  • 221. Data: 2014-01-11 17:00:04
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Smok Eustachy" <s...@w...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:52d129e2$0$2165$6...@n...neostrada
    .pl...
    > W dniu 11.01.2014 11:00, Budzik pisze:
    > /.../

    > Obiektywnie stajesz po stronie ochlapusa. Każdy, kto nie opowiada się za
    > obcinaniem rąk, nóg i wiadomo się opowiada.

    Dokładnie.
    Nie tylko zresztą dotyczy to ochlapusa za kółkiem.
    Wystarczy się przejść po rynku w Poznaniu, żeby widzieć skutki ich
    działalności niezmotoryzowanej.
    Ślady po pawiu co 5 metrów.
    I pewnie nie jest to poznański wyjątek.

  • 222. Data: 2014-01-11 17:00:42
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Tak, tak, zaraz sie dowiem, ze niektorzy wypiją pol piwa i sie zataczają.

    Może niekoniecznie, ale włącza im się nieśmiertelność i podwyższone obroty
    bez uzasadnienia.

  • 223. Data: 2014-01-11 17:01:51
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    .0.0.1...
    > Użytkownik Smok Eustachy s...@w...pl ...

    > Ja bym bardzo chciał jeszcze zobaczyc te wypadkowość z podziałem na
    > promile.
    > Podejrzewam, ze w przypadku do 1%% ona moze byc bardzo zblizona do
    > trzeźwych.

    Tyle że zupełnie nie o to chodzi.
    Chodzi o to, żeby nawet nie próbowali chlać i jechać i zbliżać się do
    granicy.
    Granica jest prosta - chlejesz to nie jedziesz, jedziesz to nie chlejesz.

    Nie ma i nie ma być od tego żadnego ruchu.

  • 224. Data: 2014-01-11 17:06:52
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2014-01-11, Cavallino <c...@k...pl> wrote:

    > Może niekoniecznie, ale włącza im się nieśmiertelność i podwyższone obroty
    > bez uzasadnienia.

    Po pol piwa? Wez sie jebnij w leb...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 225. Data: 2014-01-11 17:09:08
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "AZ" <a...@g...com> napisał w wiadomości grup

    > Po pol piwa?

    Pisałem o całym, za bełkot Budzika nie odpowiadam.
    Choć nie zakładałbym się, że nie ma też takich co po pół.

    >Wez sie jebnij w leb...

    Podstaw swój to chętnie.

    BTW: I to był ostatni raz kiedy zapyskowałeś w tym stylu.
    To nie Twoje budka z piwem, gdzie takie zachowania uchodzą.
    PLONK WARNING

  • 226. Data: 2014-01-11 18:33:19
    Od: k...@g...com

    W dniu sobota, 11 stycznia 2014 01:00:41 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
    > U�ytkownik k...@g...com ...

    > Tak, mysla�em, ze najlepiej sie wydaje nie swoje pieniadze.

    Dziwne masz delirki że Ci się wszystko pierdoli. Są miejsca w necie że bogola
    rżniesz. I nagle 2 złote na litrze cie dotknie finansowo. Czy ja chcę wydawać cudze
    pieniądze. Z 10% kierowców jeździ z mniejszymi lub większymi promilami. Tak bym
    skalę zjawiska szacował. Według mnie są to zawsze ci sami kierowcy. 1/10 potrzebuje
    alkomat a 9/10 nie potrzebuje. I wychodzi taki chujowy wariant demokracji w którym
    prawo nagina się w stronę mniejszości obciążając finansowo tych co nie potrzebują
    nowego prawa. To ja jako ten nie potrzebujący pierdolę takie na ramię broń i chcę
    żeby całość sfinansowali winni sytuacji a nie niewinni. Nowe rozwiązania w sprawie
    pijących kierowców powinno być nie tylko restrykcyjne ale i dla nich upierdliwe.
    Jeśli alkomat to tylko ci co go potrzebują. Tylko jak to administracyjnie określić
    komu? Niech każdy sam określi czy potrzebuje. To gdzie upierdliwość? Jak będzie miał
    potrzebę użycia to zanim ruszy samochodem miałby obowiązek udokumentować użycie.
    Wystarczy kartka z datą godziną i promilami. Można by było w telefonie notatkę
    zrobić, wysłać nawet do siebie SMSa. W przypadku kontroli i wykryciu jakiś promili
    kontrolowany miałby obowiązek udokumentowania że badanie przeprowadził. Brak badania
    a nie alkomatu powinien skutkować, oprócz innych kar wynikających na przykład z
    przekroczenia limitów, wysoką karą administracyjną. Żeby uchronić okazjonalnych
    smakoszy, połowy piwa lampki wina naparstka wyjątkowej nalewki jaką dziadek robi itp,
    poniżej 0,05 na urzędowym alkomacie nie było by obowiązku pokazywania dokumentu z
    samobadania. Takie prawo byłoby proste, jednoznaczne, chroniło obywatela.

  • 229. Data: 2014-01-11 19:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Dokładnie.

    Wydawało mi się, ze to była ironia w wypowiedzi Smoka...

  • 228. Data: 2014-01-11 19:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Nie ma i nie ma być od tego żadnego ruchu.

    Bo?
    Cała Europa ma a tu nagle ma nie byc, bo jakis dwóch narąbało sie jak bele
    i pojechało.
    Dlaczego za nich chcesz karac cała reszte?
    Bo to ze to nie zwiekszy bezpieczenstwa to jasne...

    Kogutek juz mówił, ze z zemsty.
    A ty?

  • 227. Data: 2014-01-11 19:00:37
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Pisałem o całym, za bełkot Budzika nie odpowiadam.

    To w jaki sposób proponujesz badanie, skoro wspolczynnik promilowy ci nie
    odpowiada?

  • 230. Data: 2014-01-11 19:57:27
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup
    7.0.0.1...
    > Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Bo?

    Bo to prowokuje do kontynuacji.
    A chlanie nie jest dobrem koniecznym do życia, ani czymkolwiek co należy
    propagować/ułatwiać, zwłaszcza w połączeniu z kółkiem.

    > Cała Europa ma

    Kwantyfikator od czapy.

    a tu nagle ma nie byc, bo jakis dwóch narąbało sie jak bele
    > i pojechało.
    > Dlaczego za nich chcesz karac cała reszte?

    Ci dla których dzień bez gorzały to kara, zupełnie mnie nie interesują jako
    obiekty praw.
    Podobnie jak inne szympansy.