  • 81. Data: 2015-04-18 12:25:20
    Temat: Re: Nocne wilki
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > To są Twoje pytania? Dobra, widzać że WW sie nie kwapi do odpowiedzi
    > spróbuje sam rozwiać Twoje wątpliwości.
    >
    > Krym jest częścią Federacji Rosyjskiej, a z nią Polskę obowiązuje
    > posiadanie wiz dla przekraczających granicę.

    Krym nie jest częścią Rosji. To, że Putinowi się tak wydaje to nie
    znaczy, że ktokolwiek to uznał.

    > Podobnie jak Ty nie mam pojęcia o losie Tatarów Krymskich. O tym kiedy i
    > jak, a nade wszystko czy rzeczywiście nastąpił w ostatnich czasach ich
    > masowy exodus z Krymu.

    to, że ty nie masz o czymś pojęcia nie znaczy, że inni nie mają.

    > Separatyści, podobnie zresztą jak rebelianci zajmują swoje tereny z
    > całym inwentarzem tam się znajdującym. Oczywiście włączając w to i fabryki.

    a żołnierze Armii Rosyjskiej idą na urlop z czołgami. Pokażesz mi armię,
    w której zołnież może na urlop zabrać czołki, wyrzutnie rakietowe,
    amunicję do nich i zaplecze techniczne?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2015-04-18 12:26:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Trybun wrote:

    > Ale dyskusja dotyczy potencjalnego zakazu bądź jego braku dla
    > motocyklistów.

    nie. Podobnie jak każda demonstracja musi zostać zgłoszona zgodnie z
    odpowiednim prawem. Skoro nie zgłosili to nie mogą demostrować. Wjechać
    pojedynczo mogą. Pod warunkiem, żę pojazdy spełniają warunki
    techniczne

  • 83. Data: 2015-04-18 15:11:55
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-04-17 o 16:02, WW pisze:
    > Oczywiście.
    > Krym, tak jak Kosowo przeprowadziły referendum i odłączyły się od
    > dotychczasowej przynależności państwowej.
    > Jedyna różnica w tym, ze Krym popierali Rosjanie a Kosowo, Amerykanie.
    > Świat Kosowo uznał a Krymu nie - zastanawiające, nieprawdaż?.
    Oczywiście. My sobie zorganizowaliśmy referendum w '46 i wybory w '47.

    Maciek

  • 84. Data: 2015-04-18 17:21:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-18 12:12, Trybun wrote:

    > Fakty są takie że dałbyś się pokrajać żywcem za propagandowe, medialne
    > g*no zasłyszane od jednej ze stron tego konfliktu. Nie warto tracić
    > twarzy dla takich "faktów".

    Zaraz, twierdzisz, że Rosjanie "urlopowani" z rosyjskiej armii nie
    walczą na Ukrainie?

    Trzeba brać poprawkę na to że zapewne obie strony kłamią, ale nie
    podejrzewam Ukrainców, żeby wystrzelali swoich w Debalcewe bronią
    wyciągniętą z magazynów i przemalowaną na rosyjską. Bądźmy poważni. Jak
    100 osób z jednej jednostki jedzie na urlop i 40 wraca w workach 20 nie
    można odnaleźć 30 pozostali nie odpowiadają na żadne pytania, a 10 żali
    się, że ich siłą na wojnę wysłali, a Putin mówi, że taką armię to można
    sobie kupić w dowolnym sklepie z urlopowaną armią, to trzeba być idiotą,
    żeby z tego wniosków nie wyciągnąć.

    Shrek.

  • 85. Data: 2015-04-19 01:06:28
    Od: Scobowski <s...@t...pl>

    W dniu 2015-04-16 o 12:30, J.F. pisze:
    > bedzie wojna ?
    > http://forsal.pl/artykuly/865335,nocne-wilki-putina-
    ruszaja-do-polski-czy-nalezy-sie-ich-bac.html

    Dzisiaj w POZ niedaleko wiaduktu górczynskiego obserwowałem grupkę -
    wleikości, powiedzmy, średniego chapteru. Na miemieckich tablicach.
    Kilkanaściebajków, 6 samochdów. Logo na cutties nie pomnę, musiałbym
    sięgnąć po zapis z kamerki.
    Może jadą ruskim na spotkanie? Bo coś nie słychać, żeby polskie MC się
    wybierały asystować "sojusznikom" w przejeździe.

