  • 231. Data: 2014-01-11 19:57:58
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    dyskusyjnych:XnsA2B2BE2DFDD0Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > To w jaki sposób proponujesz badanie, skoro wspolczynnik promilowy ci nie
    > odpowiada?

    Odpowiada, powinien wynosić 0,00 i po zawodach i problemie.

  • 232. Data: 2014-01-11 19:58:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Wydawało mi się, ze to była ironia w wypowiedzi Smoka...

    Może Ci się wydawać co chcesz, ale trafił w sedno.
    Wiem, że dla ochlapusa ciężkie do przyjęcia, ale dokładnie tak jest.

  • 233. Data: 2014-01-11 20:28:08
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 11 Jan 2014 19:57:58 +0100 osobnik zwany Cavallino
    napisał:

    > Odpowiada, powinien wynosić 0,00 i po zawodach i problemie.

    cudowne jest zycie ludzi o prostych umysłach
    nic nie rozwiążą ale będą przekonani o swojej genialności

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 234. Data: 2014-01-11 20:28:25
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-09 23:53, KS wrote:

    > Uproszczając ten termin, tak.
    > Według tej definicji i kilku innych i ludzi którzy takowe tworzą,
    > student który myśli w ciągu dnia o piciu wieczorem, ma poważne problemy
    > z alkoholem.

    LOL. A żeby być OT człowiek który w pracy myśli o powrocie do domu
    samochodem ma problemy z samochodami:P

    Shrek.

  • 235. Data: 2014-01-11 20:31:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-07 19:03, Artur Maśląg wrote:

    > Jak chcesz co roku homologować i certyfikować baloniki? Tego się
    > na sztuki nie robi :)

    Się przeczyta rozporządzenie wykonawcze, się zobaczy.

    A baloniki - normalnie - myślisz, że będziesz mógł sprzedawać balonik
    sylwestrowy jako alkomat, czy jednak jakiś atest na to będzie trzeba mieć?

    Shrek.

  • 236. Data: 2014-01-11 20:34:03
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-01-07 19:15, nadir wrote:

    > O papier wcale nie jest tak trudno,

    Zobaczymy.

    > tym bardziej gdy ma się odpowiednią
    > ilość kasy.

    Czyli jednak nie wszyscy.

    Shrek.

  • 237. Data: 2014-01-11 20:38:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 11 Jan 2014 20:31:37 +0100 osobnik zwany Shrek napisał:

    > A baloniki - normalnie - myślisz, że będziesz mógł sprzedawać balonik
    > sylwestrowy jako alkomat, czy jednak jakiś atest na to będzie trzeba
    > mieć?

    będzie można jak dostaną homologację :)

  • 238. Data: 2014-01-11 20:42:11
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-11 11:00, Budzik pisze:

    > O to mi dokładnie chodzi. Widzisz pijanego za kółkiem - zamiast
    > lamentować w usenecie - dzwonisz na policję.

    Ten lament w moją stronę? W którym momencie lamentuję?

    > Tak jak pisanie "z resztą"... Skąd się ta maniera przyplątała...

    Nie wiem. Przyczepi sie takie gówno i odruchowo w spacje wali paluch.

    > Ale że skomplikowania nie widze, to chyba musisz wyjaśnić.

    Skomplikowana i to bardzo. Inaczej widzi to osoba która z alkoholikiem
    nie miała styczności a inaczej doświadczona osoba. Dzisiaj jestem
    mądrzejszy i pewnie teraz inne bym podejmował decyzje niż wtedy.
    Dużo pisania w tym temacie. Bardzo dużo opisywania faz alkoholizmu.
    Najgorsza faza to ta, której nikt nie widzi alkoholizmu po za
    alkoholikiem. W tych fazach jest rodzina i znajomi którzy wierzą w
    obietnice alkoholika na poprawę, a to przeciąga się długie miesiące a
    potem lata.
    On gdy walnął szklankę wódki rano, przestał dygotać, mógł się ogolić, a
    prowadził auto po tej szklance perfekcyjnie.
    On w takim stadium był wiele lat. Po szklance wódki rano "trzeźwiał". W
    tym stanie nikt nie domyślał się że ma promile w sobie. Zawsze świeży
    ciuch na sobie, dobry perfum, regularnie fryzjer i tylko alkomat mógł go
    zdemaskować. Gdy ta poranna szklanka wódki wyparowywała, ratował się
    herbatą z prądem w termosie. I tak do fajrantu.
    On był materiałem na leczenie a nie na podpierdalanie. Był świadomy
    tego że musi sie leczyć i gdy wyszło że rodzina i znajomi dowiedzieli
    się, robił wszystko by ich utwierdzić w tym że się leczy. Dwa lub trzy
    lata już nie pije.

    Nie chce mi się tego wszystkiego opisywać.

    --
    Krzysiek
    http://niewygodne.info.pl/index.htm

  • 239. Data: 2014-01-11 20:44:07
    Od: KS <"mekar[wytnijto]"@vp.pl>

    W dniu 2014-01-11 20:28, Shrek pisze:

    > LOL. A żeby być OT człowiek który w pracy myśli o powrocie do domu
    > samochodem ma problemy z samochodami:P

    LOL nie LOL ja tego nie wymyśliłem, a zrób sobie testy, nawet te
    dostępne w necie, to dopiero będzie LOL :)

  • 240. Data: 2014-01-11 20:49:35
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 11 Jan 2014 20:42:11 +0100 osobnik zwany KS napisał:

    > On gdy walnął szklankę wódki rano, przestał dygotać, mógł się ogolić, a
    > prowadził auto po tej szklance perfekcyjnie.

    zanim gość doszedł do takiego stanu minęło wiele lat. Opowiadanie o tym,
    ze do tego momentu nikt tego nie widzi to ściema. To, że o tym nie mówi,
    zwłaszcza obcym to co innego.
    Poczytaj sobie o współuzależnieniach.