  • 91. Data: 2015-04-19 09:08:16
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-18 o 12:22, masti pisze:

    > tylko Ty

    Można znać powód? Co Cię tak rozśmiesza w mojej wersji przyczyn
    rozpętania IIWŚ?

  • 92. Data: 2015-04-19 09:09:53
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    > a jednak tracisz dla propagandy, którą tu ciągle głosisz.

    Musialbyś potrafić rozróżniać nachalną propagandę od spokojnego
    oponowania wobec takich bzdur jakie zalewają na okrągło, przez 24 godz.
    na dobę Polaków, a także głosów ogłupionych tą propagandą ludzi, jednak
    Ty z jakichś bliżej nieznanych powodów tego nie chcesz robić.

  • 93. Data: 2015-04-19 09:13:16
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-18 o 17:21, Shrek pisze:

> [...]
    > walczą na Ukrainie?
    >
    > Trzeba brać poprawkę na to że zapewne obie strony kłamią, ale nie
    > podejrzewam Ukrainców, żeby wystrzelali swoich w Debalcewe bronią
    > wyciągniętą z magazynów i przemalowaną na rosyjską. Bądźmy poważni.
    > Jak 100 osób z jednej jednostki jedzie na urlop i 40 wraca w workach
    > 20 nie można odnaleźć 30 pozostali nie odpowiadają na żadne pytania, a
    > 10 żali się, że ich siłą na wojnę wysłali, a Putin mówi, że taką armię
    > to można sobie kupić w dowolnym sklepie z urlopowaną armią, to trzeba
    > być idiotą, żeby z tego wniosków nie wyciągnąć.

    Powiem tylko tak - nic nie twierdzę poza tym że ktos usilnie próbuje mi
    zrobić wodę z mózgu. Widzę tylko fakty i TYLKO je przedstawiam. A fakty
    wygladaja tak - to nie Rosja jest agresorem, Rosja tylko usiłuje się
    bronić przed imperialistycznymi zakusami USA. Jednak wcal;e to nie
    znaczy że ona zajmuje terytorium Ukrainy, a nawet dybie na Polskę.
    Dla mnie wiadomości w stylu "w rosyjskim pułku czołgów stacjonującym w
    Tule zamalowano numery taktyczn i w nocy czołgi opuściły swój rejon
    postoju", a następnie pokazuje mi się jakąś drogę asfaltową po której
    jedzie kilka wozów pancernych i czołg bez nr taktycznego, ale z
    wywieszoną flagą FR, takie wiadomości są dla mnie tylko dowodem że
    propaganda z takiego czy innego powodu ordynarnie kłamie.
    Mam wybór - albo dołączyć się do głosu propagandy która ewidentnie
    kłamie i udawać głupka, albo stanąć po stronie prawdy i faktów. Niech ci
    propagandziści podadzą naprawdę jakieś wiarygodne dane, wtedy na pewno
    zmienię zdanie. Mamy podobno wiek mediów, cała chmara satelitów na
    niebie - reporterzy w każdym zakamarku ziemi, a mi się pokazuje fotkę
    śmietnika w jakimś ciemnym zaułku i przedstawia to jako rosyjską
    wyrzutnię pocisków rakietowych ziemia-powietrze na terytorium
    Ukrainy... Litości!!!

    Wnioski to ja zacząłem wyciągać od tego momentu gdy w necie aż huczało o
    spalonych ludziach w odesskim hotelu a w "naszych" mediach o tym ani słowa.

  • 94. Data: 2015-04-19 10:25:36
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-19 o 09:06, Trybun pisze:
    > Napisz, ale tak szczerze - wierzysz że władza ludowa musiała sfałszować
    > to referendum bo większość Polaków, a więc małorolni chłopi, parobczaki
    > jaśniepanów dziedziców, robotnicy na łasce jaśniepanów fabrykantów
    > generalnie byli za utrzymaniem przedwojennych porządków w których byli
    > dokładnie nikim, na łasce wielmożów, a na dodatek marzyli o utrzymywaniu
    > zgrai darmozjadów zwanych senatem?
    No tak. To referendum sprawiało, że ich sytuacja zmieniała się
    diametralnie. Widać, że o sytuacji w tym okresie wiesz chyba tylko z
    jedynie słusznych podręczników. Popytaj starszych (choć tych już coraz
    mniej) co to w tym okresie było PSL, PPR, PPS, które z nich miały realne
    poparcie, a które poparcie ludzi z bagnetami. Najlepiej zapytaj jakie w
    społeczeństwie było zaufanie do sąsiadów i do wszystkiego co od nich
    przychodzi :->

    Maciek

  • 95. Data: 2015-04-19 11:16:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 16.04.2015 o 20:50, nadir pisze:
    > Jesteś pewien, że hitlerowcy?

    To był zapewne sarkazm.

    --
    Boga prawdopodobnie nie ma.
    A teraz przestań się martwić

  • 96. Data: 2015-04-19 11:19:07
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.04.2015 o 12:11, WW pisze:

    > I na koniec jedno sprostowanie. Rosja nie zaatakowała Ukrainy.

    Ani Polski w 1939.

  • 97. Data: 2015-04-19 11:22:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 17.04.2015 o 16:09, WW pisze:

    > Natomiast twierdzę, że nie było agresji Rosji na Ukrainę.

    A ja twierdzę, że jesteś użytecznym idiotą lub wręcz opłacanym agentem
    Putina.

    Sami "separatyści" dość otwarcie piszą o pomocy regularnych oddziałów
    rosyjskich, bez której już dawno była by z nich mielonka.

  • 98. Data: 2015-04-19 11:25:16
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-19 o 09:08, Trybun pisze:
    > Można znać powód? Co Cię tak rozśmiesza w mojej wersji przyczyn
    > rozpętania IIWŚ?
    Zapewne to, że z Twojej wersji wynika iż wojnę światową rozpętali
    Francuzi i Brytyjczycy, włączając się w drobny konflikt między Polską, a
    Niemcami. Moim zdaniem nie masz racji, gdyż wtedy jeszcze nie wszystkie
    państwa na świecie przystąpiły do wojny. Właściwie to część chyba nigdy
    nie przystąpiła, np. taka Szwajcaria. Wniosek: nie było II Wojny
    Światowej :->

    Maciek

  • 99. Data: 2015-04-19 11:36:37
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Można znać powód? Co Cię tak rozśmiesza w mojej wersji przyczyn
    > rozpętania IIWŚ?

    Twoja nieznajomość historii, wszak swoją tezą wykazałeś się
    sporą ignorancją w tym temacie.

    Pozdrawiam

  • 100. Data: 2015-04-19 11:37:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-19 o 11:19, Andrzej Lawa pisze:
    > Ani Polski w 1939.
    To akurat wiadomo przecież z podręczników: ZSRR udzielił jedynie pomocy
    obywatelom polskim, którzy ze względu na upadek polskiej państwowości
    znaleźli się w dramatycznej sytuacji. Entuzjazm dla nowych władz
    potwierdziły zresztą demokratyczne wybory. W wyborach głosy oddało ponad
    90% uprawnionych, że czego ponad 90% głosowało na ludowych kandydatów,
    członków partii komunistycznej. W wyborach nieocenioną pomoc oddali
    funkcjonariusze NKWD, którzy pilnowali porządku w lokalach wyborczych -
    jak ważna to sprawa może docenić chyba tylko osoba która przeżyła chaos
    warunków wojennych. Dziękujemy! :->

    Maciek