  • 191. Data: 2015-04-25 13:07:05
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 13:36, masti pisze:

    >> Sfałszowali czy nie?
    > oczywiście

    Dawaj dowody, jeżeli nie masz to chociaż przytocz motywy dla których
    większość Polaków chciała utrzymania przedwojennych porządków, tak że
    komuchy musieli sfałszować wyniki.

    > mówisz, że sowieci doszli do Niemiec?

    Przytaczam tylko propagandowy bełkot jakoby to Polska w 1920 zatrzymała
    pod Warszawą ofensywę Armii Czerwonej na Europę.

  • 192. Data: 2015-04-25 13:09:41
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-21 o 14:04, Andrzej Lawa pisze:

    > Mhm. A garstka polskich warchołów ze wsparciem zachodnich
    > imperialistów zaatakowała biedną, pacyfistyczną III Rzeszę.

    Mówimy chyba o rewolcie wywołanej na kijowskim majdanie..

    > Odpowiedziałem. Nie udawaj idioty. A może nie udajesz?

    Musiałem przegapić. Jak dla ciebie to pewnie jestem, prawdę pisząc to
    sam czasem się zastanawiam po jaką cholerę ryzykuje pisząc prawdę. Już
    kilka razy dostawałem pogróżki że lepiej by było dla mnie abym się
    zamknął. Ale po chuj prowokujecie porządnych ludzi tym waszym zakłamanym
    gównem, podczas gdy oponentom za prostowanie coś grozi???

    Na innej grupie zobaczyłem dzisiaj sentencję w związku z śmiercią prof.
    Bartoszewskiego - "o zmarłych to albo dobrze albo wcale, zgadzam się z
    tym - ale dlaczego taka jedna z drugą hiena cmentarna prowokuje innych
    swoją fałszywą żałością?? Nie może oddać hołdu w milczenie tylko
    prowokując innych?

  • 193. Data: 2015-04-25 13:10:07
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 14:19, AL pisze:

    > podobnie jak kraje Europy Zachodniej nie miały zamiaru brać udziału w
    > tej wojnie.

    Mogły nie wypowiadać wojny Hitlerowi.

  • 194. Data: 2015-04-25 13:10:29
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 17:11, Maciek pisze:
    > Powiedział Ci to? No to całkowicie zmienia moje spojrzenie na historię :->

    Nie, ale Hitler lubił swoje plany i rozważania przenosić na papier. Stąd
    też znam jego potencjalne plany.

  • 195. Data: 2015-04-25 13:10:57
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 20:19, Shrek pisze:

    > Tak ogólnie to fajny gość był - jak każdy Niemiec wtedy. Tylko potem
    > ich ci wredni alianci napadli, Polacy pozakładali to straszne obozy
    > zagłady i jeszcze ci źli hitlerowcy Niemcom opinie zszargali. Na
    > szczęści po wojnie jakoś zniknęli.
    >
    > Powiedz, że trolujesz.
    >
    > Shrek

    Wcale nie, był to rządny władzy bandyta, ale to nie on wypowiedział
    wojnę Francji i GB, i tym samym ja umiędzynarodowił.

    Jeżeli przytaczanie faktów historycznych to "trolowanie", to istotnie
    troluję.

  • 196. Data: 2015-04-25 13:11:19
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-21 o 14:06, Andrzej Lawa pisze:

    > Tylko zmusił go do tego lord Xenu?

    Głupie angole i żabojady - aby nastraszyć nieomal cały świat to
    wystarczyła groźba wysłania kanonierek, aby osiągnąć cel. W wypadku
    Hitlera trafiła kosa na kamień.

  • 197. Data: 2015-04-25 13:11:48
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 15:30, RadoslawF pisze:

    > W mojej rzeczywistość wojna zaczęła się od napaści Niemiec na
    > Polskę a nie od wypowiedzenia wojny Niemcom przez naszych
    > sojuszników.
    > A jak twoi pracodawcy dołączyli do tej wojny po stronie
    > hitlerowców to nie uważasz tego za "uświatowienie" tej
    > wojny ?
    > Niezależnie od ich propagandowego bełkotu zaatakowali niezależne
    > i suwerenne państwo.
    >

    > Pozdrawiam

    Jedno pytanie- dlaczego akurat dzień agresji na Polskę postrzegasz jako
    początek IIWŚ?

  • 198. Data: 2015-04-25 13:11:56
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-21 o 14:07, Andrzej Lawa pisze:

    > Trollujesz czy jesteś aż tak upośledzony umysłowo?

    Bez komentarza.

  • 199. Data: 2015-04-25 13:12:23
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 13:45, masti pisze:

    > Z Kremla

    Ty przecież nie wierzysz w wiadomości z Kremla, Ty wierzysz tylko w te
    wypaczone przez osoby drugie, w stylu - "a Putin powiedział".

  • 200. Data: 2015-04-25 13:14:14
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-21 o 14:11, Andrzej Lawa pisze:

    > Powiedz swojemu kontrolerowi, że płyta się mu zacięła.
    >
    > USA w swojej krótkowzroczności przez lata ignorowały Rosję i
    > traktowały ją jako de facto sojusznika. USA skupiały się na Chinach i
    > Bliskim Wschodzie i ostatnie czego chcieli to antagonizowanie Rosji.

    Rosja była, jest i chyba na długo będzie wrogiem nr 1 dla USA. To
    ignorowanie to był tylko hołubienie destruktora ciągnącego Rosję w
    przepaść B. Jelcyna.

    > No tak, bo sowieci to tylko czule przytulali Polaków. A zbrodnia
    > katyńska to tylko takie złudzenie.

    Polaków?, bezczelnie chcesz powiedzieć że zbrodnia katyńska efekt
    polskości pomordowanych?