  • 86. Data: 2015-04-19 08:44:39
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Scobowski" <s...@t...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > wleikości, powiedzmy, średniego chapteru. Na miemieckich tablicach.
    > Kilkanaściebajków, 6 samochdów. Logo na cutties nie pomnę, musiałbym

    Było otwarcie sezonu moto na Malcie.

  • 87. Data: 2015-04-19 09:03:35
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-18 o 12:26, masti pisze:

> [...]
    > odpowiednim prawem. Skoro nie zgłosili to nie mogą demostrować. Wjechać
    > pojedynczo mogą. Pod warunkiem, żę pojazdy spełniają warunki

    Ani władze Polski ani Berlina nie odnoszą się do terminu "demonstracja"
    a sam wjazd Nocnych Wilków. Zresztą do Berlina ma wjechać tylko
    20osobowa grupa.

  • 88. Data: 2015-04-19 09:05:01
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-18 o 12:25, masti pisze:

    > Krym nie jest częścią Rosji. To, że Putinowi się tak wydaje to nie
    > znaczy, że ktokolwiek to uznał.

    Jasne, nie uznawaj sobie Krymu jako terytorium Rosji. Musisz jednak
    wiedzieć że nieprzyjmowanie faktów do wiadomości nic nie zmiana w
    istocie rzeczy.

    > to, że ty nie masz o czymś pojęcia nie znaczy, że inni nie mają.

    A jednak z całą powagą twierdzę że ani Ty ani AL nie macie większej
    wiedzy w tym temacie ode mnie. Z czego więc z czego ten wasz mentorski
    ton i pouczanie m.in. mnie w tej sprawie?

    > a żołnierze Armii Rosyjskiej idą na urlop z czołgami. Pokażesz mi armię,
    > w której zołnież może na urlop zabrać czołki, wyrzutnie rakietowe,
    > amunicję do nich i zaplecze techniczne?

    Nie mam pojęcia o czym piszesz. Przedstaw jasno zarzuty, ew. samą opinię
    wtedy się ustosunkuje do niej. A już tak na marginesie - wojna obronna
    nie wymaga jakiegoś szczególnego zaplecza technicznego. Co innego
    agresywnych rebeliantów - tych naprawdę jankesi i ich wierni słudzy -
    Polacy muszą doszkalać.

  • 89. Data: 2015-04-19 09:06:15
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-18 o 15:11, Maciek pisze:

    > Oczywiście. My sobie zorganizowaliśmy referendum w '46 i wybory w '47.

    Napisz, ale tak szczerze - wierzysz że władza ludowa musiała sfałszować
    to referendum bo większość Polaków, a więc małorolni chłopi, parobczaki
    jaśniepanów dziedziców, robotnicy na łasce jaśniepanów fabrykantów
    generalnie byli za utrzymaniem przedwojennych porządków w których byli
    dokładnie nikim, na łasce wielmożów, a na dodatek marzyli o utrzymywaniu
    zgrai darmozjadów zwanych senatem?

  • 90. Data: 2015-04-19 09:07:13
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-04-18 o 12:23, masti pisze:

    > argumenty się skończyły więc robisz unik. Kiepski. Powiedz towarzyszowi
    > prowadzącemu, że potrzebujecie więcej szkoleń.

    Przecież tylko odpowiedziałem na Twoje pytanie. I jeszcze raz powtórzę,
    nie znam przypadków aby kiedykolwiek ktoś w swiecie płacił za głoszenie
    prawdy. To tylko fałszywi propagandziści są sowicie opłacani. No,
    oczywiście zdarzają się te tacy co robią to ze zwykłej swojej głupoty.