  • 201. Data: 2015-04-25 13:14:38
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-21 o 14:08, Andrzej Lawa pisze:

    > Kreatywność i prawda nie idą w parze. Tym samym przyznałeś się do
    > konfabulacji.

    Ktoś nie zindoktrynowany zawsze dostrzeże prawdę,, ot choćby na
    podstawie tego że kłamstwo jest pokrętne i nie jest w jednolitym
    brzmieniu się obronić.

  • 202. Data: 2015-04-25 13:14:53
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 13:51, masti pisze:

    > w "referendum" w którym ludzie z kałachami sprawdzali jaki głos
    > wrzucasz.

    Kto to mówi, obserwatorzy których nie było?

  • 203. Data: 2015-04-25 13:16:22
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-20 o 14:49, Shrek pisze:

    > To w końcu jednak wjechali komuś na chatę. Wcześniej twierdziłeś, że
    > nie:P

    Nic takiego nie pisałe, twierdzę tylko że Rosja ma prawo do obrony
    swojej niezależności i suwerenności. Chodzi o to że na dzień dzisiejszy
    można a nawet trzeba ja rozgrzeszać za to gdyby najachała na
    proamerykańską czyli wroga sobie Ukrainę , na której wróg z za oceanu
    zakłada swoje bazy wojskowe, to samo się odnosi do Łotwy czy Estonii.
    Można a nawet koniecznością by była krytyka gdyby taką samą operację
    przeprowadziła wobec np. neutralnej Finlandii. Ale Rosja przecież tego
    nie zrobi, daję głowę że Rosja nie będzie najazdu na neutralna Finlandię
    ani na żaden neutralny kraj.

    > To w końcu Rosja zajęła Krym, czy nie? Bo placzesz się w "faktach""{

    Zajęła nie zajęła, raczej można powiedzieć że spełniła prośbę
    mieszkańców. To oni przecież wystąpili o przyjęcie do FR.

    > I dlatego walczą z Rosjanami. A nie zapomniałem, to nie prawdziwi
    > Ukraińcy...
    >
    > Dobra kończę, bo widzę, że ma zastosowanie stare przysłowie o dyskusji
    > z idiotami;) A poza tym NTG.
    >
    > Shrek

    Jestem tego samego zdania co do idiotów. A co NTG to tylko proszę nie
    prowokować ględzeniem o dobrych amerykanach i ich pionkach a złej Rosji.

  • 204. Data: 2015-04-25 13:58:33
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-25 13:10, Trybun wrote:

    > Wcale nie, był to rządny władzy bandyta, ale to nie on wypowiedział
    > wojnę Francji i GB, i tym samym ja umiędzynarodowił.

    Napadł na kraj, który miał podpisany sojusz obronny z innymi krajami.
    Czyli zaczął z nimi wojnę. Podobnie jak napaść na kraj będący członkiem
    Nato oznacza wypowiedzenie wojny sojuszowi. Równie dobrze to Hitler
    zdaje się wojny nawet Polsce nie wypowiedział, więc twój argument jest z D4.

    > Jeżeli przytaczanie faktów historycznych to "trolowanie", to istotnie
    > troluję.

    Fakty są jak wyżej.

    Shrek.

  • 205. Data: 2015-04-25 14:43:03
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-25 o 13:05, Trybun pisze:

    > Może lepiej się ustosunkować do gołych faktów z historii, zamiast je
    > sztucznie obniżać wg własnego widzimisię, bądź wyolbrzymiać?

    Ja się ustosunkowałem a ty jak najgłupszy z trolli nie potrafisz
    i tylko nieumiejętnie podważasz to co napisałem.
    Niech oficer prowadzący ci wytłumaczy jak podważać umiejętnie.
    A potem zacznijcie szukać argumentów i danych. :-)

    Pozdrawiam

  • 206. Data: 2015-04-25 14:48:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-04-25 o 13:11, Trybun pisze:

    > Jedno pytanie- dlaczego akurat dzień agresji na Polskę postrzegasz jako
    > początek IIWŚ?

    Bo w ten dzień rozpoczęła się IIwś. A 17 września przyłączył się
    do walk kolejny sojusznik Adolfa, Rosja Radziecka.

    Pozdrawiam

  • 207. Data: 2015-04-25 14:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Trybun i...@j...ru ...

> [...]
    > przeprowadziła wobec np. neutralnej Finlandii. Ale Rosja przecież tego
    > nie zrobi, daję głowę że Rosja nie będzie najazdu na neutralna Finlandię

    Czyli na nas moze najechac bo jestesmy w sojuszu z US?
    Czyli to ze ktos jest w NATO to jest juz odpowiednia przesłanka?

  • 208. Data: 2015-04-25 21:33:49
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-25 o 13:10, Trybun pisze:
    > Nie, ale Hitler lubił swoje plany i rozważania przenosić na papier. Stąd
    > też znam jego potencjalne plany.
    Inni zaś lubią pisać powieści kryminalne. Nie znaczy, że planowane tam
    intrygi będą wprowadzać w życie. Ani też, że nie wprowadzą w życie
    zupełnie innych.

    Maciek

  • 209. Data: 2015-04-25 21:35:22
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-25 o 13:10, Trybun pisze:
    > Wcale nie, był to rządny władzy bandyta, ale to nie on wypowiedział
    > wojnę Francji i GB, i tym samym ja umiędzynarodowił.
    Polsce też wojny nie wypowiadał. Czyli wojny nie było :->

    > Jeżeli przytaczanie faktów historycznych to "trolowanie", to istotnie
    > troluję.
    Alleluja! Doszliśmy wreszcie do słusznych wniosków :-D

    Maciek

  • 210. Data: 2015-04-25 21:37:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > Mogły nie wypowiadać wojny Hitlerowi.
    Ale one właściwie poprzestały na wypowiedzeniu. Hitler latami mógł trwać
    w tym stanie "wojny". Zwróć jednak uwagę, że ruszył na zachód. Nie
    chciał, ale ruszył :->

    Maciek