  • 21. Data: 2017-04-23 08:09:36
    Temat: Re: "Nowe Karty" w VM
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-22 o 15:29, f...@g...com pisze:
    > Kuźwa, 3 minuty i odpowiedź.
    > https://www.facebook.com/VirginMobilePolska/posts/25
    8252567970763?comment_id=258253614637325&notif_t=sha
    re_comment&notif_id=1492864673385555

    > Franek. M.

    Pytanie czy to są wszystkie korzyści jakie ma przynieść ta zamiana? Co z
    możliwością wyboru formatu nano?

  • 22. Data: 2017-04-23 13:31:47
    Od: f...@g...com

    8252567970763?comment_id=258253614637325&notif_t=sha
    re_comment&notif_id=1492864673385555

    > Pytanie czy to są wszystkie korzyści jakie ma przynieść ta zamiana? Co z
    > możliwością wyboru formatu nano?

    Qźwa, czy ty potrafisz zrobić coś samodzielnie?
    Tak, ma nano, czyli 3w1

  • 23. Data: 2017-04-23 13:44:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-23 o 13:31, f...@g...com pisze:

    > Qźwa, czy ty potrafisz zrobić coś samodzielnie?
    > Tak, ma nano, czyli 3w1

    Potrafię, zasadniczo wszystko robię samodzielnie. Tu pytam tylko tych co
    mogą wiedzieć jak ta karta wygląda i co nowego wnosi.

  • 24. Data: 2017-04-23 14:04:22
    Od: h...@g...com

    > Potrafię, zasadniczo wszystko robię samodzielnie. Tu pytam tylko tych co
    > mogą wiedzieć jak ta karta wygląda i co nowego wnosi.

    Zamiast 4 dni się tu z tym dupczyć wystarczyło zapytać na FB.
    To takie trudne?

  • 25. Data: 2017-04-23 14:38:49
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-23 o 14:04, h...@g...com pisze:

    > Zamiast 4 dni się tu z tym dupczyć wystarczyło zapytać na FB.
    > To takie trudne?

    O jakim "dupczeniu" prawisz?

    Nie zamierzam kupować browaru aby się piwa napić.

  • 26. Data: 2017-04-23 15:20:18
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-23 o 13:44, Trybun pisze:

    > Potrafię, zasadniczo wszystko robię samodzielnie. Tu pytam tylko tych co
    > mogą wiedzieć jak ta karta wygląda i co nowego wnosi.

    Można to sobie wyobrazić, ale jak nie potrafisz sobie wyobrazić to masz
    tu zdjęcia:
    https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=Nowa+karta+SIM+f
    oto

    --
    animka

  • 27. Data: 2017-04-23 15:23:36
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2017-04-23 o 08:09, Trybun pisze:

    > Pytanie czy to są wszystkie korzyści jakie ma przynieść ta zamiana? Co z
    > możliwością wyboru formatu nano?

    Przecież szukasz, pisaleś, ze potrzebna Ci karta uniwersalna.

    --
    animka

  • 28. Data: 2017-04-23 15:59:52
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-23 o 15:23, Animka pisze:

    > Przecież szukasz, pisaleś, ze potrzebna Ci karta uniwersalna.

    Tak, bo gdy będę zmieniał telefon, to już raczej nie znajdę takiego
    obsługującego standardy mini i micro. W wypadku Virgin Mobile sytuacja
    dodatkowo się komplikuje bo operator nie posiada fizycznych punktów
    sprzedaży i obsługi klienta, gdzie można by wymienić SIM kartę.

  • 29. Data: 2017-04-23 16:00:48
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2017-04-23 o 15:20, Animka pisze:

    > Można to sobie wyobrazić, ale jak nie potrafisz sobie wyobrazić to
    > masz tu zdjęcia:
    > https://www.google.pl/?gws_rd=ssl#q=Nowa+karta+SIM+f
    oto

    Chodzi mi o to czy ta wymieniana karta VM poza tymi bliżej nie
    sprecyzowanymi zaletami, jest typem 3in1,? Na tych fotkach nie ma
    oferowanej "karty nowej generacji" firmy Virgin Mobile.

  • 30. Data: 2017-04-23 16:40:06
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-04-22 o 09:41, Trybun pisze:

    > Nic nie udowadniałem, to Ty starasz się udowadniać że gdy czegoś nie
    > wiesz to z problemem najlepiej do dzieciaka sąsiada. I kto tu "troluje"
    > (cokolwiek to znaczy) ględzeniem dla zwykłego ględzenia. Zaraz będzie
    > tona tekstu, a co wniosłeś do sprawy..

    Podkreśliłem informację że nie masz pojęcia jak sprawdzić numer
    telefonu z którego dostałeś SMSa. A ty to przekręcasz i dorabiasz
    do tego dziwne teorie chcąc zejść z niewygodnego dla ciebie faktu.