  • 11. Data: 2015-07-01 22:33:04
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Budzik pisze tak:

    > A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

    tuż zaraz za Samsungiem SGH-J200 i Nokią 6070 :)

    która to potrafi nagrywać rozmowy.

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 12. Data: 2015-07-01 22:43:58
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    ps.com...
    No dobra a dałbym ktoś za niego > 1500 zł

    http://allegro.pl/telefony-komorkowe-165?buyNew=1&or
    der=m&string=nokia+6310i&bmatch=engagement-v6-promo-
    sm-sqm-dyn-v1-ele-2-0629

    Czytałem ostatnio blog rowerzystów, którzy jadą dookoła świata i baaardzo
    polecali zabierać do Afryki stare telefony Nokii z monochromatycznym
    wyświetlaczem. Dwie sztuki, drugą na zapas.

    O ten: http://www.biketheworld.pl/sprzet

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 13. Data: 2015-07-01 22:56:05
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    W dniu 01.07.2015 o 17:36, Budzik pisze:
    > Użytkownik s...@g...com ...

    > A korzystałes kiedys z 6310? Telefon idealny.

    nie. mocno nie idealny. wiele wersji miało ąęćśń domyślnie na klawiszach
    podczas pisania smsów. czyli "c" było 4 znakiem na klawiszu "2". JAk
    pisałeś na innych telefonach - masakra. Konkuerncja już wtedy miała
    lepsze rozwiązania. cała linia eriksonów do pisania sms wykorzystywała
    suwak ....
    mnie 6310 najbardziej denerwowała tym, ze dzwięk nadchodzącego smsa
    musiał być odtworzony do końca. rozumiesz? Ktoś dzwoni, ups.. nie mogę
    odebrać, ale mogę wyciszyć jednym klawiszem. ktoś posłał smsa, dupa,
    musi się "dograć" do końca. Baterie wyciągało się takim wielkim guzikiem
    z tyłu u góry. nim często przerywałem dzwięk smsa

    ToMasz

  • 14. Data: 2015-07-02 01:47:52
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    yabba wrote:
    > Użytkownik <s...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > Witam
    > Ostatnio wszedłem na jakiś sklep z komórkami.
    > Widze mają katalog popularne i tam 6310.
    > Pomyślałem, stare dane :)
    > Ale wchodzę na allegro i może nie idzie tego tysiące ale sprzedaż jest.
    >
    > Pytanie moje kto to kupuje?
    > I po co ?
    > Rozumiem 3310 mała długo trzyma ale taką cegłe?
    >

    > Tania, dobra, bateria długo trzyma, niezawodna do telefonowania i
    > SMS-owania.
    > Po prostu idealny telefon komórkowy.

    Eee tam. Niedawno zepsuł mi się główny telefon i przez 2 tygodnie
    posługiwałem się 6310. Telefon niewygodny, książka telefoniczna do dupy,
    brak głośnomówiącego i wcale nie jest tani. Ogólnie telefon bardziej dla
    osób snobujących się na vintage, niż do używania.

  • 15. Data: 2015-07-02 05:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > brak głośnomówiącego i wcale nie jest tani. Ogólnie telefon bardziej dla
    > osób snobujących się na vintage, niż do używania.

    Kurcze, uzywałem tego telefonu kilka lat i nie zauwazyłem mankamentów o
    ktorych piszecie.
    Snobowanie? ...

  • 16. Data: 2015-07-02 07:48:41
    Od: "Marcin G." <sq9etc_usun_to_@poczta_usun_to_.onet.pl>

    > Rozumiem 3310 mała długo trzyma ale taką cegłe?

    Nie wiem jak 6310, ale 6310i po 13,5 latach użytkowania na czuwaniu trzyma
    dłużej niż chyba wszystkie smartfony (ponad tydzień, dokładnie nie wiem).
    Oczywiście na oryginalnym akumulatorze, który był w zestawie.
    Klawiatura już nieco nieco problematyczna, ale jako telefon awaryjny daje
    radę.

    Pozdrawiam,
    Marcin G.

  • 17. Data: 2015-07-02 11:34:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin G." napisał w wiadomości grup
> [...]
    >trzyma dłużej niż chyba wszystkie smartfony (ponad tydzień, dokładnie
    >nie wiem). Oczywiście na oryginalnym akumulatorze, który był w

    I to jest najbardziej ciekawe. Nokia jakies znakomite akumulatory
    zamowila.

    Siemens ME45 degraduje baterie w ciagu ok 2 lat, tzn ma wtedy ok
    polowy pojemnosci.
    Oryginalnie byl tam Panasonic, ale potem rozne tajwanczyki, chinczyki
    ... i ciagle podobnie.

    Inna sprawa, ze 13.5 roku z ladowaniem co ok 10 dni, to raptem 500
    cykli.
    Nowoczesne baterie maja wytrzymac 1000, ale to nie wiadomo czy na 3
    lata starczy :-)

    J.

  • 18. Data: 2015-07-02 11:38:38
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    >Kurcze, uzywałem tego telefonu kilka lat i nie zauwazyłem mankamentów
    >ktorych piszecie.
    >Snobowanie? ...

    przyzwyczajenie ?
    W tamtych czasach siegnalem po Nokie raz, chyba jakis inny numer, ...
    i zglupialem.
    To menu jakies dziwne. Nienaturalne.
    Wolalem Siemensa i (sony-)Ericssona. A przy okazji tansze byly.

    W porownaniu do obecnych do Poldek ma chyba jeszcze wiecej racji.

    J.

  • 19. Data: 2015-07-02 12:29:43
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-07-02 o 11:38, J.F. pisze:
> [...]
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > przyzwyczajenie ?
    > W tamtych czasach siegnalem po Nokie raz, chyba jakis inny numer, ... i

    To Natura tworzy menu telefonów?

    > Wolalem Siemensa i (sony-)Ericssona. A przy okazji tansze byly.

    Jakbyś na co dzień używał Nokii, to takie zdanie miałbyś o menu w ww.
    telefonach.

    > W porownaniu do obecnych do Poldek ma chyba jeszcze wiecej racji.

    To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona, bo ma
    tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.

    Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem bogatego
    jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego dostępny online i
    nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

    --
    Liwiusz

  • 20. Data: 2015-07-02 13:25:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości

    >To Natura tworzy menu telefonów?

    Poniekad. Rozmowy, sms (Telefon nie sluzy do SMS ! ), ksiazka,
    ustawienia, dzwonki itp .. naturalne funkcje :-)

    >Jakbyś na co dzień używał Nokii, to takie zdanie miałbyś o menu w ww.
    >telefonach.

    Nie. Wczesniej przeciez nie uzywalem Siemensa. Ani Ericssona.
    Owszem - moze Nokia by mnie do czegos przyzwyczaila i nie odczuwalbym
    takiego niesmaku.
    Ale lepsze menu raczej bym chwalil.

    >To jest telefon biznesowy. Biznesmen nie potrzebuje smartfona, bo ma
    >tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.

    To jest antyk. O funkcjach porownywalnych z innymi owczesnymi
    telefonami.
    Ale ksiazka byla i nadal jest do d* :-)

    >Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem bogatego
    >jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego dostępny online i
    >nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

    Ale nie musi, tylko moze. I niekoniecznie o odpisywanie chodzi, ale
    czesto o odebranie.
    A im wiekszy biznesmen, tym wiecej te e-maile warte :-)

    J.