  • 201. Data: 2013-03-11 14:45:43
    Temat: Re: Nowy polski procesor
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan DJ napisał:

    > W sensie czy nie wywołuje zdenerwowania takiego jak ._MACOSX .DS_Store ?

    Nie.

    --
    Jarek

  • 202. Data: 2013-03-11 14:52:24
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan DJ napisał:

    > To teraz jeszcze sprawdź czy cp konsolowe jest resources-aware.

    Konsolowe cp pochodziło z systemu i spełniło swoje zadanie. W ogóle
    pod konsolą wszystko działało, tylko GUI się zbiesiło.

    > Na wypadek każdej utraty danych.
    > Pożar/powódź/kradzież/wirus/przepięcia/cokolwiek.

    Ale robić backup 6TB danych przed inastalcją nowego systemu *na innym*
    dysku tylko dlatego, że w czasie instalacji może się zdażyć pożar,
    przepięcie, przyjść złodziej lub cokolwiek? To jednak by była paranoja.

    --
    Jarek

  • 203. Data: 2013-03-11 14:58:46
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan DJ napisał:

    > Będzie raportowała ilość piwa znajomym, żeby wiedzieli czy zrobić mi
    > nalot wieczorem w celu wychylenia całego zapasu? ;)

    To nie jest nowy pomysł, w dodatku dawno rozwiązany za pomocą
    'finger interface'. -- http://www.cs.cmu.edu/~coke/

    --
    Jarek

  • 204. Data: 2013-03-11 15:01:36
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 11.03.2013 14:39, Anerys wrote:

    > kończy mi się piwo, a fiut Wareczkę,
    > Okocimka, Leszka, każde w stężeniu wywołującym mdłości, czyli słabym,
    > sikaczowym... Dla mnie piwo poniżej 7.5% to siki.

    Może od razu Sink The Bismarck - 41% ?

    > Nawet Warka Strong
    > mająca 6%, to słabizna. Chociaż czasem, jak mam spirytus, to sobie
    > dolewam, jeśli spiryt jest czysty i pamięta się o "BHP" picia alkoholu,
    > to niczym taki zestaw złym nie grozi.

    Co ty wiesz o piwie... Piwo ma smakować a nie mieć moc siekierki.
    Napierdolić to się można spirytusem z sokiem, tylko po co?

    Michoo

  • 205. Data: 2013-03-11 15:21:46
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-03-11 14:52:24 +0100, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=
    <j...@l...waw.pl> said:

    > Konsolowe cp pochodziło z systemu i spełniło swoje zadanie.

    Ale wiesz o czym piszę?

    > Ale robić backup 6TB danych przed inastalcją nowego systemu *na innym*
    > dysku tylko dlatego, że w czasie instalacji może się zdażyć pożar,
    > przepięcie, przyjść złodziej lub cokolwiek? To jednak by była paranoja.

    Paranoja albo ryzyko. Takie jest życie, nie tylko w zakresie techniki.

    --
    DJ

  • 206. Data: 2013-03-11 15:29:22
    Od: DJ <j...@p...onet.pl>

    On 2013-03-11 14:43:20 +0100, =?iso-8859-2?Q?Jaros=B3aw_Soko=B3owski?=
    <j...@l...waw.pl> said:

    > Nie, nie denerwuje. One są mi potrzebne. Mnie w ogóle nie denerwuje to,
    > że widzę pliki w katalogu, ale to, że coś je zapisuje bez pytania i to
    > zupełnie niepotrzebnie.

    dot-files w home też są zapisywane bez pytania.
    "Potrzebność" każdego to kwestia dyskusyjna. Również tych które mają
    rozmiar 0, więc "na pewno" są "niepotrzebne"?

    --
    DJ

  • 207. Data: 2013-03-11 16:15:08
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
    > Może od razu Sink The Bismarck - 41% ?

    Wcale bym się nie pogniewał!
    Byle nie przeholować z ilością.

    > Co ty wiesz o piwie... Piwo ma smakować a nie mieć moc siekierki.
    > Napierdolić to się można spirytusem z sokiem, tylko po co?

    Chwila moment, co mi sugerujesz??
    Że piję piwo, żeby się najebać??

  • 208. Data: 2013-03-11 16:23:10
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Anerys napisał:

    > W rzeczy samej. Rzeczywiście określę to tak - sprawny sprzęt, prawidłowo
    > napisane programy, sterowniki nie wyjęte kozie spod dupy, wtedy system
    > (o ile sam nie ma błędów) nie zrobi nikomu/niczemu krzywdy.
    > Mam na uwadze, jak to drzewiej narzekano, jakim to syfem jest Szklarnia.
    > Jak to się wypieprza, zawiesza, BSoD...

    Powiedzmy sobie szczerze, FAT to nie jest dobry system. Umieszczenie
    w jednym miejscu informacji o rozmieszczeniu danych w sektorach, to
    duże ryzyko. Nie znam dokładnie struktury filesystemu Apple (jest
    ich zresztą kilka, mocno się różniących), ale z tego co mi oględnie
    tłumaczono, ten sam błąd popełniono u Jobsa w przy zapisywaniu nazw
    plików. Jak się rypło, to od razu wszystko.

    --
    Jarek

  • 209. Data: 2013-03-11 16:23:40
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan DJ napisał:

    > dot-files w home też są zapisywane bez pytania.
    > "Potrzebność" każdego to kwestia dyskusyjna. Również tych które mają
    > rozmiar 0, więc "na pewno" są "niepotrzebne"?

    Są w systemie na dysku, w katalogu, który służy do pracy i zapisywania
    bieżących danych. Nie na wymiennym nośniku danych. To różnica. Zasadnicza.

    --
    Jarek

  • 210. Data: 2013-03-11 16:24:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan DJ napisał:

    > Ale wiesz o czym piszę?

    O tym, czy do systemu dołączono narzędzia do niego przeznaczone,
    czy jakieś zupełnie przypadkowe i do niczego nie pasujące?

    --
    Jarek