  • 21. Data: 2012-05-29 09:32:44
    Temat: Re: Normalny dostawca energi
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > Nie stresuj się, bo zawału dostaniesz.

    To moze jakas blaszka na tych slupach chociaz, tak na oslode "ten slup
    ufundowal w 2008 roku .... ....." prawie jak mafia.

  • 22. Data: 2012-05-29 09:44:48
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Tylko że ta czytelność nie ma wpływu na kwotę do zapłaty.
    > Nie ma różnicy czy kwota jest rozbita na kilka składników
    > czy nie skoro wynika wyłącznie z oczekiwań sprzedawcy.

    Wiesz... ja swoim wystawiając swoim klientom fakturę za
    internet nie wyszczególniam w niej pozycji typu "utrzymanie
    montera", "opłata za dzierżawę łącza" czy "wskaźnik
    jakościowy" ;-))).

  • 23. Data: 2012-05-29 10:02:05
    Od: Maciek <m...@e...nospam.pl>

    begin o nicku Marek Borowski napisał(a) na pl.misc.elektronika następujące
    bzdety:

    > Troche off topic ale wiem ze sporo tu osob zwiazanych z pradem ;-).
    > Teoretycznie mamy mozliwosc wyboru dostawcy pradu. Czy ktos zna takowego
    > ktory ma normalne zasady rozliczania czyli co miesiac przychodzi
    > rachunek w postaci:
    >
    > Zuzycie (rzeczywiste) 1000 kWh x 1 PLN = 1000 PLN do zaplaty.
    Takiego nie znajdziesz nigdzie. Można jednak wybrać rozliczenia rzeczywiste
    i nie kredytować dostawcy energii przewidywanymi sumami za zużycie, które
    nigdy się nie zgadza.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 24. Data: 2012-05-29 11:45:06
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-05-2012 o 09:44:48 Robert_J <d...@g...pl> napisał(a):

    > Wiesz... ja swoim wystawiając swoim klientom fakturę za internet nie
    > wyszczególniam w niej pozycji typu "utrzymanie montera", "opłata za
    > dzierżawę łącza" czy "wskaźnik jakościowy" ;-))).
    Ale zapominasz że to są twoje koszty, enion czy tauron też ci na fakturze
    nie wyszczególnia kosztów np biura obsługi klienta.
    Dla pewnych pozycji są oni tylko pośrednikami, bo za np zużytą energię
    płacisz
    nie dostawcy tylko elektrowni, ale robisz to przez dostawcę. Masz wtedy
    tylko jedną fakturę, to jest ułatwienie dla 80letnich babć, jakby dostawały
    2 faktury to mogłyby jedną zapomnieć zapłacić.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 25. Data: 2012-05-29 12:07:09
    Od: Lisciasty <l...@p...pl>

    Podepnę się pod temat, może ktoś mądry się wypowie :> Otóż ostatnio
    spamują czymś takim:

    http://energiabezoplat.tauron-pe.pl/

    co ma na celu takie coś i w jaki sposób chcą zrobić klienta w wała? Bo
    w to że wydają pieniądze na reklamę po to żeby klient płacił mniej,
    jakoś nie mogę uwierzyć :>

    Pzdr.
    L.

  • 26. Data: 2012-05-29 20:58:13
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

> [...]
    płacisz
    nie dostawcy tylko elektrowni, ale robisz to przez dostawcę.

    Więc, jeżeli w warzywniaku kupuję ziemniaki to ma być cena dostawy i cena od
    rolnika?
    W sumie warzywniak jest tylko pośrednikiem...

    --
    Desoft

  • 27. Data: 2012-05-29 22:46:38
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 29-05-2012 o 20:58:13 Desoft <N...@i...pl> napisał(a):

> [...]
    > cena od rolnika?
    > W sumie warzywniak jest tylko pośrednikiem...
    Taaa t6o wg ciebie warzywniak za warzywa płaci jak je sprzeda?
    A taki np tauron płaci za energię zanim ty mu zapłacisz?

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 28. Data: 2012-05-30 10:18:27
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Ale zapominasz że to są twoje koszty, enion czy tauron też
    > ci na fakturze
    > nie wyszczególnia kosztów np biura obsługi klienta.

    Ale ja nie piszę o kosztach "nie dostawcy" :-). Nie czepiam
    się pozycji "stawka sieciowa" tylko "stawka jakościowa" i
    "opłata przejściowa" ;-).

  • 29. Data: 2012-05-30 12:53:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 29.05.2012 10:02, Maciek pisze:

    > Takiego nie znajdziesz nigdzie. Można jednak wybrać rozliczenia rzeczywiste
    > i nie kredytować dostawcy energii przewidywanymi sumami za zużycie, które
    > nigdy się nie zgadza.

    Jest jeszcze inny wariant: licznik przedpłatowy.

  • 30. Data: 2012-05-30 15:13:56
    Od: "Desoft" <N...@i...pl>

> [...]

    Taaa t6o wg ciebie warzywniak za warzywa płaci jak je sprzeda?
    A taki np tauron płaci za energię zanim ty mu zapłacisz?

    Ale czy to jest usprawiedliwienie?
    Kupuję towar i tylko tyle mnie interesuje jako odbiorcę detalicznego.

    --
    Desoft