  • 11. Data: 2020-01-08 01:35:26
    Temat: Re: Notebook MSI MS-1245, rodzaj SATA
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Podaje 3Gb/s. Ale i tak laptopik dostał skrzydełek:) Gorzej że karta
    > graficzna nie jest rozpoznawana właściwie. System mówi że monitor to LVDS
    > (cokolwiek to znaczy) i max. rozdzielczość to 1024x600 a instrukcja mówi
    > że matryca ma 1336x768.
    > Grafika jest rozpoznawana jako Radeon HD6320. Doradzisz coś w sprawie
    > ewent. sterownika firmowego czy ogólnie, takiego żeby wykorzystać
    > rozdzielczość maksymalną?

    Jak nie zainstalujesz sterownika konkretnego do swojego monitora to
    wiadomo, że będziesz miał taki monitor jaki Ci system Windows wybierze.
    Twoja broszka :-)

    --
    animka

  • 12. Data: 2020-01-08 01:44:30
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2020-01-08 o 01:35, Animka pisze:

    > Jak nie zainstalujesz sterownika konkretnego do swojego monitora to
    > wiadomo, że będziesz miał taki monitor jaki Ci system Windows wybierze.
    > Twoja broszka :-)

    Nie znam Liiniksa, ale to sprawa sterownika do monitora.
    Do mojego monitora trzymam na wszelki wypadek sterownik w dodaykowym
    miejscu.
    Poza tym muszę zainstalować Ati Catalyst. Wtedy rozdzielczość mam już
    odpowiednią.

    --
    animka

  • 13. Data: 2020-01-08 07:11:59
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 07.01.2020 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

> [...]
    > (cokolwiek to znaczy) i max. rozdzielczość to 1024x600 a instrukcja mówi

    LVDS to nie monitor, tylko interfejs (jak HDMI). W laptopie zwykle
    z drugiej strony masz panel LCD.

    Co do ustawień systemu, to raczej pcol.

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.