  • 211. Data: 2015-04-25 21:44:19
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-25 o 13:11, Trybun pisze:
    > Jedno pytanie- dlaczego akurat dzień agresji na Polskę postrzegasz jako
    > początek IIWŚ?
    Może dlatego, że wtedy rozpoczęły się jakieś działania wojenne? Ktoś
    napadł, ktoś się bronił? Jakieś armie sobie łaziły po kraju przez
    miesiąc spotykając się od czasu do czasu i zostawiając po sobie pobojowisko?

    Maciek

  • 212. Data: 2015-04-26 09:02:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 25 Apr 2015 12:59:59 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Czyli na nas moze najechac bo jestesmy w sojuszu z US?
    > Czyli to ze ktos jest w NATO to jest juz odpowiednia przesłanka?

    Budzik, daj sobie spokój z tą putinowska szczekaczką. Przez to że mu
    odpisujesz, ma tylko więcej okazji do wypisywania głupot.
    --
    Jacek
    Dziesięć przykazań ma 279 słów.

  • 213. Data: 2015-04-27 18:40:42
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Kto to mówi, obserwatorzy których nie było?

    pilnujący

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 214. Data: 2015-04-27 18:42:07
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Ty przecież nie wierzysz w wiadomości z Kremla, Ty wierzysz tylko w te
    > wypaczone przez osoby drugie, w stylu - "a Putin powiedział".

    ty nie masz zielonego pojęcia jakie wiadomości uznaję za prawdziwe i na
    jakich zasadach. na pewno wiara nie ma tu nic do gadania.
    To ty jesteś specjalistą od wierzenia. Dogadaj się z proboszczem.
    będziecie mieli wspólne tematy

  • 215. Data: 2015-04-27 22:08:04
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Dawaj dowody, jeżeli nie masz to chociaż przytocz motywy dla których
    > większość Polaków chciała utrzymania przedwojennych porządków, tak że
    > komuchy musieli sfałszować wyniki.

    i tak dziecko nie zrozumiesz. Przyjmujesz tylko info z podręczników
    komuchów

    > Przytaczam tylko propagandowy bełkot jakoby to Polska w 1920 zatrzymała
    > pod Warszawą ofensywę Armii Czerwonej na Europę.

    bo oni tylko przechodzili przez Polskę? z bagażami? Pewnie kupili
    taczanki w pierwszym sklepie z brzefu