  • 71. Data: 2011-03-08 19:03:17
    Temat: Re: Nowe liczniki
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Mar 2011 09:47:15 -0600, A.L. wrote:

    >By the way, czy rower stacjonarny za 2 i pol tysiaca dolcow jest
    >"popularny" czy nie?...

    Sparawdzic ile go fabryka sprzedala :-)

    Chociaz .. powiedzmy pol miliona w 400 mln kraju to popularny czy nie
    ? :-)

    J.

  • 72. Data: 2011-03-08 20:41:23
    Od: A.L. <l...@a...com>

    Kupiony w fabryce.

    A.L.

  • 73. Data: 2011-03-09 05:58:30
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-03-08 16:18, A.L. pisze:

    > A skad wiesz jak w moim rowerze to jest zrobione?...

    Nie wiem. Jak to jest zrobione w rozwiązaniu za $2500 ?

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 74. Data: 2011-03-09 09:44:47
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 14:50:42 -0600, A.L. wrote:
    >On Mon, 07 Mar 2011 18:37:43 +0100, J.F.
    >>
    >Z sieci.

    No to za to high-tech placisz bezposrednio Ty.
    Ciekawe czy ci odliczaja za zuzyta energie :-)

    Albo czy licznik liczy jak sie prad wylaczy :-)

    >Placi firma (prywatna) ktorej sie to z jakichs powodow oplaca. Praca
    >tych "inkasentow" kosztuje sporo.

    I tu pewnie jest roznica ze polski inkasent zarabia znacznie mniej.

    >Maja wszedzie. Widac liczniki tu neichodliwe. Podobnie jak agregaty do
    >klimatyzatorow

    Google ujawnia troche "stolen AC".

    Ci panowie moze troche przesadzaja, ale widac zbyt maja
    http://www.acstolen.com/

    J.

  • 75. Data: 2011-03-09 13:57:01
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Wed, 09 Mar 2011 06:58:30 +0100, PeJot <P...@0...pl> wrote:

    >Nie wiem. Jak to jest zrobione w rozwiązaniu za $2500 ?

    Ja tez nie wiem. Wiem ze to-to pokazuje sie an ekranie komputera,
    lacznei z predkoscia, oporem jazdy, rytmem serca, spalonymi kaloriami
    itede

    A.L.

  • 76. Data: 2011-03-10 06:08:15
    Od: PeJot <P...@0...pl>

    W dniu 2011-03-09 14:57, A.L. pisze:

    > Ja tez nie wiem. Wiem ze to-to pokazuje sie an ekranie komputera,
    > lacznei z predkoscia, oporem jazdy, rytmem serca, spalonymi kaloriami
    > itede

    Z ciekawości - gdzie są jakieś czujniki ? W najprostszych rozwiązaniach
    wystarczy znać *przybliżoną* charakterystykę hamulca i jego obroty, żeby
    wyznaczyć *przybliżoną* moc.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 77. Data: 2011-03-10 13:39:34
    Od: Mirek <p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl>

    On nie, 27 lut 2011 19:44:57 in article
    A.L. wrote:
    > No i zarowke 100 watowa moge kupic.

    Czyżby wycofano się banu dla żarówek w przyszłym roku?

  • 78. Data: 2011-03-10 14:11:47
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 10 Mar 2011 07:08:15 +0100, PeJot <P...@0...pl> wrote:

    >Z ciekawości - gdzie są jakieś czujniki ? W najprostszych rozwiązaniach
    >wystarczy znać *przybliżoną* charakterystykę hamulca i jego obroty, żeby
    >wyznaczyć *przybliżoną* moc.

    Nie wiem. Rower jest calkowicie zammkniety, na zewnatrz wystaja tylko
    pedaly, "trzymanka", siodelko i ekran komputera

    A.L.

  • 79. Data: 2011-03-10 15:17:03
    Od: A.L. <l...@a...com>

    On Thu, 10 Mar 2011 13:39:34 +0000 (UTC), Mirek

    >On nie, 27 lut 2011 19:44:57 in article
    >
    >Czyżby wycofano się banu dla żarówek w przyszłym roku?

    W jakim kraju?...

    Jezeli chodzi o to, cytuje: "Although the United States is not phasing
    out incandescent light bulbs, it has set minimum efficiency standards
    for lighting which preclude most legacy incandescent designs; these
    minimum standards phase in between 2012 and 2014"

    "legacy" to "legacy".

    Zarowki halogenowe mieszcza sie swobodnie w "minimum efficiency
    standards". Miesci sie tez sporo zarowek konwencjonalnych o ulepszonej
    technologii

    A.L.