  • 81. Data: 2014-01-07 21:37:09
    Temat: Re: Nowe pomysły rządu na walkę z pijanymi kierowcami - LOL
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 21:22:37 +0100 osobnik zwany J.F. napisał:

    > A gdzie Ty mieso znajdziesz ? To juz nie te czasy ze mozna na wies
    > pojechac, swiniaka przywiezc.

    why not?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 82. Data: 2014-01-07 21:37:35
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello J.F.,

    > A gdzie Ty mieso znajdziesz ? To juz nie te czasy ze mozna na wies
    > pojechac, swiniaka przywiezc.

    Mało wiesz...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 83. Data: 2014-01-07 21:39:41
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello masti,

    > z tym zdecydowana większość to przesada ale generalnie masz rację

    Ale czytaj ze zrozumieniem. Nie piszę, że zdecydowania większość
    pijaków jest alkoholików, tylko o tym, że zdecydowana większość
    alkoholików itd.

    Mało prawdopodobne.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 84. Data: 2014-01-07 21:55:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Artur Maśląg f...@p...com ...

    > Tak, od dawna, dziwi mnie tylko, że nasz bojownik i tym nie wie.
    > Małolatom też nie wolno, a pijących za blisko się goni, ponieważ
    > można stracić koncesję. Wystarczy przestrzegać obowiązujących
    > przepisów.

    Masakra jakie dziwne to prawo.

    > Ludzie to się może nauczyli ;)

    :)
    Chyba nie.
    Przeciez propozycje które tu się pojawią sa w jakimś sensie emanacją
    społecznych oczekiwań...

  • 85. Data: 2014-01-07 21:59:22
    Od: z <...@...pl>

    Doprowadzą tylko do tego, że więcej mięsa
    > znajdzie się w obrocie poza kontrolą weterynaryjną.

    Znaczy tak samo jak z dążeniem do prohibicji.
    Więcej wódki poza legalnym obrotem.
    Cała unia. :-)

  • 86. Data: 2014-01-07 22:04:03
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2014-01-07 21:55, Budzik pisze:
    > Chyba nie.
    > Przeciez propozycje które tu się pojawią sa w jakimś sensie emanacją
    > społecznych oczekiwań...

    Etam :-) Takie tylko wytykanie niekonsekwencji i durnowatych przepisów :-)

    PS. W sprawie narkotyków wszyscy specjaliści (specjaliści od leczenia
    uzależnień a nie mądrale z tv) twierdzą że ograniczenie dostępu jest
    lepsze.
    Wiem... To co innego, tu wchodzą względy kulturowe, ekonomiczne... blebleble

  • 87. Data: 2014-01-07 22:06:30
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Tue, 7 Jan 2014 21:22:37 +0100, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >To juz nie te czasy ze mozna na wies
    >pojechac, swiniaka przywiezc.

    Nie?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 88. Data: 2014-01-07 22:08:58
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 07 Jan 2014 22:04:03 +0100 osobnik zwany z napisał:

> [...]
    >
    > PS. W sprawie narkotyków wszyscy specjaliści (specjaliści od leczenia
    > uzależnień a nie mądrale z tv) twierdzą że ograniczenie dostępu jest

    po czym wrzucają do tego np. marihuanę. Wot specjaliści

  • 89. Data: 2014-01-07 22:20:33
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 07 Jan 2014 18:15:10 +0100, krak napisał(a):

> [...]
    pomysłów na pijaków za kółkiem, jest obowiązek posiadania alkomatu w samochodzie.
    Oczywiście, do nabycia we własnym zakresie i łaskawie dadzą nam na to czas do 2015r.
    Jasna cholera!, czy te barany nie potrafią zrozumieć, że jak ktoś jest nachlany, to
    ma w dupie alkomat, grożące kratki i inne konsekwencje? Jak do auta wsiada ktoś, kto
    ma 2 promile, to czy mam uwierzyć, że sobie dmuchnie w alkomat, po czym grzecznie
    wysiądzie z auta? Jeżeli kilka dni po ogólnopolskiej histerii w mediach dalej
    trafiają się osobniki, nie potrafiące powstrzymać się od picia za kółkiem - to ich ma
    powstrzymać?
    wskazaniami policyjnego - mam się sądzić z producentem urządzenia?

    > śmiechu warte, zlikwidować 90% wódopojów , alkohol dostępny w 5
    > miejscach w mieście, od tego trzeba zacząć

    Fajny pomysł...
    Wiesz co się robi jak ograniczysz tak dostęp do alkoholu?
    Ludzie kupują dużo, na zapas.
    A wiesz co się robi jak się ma duży zapas alkoholu w domu?
    Pije...

    > kierujący tramwajem kupował alkohol w lokalnym sklepie 24h przy zajezdni

    I gdyby w sklepie przy zajezdni nie sprzedawali alkoholu, to on byłby
    abstynentem? :-)

  • 90. Data: 2014-01-07 22:25:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2014-01-07 22:20, Tomasz Pyra pisze:

> [...]
    > Ludzie kupują dużo, na zapas.
    > A wiesz co się robi jak się ma duży zapas alkoholu w domu?

    A jak zabranie? Jedzie, na mete ;)

    > I gdyby w sklepie przy zajezdni nie sprzedawali alkoholu, to on byłby
    > abstynentem? :-)

    Nie, nie, tam by było przedszkole ;)