ps. Concorda nie wpuszczali na wiele lotnisk, bo przekraczał normy
    hałasu. I w d... mieli, że we Francji on może latać.
    T.

  • 185. Data: 2015-04-23 11:32:14
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2015-04-21 o 23:23, RadoslawF pisze:

    > Te miały by prawo do wjazdu a urzędnik - celnik, policjant miał
    > by prawo do zatrzymania i kontroli.
    >

    > Pozdrawiam

    Ale pewnie skutek kontroli byłby zależny od kalibru... :-)
    T.

  • 186. Data: 2015-04-23 15:14:30
    Od: MichałG <g...@w...pl>

    T. pisze:

    > Ps. Concorda nie wpuszczali na wiele lotnisk, bo przekraczał normy
    > hałasu. I w d... mieli, że we Francji on może latać.
    > T.
    czujesz 'drobną' róznice?

    PozdrawiamM

  • 187. Data: 2015-04-23 16:14:26
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-23 o 11:32, T. pisze:

    > Ale pewnie skutek kontroli byłby zależny od kalibru... :-)
    > T.
    Pewnie nie bo i dlaczego ?

    Pozdrawiam

  • 188. Data: 2015-04-25 13:03:37
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 14:12, AL pisze:

> [...]
    > większość) ?
    >
    > 2. Dlaczego w Sevastopolu frekwencja wynosiła ponad 110% ?
    >
    > Dlaczego wybory były pod okiem zielonych ludzików, którzy na czas
    > wyborów jeszcze oficjalnie nie ujawnili swojej narodowości a Putin na
    > wizji wprost twierdził, że nie wie nic o tych ludzikach?
    > (po rferencum się wszystko odwróciło i oficjalnie przyznano, że
    > zielone ludziki miały paszporty rosyjskie)
    >
    > Rdzenni mieszkańcy Krymu to Tatarzy - nie Rosjanie.
    >
    > Poczytaj sobie historię Krymu - dla ułatwienia możesz zacząć od czasów
    > Katarzyny Wielkiej. Potem tu wróć i pogadamy dalej.

    Nie wiem w ogóle czy brali czynie brali a co dopiero w jakim procencie.
    I naz dodatek nie ma to żadnego znaczenia.

    110% jest niemożliwe do osiągnięcia, a wieęc poproszę o dane na temat
    tego kłamcy który przedstawia taki wynik. Jednak mają być to
    autoryzowane dane, a nie gówno z naszych mediów w stylu - "a Putin
    powiedział"..

    Proponuję nie powielać idiotycznych nazw zaczerpniętych od wroga
    wszystkiego co nie amerykańskie. Tzw zielone ludziki to być może
    obywatele Krymu, których ktoś poustawiał aby pilnowali porządku w czasie
    głosowania. Jeżeli Ty widzisz to inaczej to nie baw się w chowanego z
    ujawnieniem faktów. Bo jak na razie tylko się bawisz w oczernianie
    przypuszczalnie uczciwych, porządnych ludzi, których jedynym grzechem
    jest niechęć dostania się pod amerykański but.

    A USA Siuksowie i Apacze, ao co Ci tak właściwie chodzi, no i po co tak
    właściwie powołujesz się na caryc Katarzynę? Powiedz lepiej czy wg
    Ciebie Rosjanie zamieszkujący Krym ze względu na zagrorzenie swojej
    suwerenności przez USA prawo głosu czy nie?

    > ja byłem na Krymie, mieszkałem u tubylców - byłem ciekawy, to pytałem
    > o różne rzeczy. Twój stosunek do sytuacji wynika z własnego gdybania.
    >
    > Propagande 'Goebelsową' opanowali do perfekcji właśnie Rosjanie w
    > swoim RosiaToday (pooglądaj sobie - jest free na kanałach
    > satelitarnych HotBird)
    Mam oczy i jasny umysł i to mi wystarcza aby rozp[oznać prawdziwe zło.
    Oglądam m.in. i Russia Today. Ale jak w ogóle można zarzucać komuś to że
    na różne sposoby próbuje ochronić swój kraj przed terrorystycznymi
    bandytami którzy ze wszystkich stron próbują osaczyć Rosję?

> [...]
    > Jadąc wzdłuż Morza Azowskiego od półwyspu Kerczeńskiego - spotaksz
    > wiele rafinerii (takich małych szybików). Natomiast nigdy nie
    > słyszałem, by na Krymie były zasoby tego surowca w ilości znaczącej
    > dla światowej gospodarki.
    >
    > Na Krymie od wieków uprawiało się wina. Masz sporo winnic.
    > Tu sięgnij sobie po opis postaci Woroncewa i jego winnic.
    > Również - co mało kto wie - wino typu Madera, również wytwarzane jest
    > na Krymie (i nie jest to kopia żadnego innego wina) - z jego nazwą
    > wiąże się pewna historia - jak jesteś zainteresowany - odsyłam do

    Z importu wina nigdzie się nie wyżyje, z ropy i gazu można, i to nawet
    nieźle żyć.

    > Każda strona koloryzuje.
    > Natomiast jedna robi to znacznie lepiej, dużo lepiej (zgadnij która?).

    Nic mnie czyjeś opinie nie obchodzą. Sam potrafię ocenić sytuację.

  • 189. Data: 2015-04-25 13:05:04
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 15:22, RadoslawF pisze:

    > Bo ten dekret to był pic na wodę, oni kontrolowali w momencie jego
    > podpisywania mniej niż 50% dawnej Rosji Carskiej.
    > Więc bardziej im pasowało propagandowo zgodzić się na istnienie
    > Polski jako samodzielnego kraju.
    >

    > Pozdrawiam

    Może lepiej się ustosunkować do gołych faktów z historii, zamiast je
    sztucznie obniżać wg własnego widzimisię, bądź wyolbrzymiać?

  • 190. Data: 2015-04-25 13:06:27
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-21 o 14:03, Andrzej Lawa pisze:

    > A dzięki mojej łaskawej zgodzie USA nadal dysponują bronią jądrową.
    >
    > Dlaczego nikt o tym nie pisze?

    Jesteś jednym z tych niemieckich naukowców dzięki którym USA weszły w
    posiadanie oręża A? Gdy zdredzisz swoje prawdziwe nazwisko być może się
    okaże że jednak piszą.