  • 11. Data: 2019-01-09 18:47:51
    Temat: Re: Nowe trendy w programowaniu
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    news:5c35a21c$0$517$65785112@news.neostrada.pl...
    > Swoją drogą podobnie było parę lat temu z tzw. "programowaniem
    > neurolingwistycznym". Ładnie brzmiąca nazwa, wymyślona w celu
    > sprzedawania poradników pełnych bzdur, skierowanego głownie do
    > napalonych nastolatków, którym łatwo było wmówić, że ktoś może ich
    > nauczyć jak "zaprogramować" dziewczynę z sąsiedztwa tak, aby ich
    > polubiła. Taka współczesna wersja rzucania uroku albo magii miłosnej,
    > ubrana w pseudonaukowy bełkot...

    To tak pewnie, jak z bajeczkami typu "Mówisz po angielsku w 7 dni, a po
    niemiecku nawet w 5..." (czy odwrotnie).
    Albo super-cudowny kondzioł, za jedyne 219,95 (czy dowolną inną cenę), co
    sprawi, że licznik wręcz zacznie do tyłu iść, sprzedawany jako "Energicity
    sawing" (nie dbam o ortografię i gramatykę, tak jak urządzenie wcale nie dba
    o zmniejszenie rachunków za prąd) :P
    Dosadniej bym to nazwał, ale u spowiedzi byłem.
    Zresztą, takie programowanie rozwiązała natura, m.in. w drodze ewolucji. Ale
    wilki, jak się chcą mnożyć, to nie idą do "siupah-speszalysta" stawać na
    elektronicznej platformie, tylko ustalają hierarchię w stadzie, mnożą się
    tylko stojący najwyżej. A co robią, to bez grzechu powiedzieć nie sposób,
    zaś wieści w necie o tym jest morze... ocean... Więc nie ma potrzeby, żebym
    odkrywał "Amerykie" :)

    --
    Łapy, łapy, cztery łapy,
    A na łapach pies kudłaty.

  • 12. Data: 2019-01-09 18:54:23
    Od: "HF5BS" <h...@...pl>

    ps.com...

    > Przebijam:
    >
    > https://allegro.pl/reduktor-zuzycia-paliwa-12v-fuel-
    shark-hit-tv-i6298376604.html

    Hmm... Musi filantrop jakiś, że za niecałe tu ju-es-di, "przedaye" taki
    cymes, biorący w rachubę interes wart setki milionów.
    Skotłuję wachy za 4 koła, a to dzięki wydaniu siedmiu zyli oszczedzę
    cyrkebałt tauzena, hehm, biorę, panowie, biorę! Jeszcze zaraz sprawdzę, czy
    mają coś do oszczędzania prądu, bo mi komputery kotłują dość mocno i już
    miałem w ub.r. black-out z tego powodu... :P