  • 41. Data: 2015-07-08 16:17:15
    Temat: Re: Nokia 6310 kto to kupuje?
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-07-06 o 17:10, ...:::WISKOLER:::... pisze:
    > Du[pa nie jakość bedzie bo zapomniałeś o podstawkach pod przewody z granitu
    > :->
    Zapomniałem jeszcze pewnie o milionie innych rzeczy, które dla
    przeciętnego słuchacza muszą przecież być kluczowe w tworzeniu właściwej
    atmosfery do właściwego odsłuchiwania muzyki :-)

    Maciek

  • 42. Data: 2015-07-10 00:55:19
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> wrote in message

    > A, już wiem o co chodzi, nie wiesz co to jest implikacja.
    >
    > Zatem już wyjaśniam.
    >
    > A -> B nie oznacza, że B -> A.
    >
    > Dla debili: to, że bogaci podróżują z tabletami nie oznacza, że
    > podróżujący z tabletami są bogaci.

    Najeżyłeś się niepotrzebnie, bo ja przecież nigdzie tak nie napisałem...

    Uzasadnij tezę którą ogłosiłeś niedawno:
    > Biznesmen nie potrzebuje smartfona,
    > bo ma tablet, laptop do podróży, sekretarkę itp.
    >
    > Smartfony kupuje raczej klasa średnia i biedota. Wyróżnikiem
    > bogatego jest właśnie to, że nie musi być zawsze dla każdego
    > dostępny online i nie musi odpisywać na maile w 5 minut w tramwaju.

    Skąd bierzesz swą implikację, że skoro bogaty to smartfona
    nie potrzebuje bo przecież oczywiste jest że ma tableta? :-)))
    No i jeszcze jedno pytanie: skoro nie potrzebuje smartfona
    i "zwykły" telefon mu wystarczy bo nie musi być dla każdego
    dostępny online to po co mu ten tablet, laptop, co?

  • 43. Data: 2015-08-19 09:19:21
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Budzik wrote:
    > Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

    > Kurcze, uzywałem tego telefonu kilka lat i nie zauwazyłem mankamentów o
    > ktorych piszecie.
    > Snobowanie? ...

    Używałeś w czasach, kiedy ten telefon był dobry na tle innych. To było
    jakieś 10 lat temu. Dekada minęła, a 6310 nadal nie ma:
    - trybu głośnomówiącego,
    - rubryki "firma", "e-mail" itp. przy kontaktach,
    - odbierania smsów dłuższych niż 160 znaków jako 1 długi SMS,

    Za to ma małą pamięć na SMSy i kontakty oraz logo :-)